abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:00:02 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49713714
Ja, ik heb dus nog geen goed figuur. M'n benen zien er wel ok uit, maar mijn bovenlijf is echt nog te fors. Vooral m'n buik. Heb echt een zwemband. En daar ga ik niet mee akkoord .

En wees gerust Pukie, de katten kunnen niet naar buiten .
Niet meer actief op Fok!
pi_49713723
Ik vind 65 echt nog teveel. Maar dat komt denk ik omdat ik jaren onder de 60 heb gewogen. Ik kwam aan toen ik intensief ging fitnessen en krachttraining. Daarna viel ik weer af maar behield ik wel mijn figuurtje. Maar in de jaren daarna slopen de kilo's er gewoon aan, en eigenlijk wil ik gewoon weer maatje 34/36 hebben. Dat staan mij het mooist en ik vind het gewoon mooi om superslank te zijn.

Ik heb trouwens nog een broek over, die had 4 weken geleden gekocht. Maat 40, maar ik wilde hem weer aandoen en ik kon hem gewoon weer naar beneden trekken. Toen ik m kocht was mijn buik een beetje opgeblazen denk ik en natuurlijk het feit dat er nu wat af is. Eigenlijk wel zonde ik heb m 3x gedragen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49713801
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind 65 echt nog teveel. Maar dat komt denk ik omdat ik jaren onder de 60 heb gewogen. Ik kwam aan toen ik intensief ging fitnessen en krachttraining. Daarna viel ik weer af maar behield ik wel mijn figuurtje. Maar in de jaren daarna slopen de kilo's er gewoon aan, en eigenlijk wil ik gewoon weer maatje 34/36 hebben. Dat staan mij het mooist en ik vind het gewoon mooi om superslank te zijn.
Het hangt zo erg van je bouw af, dat dit absoluut niet te vergelijken is. De één is breder gebouwd, heeft van zichzelf meer spieren, en sommige stukken vet gaan gewoon echt niet weg. Vet heeft tenslotten ook een nuttige functie in je lichaam (hormonen enzo).
De één ziet er met 65 kilo slanker uit dan een ander met 60 kilo, ook al hebben ze dezelfde lengte.

Ik mag trouwens niet te dun worden van vriendje, dan heeft ie minder vriendinnetje volgens hem.
pi_49713817
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:56 schreef Ticootje het volgende:
bmi zegt niet echt alles, zeker niet als je veel sport.

Je kan beter je maten opnemen, dat zegt dan iets meer.

Welke kledingmaat heb je nu?
38-40
pi_49713845
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:05 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Het hangt zo erg van je bouw af, dat dit absoluut niet te vergelijken is. De één is breder gebouwd, heeft van zichzelf meer spieren, en sommige stukken vet gaan gewoon echt niet weg. Vet heeft tenslotten ook een nuttige functie in je lichaam (hormonen enzo).
De één ziet er met 65 kilo slanker uit dan een ander met 60 kilo, ook al hebben ze dezelfde lengte.

Ik mag trouwens niet te dun worden van vriendje, dan heeft ie minder vriendinnetje volgens hem.
Ik sprak echt voor mezelf... Mijn streef gewicht was 65, maar daar zit ik nu 1,5 kilo vanaf. Maar ik ben nu nog niet echt tevreden met wat ik heb bereikt.
pi_49713854
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:57 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Waarom wil je dan tot 65 als je met 73 ook al een goed figuur hebt?
eerst was mijn streefgewicht ook 75 en toen 70
en waarom ik dat doe ik weet het niet
ben tevreden zoals ik nu ben
en vraag me inderdaad af of ik niet te mager zou zijn als ik 65 kilo weeg, maar ik wou gewoon een lager streefgewicht invullen toen ik in dit topic kwam
pi_49713897
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik heb dus nog geen goed figuur. M'n benen zien er wel ok uit, maar mijn bovenlijf is echt nog te fors. Vooral m'n buik. Heb echt een zwemband. En daar ga ik niet mee akkoord .

En wees gerust Pukie, de katten kunnen niet naar buiten .
maar jij hebt ook echt het tegenovergestelde figuur van mij
dus misschien dat we er daarom ook anders tegen aan kijken wat een normaal gewicht is
maar zoals jij zei is jou kleding maat 42-44 en de mijne nu 38/40 dus redelijk normaal vind ik
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:09:11 #58
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49713903
quote:

[..]

Die van mij zei gisteren in bed (toen ik tegen hem aan ging liggen) dat hij het idee had dat ie vreemdging, omdat mijn billen zo'n stuk kleiner zijn geworden . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_49713926
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:09 schreef k_i_m het volgende:
Die van mij zei gisteren in bed (toen ik tegen hem aan ging liggen) dat hij het idee had dat ie vreemdging, omdat mijn billen zo'n stuk kleiner zijn geworden . .
Die van mij zegt steeds 'je buik is eraf gevallen!'
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49713931
Het ligt gewoon ook een beetje aan je bouw hoor. Ik ben nooit echt dik geweest. Toen ik begon met lijnen was ik ook niet dik.

Als je van de 100 kilo afkomt is het wel iets anders.
pi_49713934
quote:

[..]

Klopt helemaal, van mezelf kan ik helemaal niet geloven dat ik nu (sinds de puberteit) lichter dan ooit ben. Het is me wel aan te zien dat ik ben afgevallen, maar m'n buik is nog steeds wel fors en m'n benen (nu wel redelijk gespierd eigenlijk) zullen wel nooit mooi slank & sexy zijn zeg maar. Dat is ook wel waarom ik niet nog heel veel wil afvallen, want het gaat toch amper van m'n buik af en meer van m'n kont en m'n gezicht en dan raak ik helemaal uit verhouding en dat is ook niet mooi.
Owja en vriendjes moet je wel een beetje met een korreltje zout nemen, want die van mij zei dat ie me prachtig vond met 76 kg, maar hij zegt het veel vaker nu
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:12:17 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49713972
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar jij hebt ook echt het tegenovergestelde figuur van mij
dus misschien dat we er daarom ook anders tegen aan kijken wat een normaal gewicht is
maar zoals jij zei is jou kleding maat 42-44 en de mijne nu 38/40 dus redelijk normaal vind ik
38/40 is goed idd. Dat wil ik ook nog eens . Ik pas wel in maat 40, maar dan krijg ik de gulp niet goed dicht . Dus ik moet echt van dat buikje af .
Niet meer actief op Fok!
pi_49713990
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Owja en vriendjes moet je wel een beetje met een korreltje zout nemen, want die van mij zei dat ie me prachtig vond met 76 kg, maar hij zegt het veel vaker nu
Die van mij kan het niet echt vaker gaan zeggen, hij prees me altijd al de hemel in
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49713995
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:10 schreef Ticootje het volgende:
Het ligt gewoon ook een beetje aan je bouw hoor. Ik ben nooit echt dik geweest. Toen ik begon met lijnen was ik ook niet dik.

Als je van de 100 kilo afkomt is het wel iets anders.
ookal heeft renske wel gelijk je moet niet zomaar opgeven omdat je toch geen normaal gewicht kan krijgen
maar als ik zo gewoon naar mezelf kijk kan ik niet zeggen dat ik geen normaal gewicht heb
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:14:40 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49714037
Maar van 'opgeven' is sowieso geen sprake. Wat moet je 'opgeven'? Ik vind het prima zoals het nu gaat. 2 keer per week sporten, straks hardlopen dus, verder een beetje op je eten letten. Het kán haast niet anders of ik moet nog kunnen afvallen, ook al gaat het niet zo snel meer. Ik ga in de zomer wel weer fietsen trouwens, dus misschien dat dat ook helpt. En dan eet ik ook weer veel fruitsalades . Nog een paar weken .
Niet meer actief op Fok!
pi_49714038
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef Viking84 het volgende:
38/40 is goed idd. Dat wil ik ook nog eens . Ik pas wel in maat 40, maar dan krijg ik de gulp niet goed dicht . Dus ik moet echt van dat buikje af .
Dat hangt ook van je lengte af he. Als je 1,50 bent pas je nog in maat 36 als je redelijk 'normaal' bent. Als je 1,80 bent en in maat 36 past ben je ronduit mager.
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:15:20 #67
14746 k_i_m
pi_49714059
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:10 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Die van mij zegt steeds 'je buik is eraf gevallen!'
.

Ik snap het trouwens niet. Ik pas weer bijna al mijn kleren (er kan nog wel een klein randje vanaf) maar ik ben qua gewicht nog wel zwaarder dan ik normaal was. Zou ik dan echt zoveel spieren eraan hebben gesport? .
In my life
Why do I smile
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:16:00 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49714080
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat hangt ook van je lengte af he. Als je 1,50 bent pas je nog in maat 36 als je redelijk 'normaal' bent. Als je 1,80 bent en in maat 36 past ben je ronduit mager.
ik ben 1.72 en tot mijn 20e ongeveer paste ik in maat 38/40. Denk dat dat bij mijn lengte wel een goede kledingmaat is.
Niet meer actief op Fok!
pi_49714095
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Maar van 'opgeven' is sowieso geen sprake. Wat moet je 'opgeven'? Ik vind het prima zoals het nu gaat. 2 keer per week sporten, straks hardlopen dus, verder een beetje op je eten letten. Het kán haast niet anders of ik moet nog kunnen afvallen, ook al gaat het niet zo snel meer. Ik ga in de zomer wel weer fietsen trouwens, dus misschien dat dat ook helpt. En dan eet ik ook weer veel fruitsalades . Nog een paar weken .
nee maar dat is meer de verhalen die je in het andere topic hoort
tevreden zijn met een veelste hoog bmi

daarom vind ik wel dat je gelijk heb ookal moet je 100 kilo afvallen en normaal gezond gewicht is zeker mogelijk
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:17:27 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49714125
Ik geloof trouwens ook best dat ik veel spieren heb gekweekt de afgelopen weken. M'n armen zijn veel gespierder geworden en de achterkant van mijn bovenbenen zijn keihard. Ik heb zware en sterke botten. Ontwikkel je dan ook sneller spieren of heeft dat niks met elkaar te maken?
Niet meer actief op Fok!
pi_49714164
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik geloof trouwens ook best dat ik veel spieren heb gekweekt de afgelopen weken. M'n armen zijn veel gespierder geworden en de achterkant van mijn bovenbenen zijn keihard. Ik heb zware en sterke botten. Ontwikkel je dan ook sneller spieren of heeft dat niks met elkaar te maken?
Ik heb het ook allebei. Veel bot en veel spieren. Volgens mij heeft het allebei iets met testosteron te maken..?
pi_49714210
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:17 schreef Viking84 het volgende:
ik merk dat inderdaad ook wel
maar of dat met elkaar te maken heeft....
pi_49714611
Hoe weet je dan of je zware en sterke botten hebt?
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:37:56 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49714661
Bleh, ik heb al een paar dagen last van winderigheid. Ik heb toch het gevoel dat iets niet helemaal snor zit atm.
Niet meer actief op Fok!
pi_49714670
Pfft heb nu 5 boterhammen op, normaal geen probleem maar kheb nu zo'n raar gevoel in mn maag wou dat het allemaal voorbij was verveel me ook nog eens te pletter... zometeen lekker uitgebreid douchen etc..
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:39:59 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49714725
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:36 schreef Plukie86 het volgende:
als je breed gebouwd bent heb je dat sowieso. En dat is me altijd verteld door iedereen, dus ik ga er vanuit dat dat zo is . Mijn vader, broer en zus hebben vooral een stevig onderlijf. Ik bedoel: ik voel op bepaalde plaatsen (m.n. mijn schouders en heupen) mijn botten doorsteken, maar ik heb echt geen slank postuur.
Niet meer actief op Fok!
pi_49714728
quote:
in ieder geval brede botten
dat kan je zien bij mijn polsen heel duidelijk
en zoals ik zei bij de rest van mijn lichaam waar mijn botten uitsteken zonder dat ik echt slank ben
pi_49714786
quote:
Nou ja, ik vermoed het omdat mijn botten gewoon dik zijn, breed, ook snel uitsteken als ik iets afval, en ik nog nooit iets gebroken heb (en toch al best rare dingen heb uitgehaald)
Oh, en omdat artsen altijd dat soort opmerkingen maken bij rontgenfoto's: "nee, niets gebroken, maar ja, je hebt dan ook stevige botten''
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:43:04 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49714806
Ik heb ook nooit iets gebroken idd. Wel eens mijn hak verstuikt in groep 6, maar verder niets .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:45:27 #80
14746 k_i_m
pi_49714869
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Thrilled het volgende:
Pfft heb nu 5 boterhammen op, normaal geen probleem maar kheb nu zo'n raar gevoel in mn maag wou dat het allemaal voorbij was verveel me ook nog eens te pletter... zometeen lekker uitgebreid douchen etc..
Ja, nogmaals succes voor straks! Zet em op! .
In my life
Why do I smile
pi_49714937
Veel succes strax Kevin

Ik heb zometeen gesprek op het werk over hoe het tot nu toe gaat, ben ik ook best wel beetje zenuwachtig voor

Vanmiddag lekker naar de kapper toe en weer allemaal gezonde lekkere dingen kopen, ananas, here I come
pi_49715014
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee maar dat is meer de verhalen die je in het andere topic hoort
tevreden zijn met een veelste hoog bmi

daarom vind ik wel dat je gelijk heb ookal moet je 100 kilo afvallen en normaal gezond gewicht is zeker mogelijk
Ik vind dit wel een beetje kortzichtig hoor. Het is heel moeilijk om de discipline op te brengen om af te vallen. Volgens mij is het risico op jojo'en nog eens veel groter als je meer afvalt en dat is veel ongezonder dan die hoeveelheid overgewicht. Het lijkt mij in het geval van zo veel overgewicht dus inderdaad verstandiger om tevreden te zijn met een hogere bmi, die wel lager is dan de eerdere bmi. Ik vind dat je hier dus een beetje te snel oordeelt.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_49715106
Aha ik snap 'm. Ik weet niet of ik dan brede botten heb, mijn polsen en enkels zijn best dun. Maar ik ben wel breed en gespierd gebouwd, want ik ben nooit echt slank en licht geweest. Ook nooit dik ofzo, alleen de laatste jaren bedekt met een speklaagje. Maar nu al een stuk minder.
Toch zal ik nooit in maatje 34/36 passen, want zo is mijn bouw niet. Omdat ik als kind erg veel gesport heb, zijn mijn spieren goed ontwikkeld, vooral mijn bovenbeenspieren. Mijn bovenbenen zijn vrij stevig, maar wel hard en ze zullen nooit dunner worden. Ik hoef dus niet aan de skinny broeken te beginnen, want dat ziet er niet uit!

Als ik mezelf van voren bekijk, ben ik er best tevreden mee. Maar van de zijkant iets minder, dan zie ik dat mijn kont nog aardig aan de maat is, en vooral mijn bumper nog steeds wat aanwezig is. Nog een paar weekjes om het nog een beetje strakker te krijgen, moet lukken!
pi_49715122
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:45 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, nogmaals succes voor straks! Zet em op! .
Bedankt
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef Sylvana het volgende:
Veel succes strax Kevin

Ik heb zometeen gesprek op het werk over hoe het tot nu toe gaat, ben ik ook best wel beetje zenuwachtig voor

Vanmiddag lekker naar de kapper toe en weer allemaal gezonde lekkere dingen kopen, ananas, here I come
Jij ook bedankt en ook jij succes Tot nu toe hebben gesprekken met mijn baas alleen maar geleid tot salarisverhoging Dus ik vind het wel prettig als ik op gesprek moet komen
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:56:18 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49715160
zo, ik zit weer op stage. Wedden dat dit een saaie kutdag van 4 u gaat worden. Mn collega is er niet,dus ik zit hier alleen zit eraan te denken om een u eerder weg te gaan zodat ik nog ff thuis kan gaan voordat ik door naar vriendlief reis. Enkel zal ik dat u wel in moeten halen.Boeie
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:02:30 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49715336
nou, ik heb maar gezegd dat ik een u eerder weg moet Sue me haal ik wel weer in

even appeltje eten
pi_49715666
Ik heb zojuist even foto's van mezelf gemaakt, ter referentie. Conclusie: ik ben al slank zat, ik moet alleen wel nieuwe broeken kopen want deze is te kort
pi_49715802
@ Renske!: als je spinning leuk vindt, moet je het blijven doen. Hartstikke goed voor je conditie!
Misschien zou je voor je "zwembandjes" veel buikspieroefeningen moeten doen, kan je ook gewoon thuis doen. 2x per dag een kwartiertje en je zal al snel resultaat zien! Ik weet dat je niet echt van sportscholen houdt, maar ze hebben daar ook "bodyshape" klasjes en ze doen daar ook alllemaal oefeningen om je figuur te verbeteren. En het hardlopen wat je straks gaat doen is ook goed voor zowel je conditie als je figuur. Let wel op je knieen en heb je goede loopschoenen? En over jouw afvallen: 2 à 3 maanden geleden stond je ook steeds stil op de 81 en moet je kijken, toch 5 kilo eraf sinds toen! Je hebt gewoon soms van die blokkades, maar als je maar stug door blijft gaan (en niet te vaak patat met kroketten eet ) dan zit je over een maand te "klagen" dat je niet onder de 73 komt...

Ikzelf ben nog steeds te zwaar naar mijn zin, maar ik durf al wel weer in bikini, want door het vele sporten is mijn "speklaagje" stevig geworden, dus zonder van die bobbels, maar meer homogeen. , wat het afvalproces voor mij wel prettiger maakt, want het hoeft nu niet meer zo snel. Een paar maanden geleden vond ik het echt verschrikkelijk om in de spiegel te kijken en dat valt nu reuze mee.
pi_49715819
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb zojuist even foto's van mezelf gemaakt, ter referentie. Conclusie: ik ben al slank zat, ik moet alleen wel nieuwe broeken kopen want deze is te kort
Foto's!!
pi_49715935
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:18 schreef conleche het volgende:
Foto's!!
Eh, nee
Te herkenbaar, de kleding en achtergrond. Er zitten mensen op Fok die niet hoeven te weten dat ik ik ben
Ik maak wel een keer een foto in een pashokje oid
pi_49716384
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Eh, nee
Te herkenbaar, de kleding en achtergrond. Er zitten mensen op Fok die niet hoeven te weten dat ik ik ben
Ik maak wel een keer een foto in een pashokje oid
Ben je een bn'er?
pi_49716595
jeeej pijn in mn keel en hoofdpijn zijn weer weg, kwam vast doordat m'n ritme helemaal weg was na m'n scriptiebla Hmm.... studeren en straks gaan hardlopen, of een eind gaan fietsen...
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:44:08 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49716604
@ Conleche: wat ben jij een geweldige motivator . Wil je geen bandje inspreken dat ik kan afspelen nadat ik op de weegschaal ben gaan staan? .

Ik heb m'n stageoverleg gehad. Moet nog een paar dingetjes doen en het is nu vooral een kwestie van een geheel maken van alles wat ik gedaan heb. Maar ik zit al bijna een maand te wachten op spullen die ik moet terug krijgen van de school waarvoor ik het taallokaal inricht en 2,5 van de 4 opdrachten kan ik niet afmaken zonder die spullen. Zó irritant. M'n begeleidster zou nog weer even bellen en dan moet het er echt dinsdag zijn, hoor, anders gaat het niet meer lukken. En dan ben ik de pineut, want dan heb ik m'n stageopdracht onvoldoende afgerond . Grrr.

Maar ik heb wél een glas mango / passiefruitsap gehad (ipv meteen een fles ) en de stukjes ananas waren met 35 % korting, dus die zit ik hier nu op te smikkelen . Zometeen overleg voor college en vanmiddag ga ik lekker buiten zitten met een boek. Even een lekker lang weekend nemen .
Niet meer actief op Fok!
pi_49716768
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef Ticootje het volgende:
Ben je een bn'er?
Neuh
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:16:22 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49717588
pfoef. Druk beizg hier op stage. Ik zweet me de tering. Ik raak vast wel een paar gram kwijt vandaag

Heerlijk kopje sinas erbij
pi_49718512
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Ticootje het volgende:

Ik heb trouwens nog een broek over, die had 4 weken geleden gekocht. Maat 40, maar ik wilde hem weer aandoen en ik kon hem gewoon weer naar beneden trekken. Toen ik m kocht was mijn buik een beetje opgeblazen denk ik en natuurlijk het feit dat er nu wat af is. Eigenlijk wel zonde ik heb m 3x gedragen.
Leuk meisje ben je en je hebt een leuke man
Ik was even aan t spieken in je fobo hoe die je was haha
maar is niet te zien
ik ben ook een voorstander van superslank
omdat ik bijna geen heupen e.d. heb maar alleen een dikke buik
dus dan is t niet mooi en voluptuous of zo
pi_49719016
De foto's in mn fobo, die zijn nog in mn slanke tijd. Maar je ziet alleen mn hoofd, dus daar veanderd niet heel veel aan..

Dit ben ik met mn hondje ongeveer 2 jaar geleden. Dit is het figuurtje dat ik terug wil.
pi_49719094
O dat is niet graatmager, gewoon mooi !
pi_49719136
vergeten uit te loggen
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:01:51 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49719165
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 11:59 schreef Kleine_Jelle het volgende:
O dat is niet graatmager, gewoon mooi !
Graatmager in de vorm van Nicole Ritchie, nee dat is ook niet mooi.

Maar gewoon mooi slank vind ik wel mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')