Het hangt zo erg van je bouw af, dat dit absoluut niet te vergelijken is. De één is breder gebouwd, heeft van zichzelf meer spieren, en sommige stukken vet gaan gewoon echt niet weg. Vet heeft tenslotten ook een nuttige functie in je lichaam (hormonen enzo).quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind 65 echt nog teveel. Maar dat komt denk ik omdat ik jaren onder de 60 heb gewogen. Ik kwam aan toen ik intensief ging fitnessen en krachttraining. Daarna viel ik weer af maar behield ik wel mijn figuurtje. Maar in de jaren daarna slopen de kilo's er gewoon aan, en eigenlijk wil ik gewoon weer maatje 34/36 hebben. Dat staan mij het mooist en ik vind het gewoon mooi om superslank te zijn.
38-40quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:56 schreef Ticootje het volgende:
bmi zegt niet echt alles, zeker niet als je veel sport.
Je kan beter je maten opnemen, dat zegt dan iets meer.
Welke kledingmaat heb je nu?
Ik sprak echt voor mezelf... Mijn streef gewicht was 65, maar daar zit ik nu 1,5 kilo vanaf. Maar ik ben nu nog niet echt tevreden met wat ik heb bereikt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:05 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Het hangt zo erg van je bouw af, dat dit absoluut niet te vergelijken is. De één is breder gebouwd, heeft van zichzelf meer spieren, en sommige stukken vet gaan gewoon echt niet weg. Vet heeft tenslotten ook een nuttige functie in je lichaam (hormonen enzo).
De één ziet er met 65 kilo slanker uit dan een ander met 60 kilo, ook al hebben ze dezelfde lengte.
Ik mag trouwens niet te dun worden van vriendje, dan heeft ie minder vriendinnetje volgens hem.![]()
eerst was mijn streefgewicht ook 75 en toen 70quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:57 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Waarom wil je dan tot 65 als je met 73 ook al een goed figuur hebt?
maar jij hebt ook echt het tegenovergestelde figuur van mijquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik heb dus nog geen goed figuur. M'n benen zien er wel ok uit, maar mijn bovenlijf is echt nog te fors. Vooral m'n buik. Heb echt een zwemband. En daar ga ik niet mee akkoord.
En wees gerust Pukie, de katten kunnen niet naar buiten.
Die van mij zei gisteren in bed (toen ik tegen hem aan ging liggen) dat hij het idee had dat ie vreemdging, omdat mijn billen zo'n stuk kleiner zijn gewordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:05 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Het hangt zo erg van je bouw af, dat dit absoluut niet te vergelijken is. De één is breder gebouwd, heeft van zichzelf meer spieren, en sommige stukken vet gaan gewoon echt niet weg. Vet heeft tenslotten ook een nuttige functie in je lichaam (hormonen enzo).
De één ziet er met 65 kilo slanker uit dan een ander met 60 kilo, ook al hebben ze dezelfde lengte.
Ik mag trouwens niet te dun worden van vriendje, dan heeft ie minder vriendinnetje volgens hem.![]()
Die van mij zegt steeds 'je buik is eraf gevallen!'quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:09 schreef k_i_m het volgende:
Die van mij zei gisteren in bed (toen ik tegen hem aan ging liggen) dat hij het idee had dat ie vreemdging, omdat mijn billen zo'n stuk kleiner zijn geworden.
.
Klopt helemaal, van mezelf kan ik helemaal niet geloven dat ik nu (sinds de puberteit) lichter dan ooit ben. Het is me wel aan te zien dat ik ben afgevallen, maar m'n buik is nog steeds wel fors en m'n benen (nu wel redelijk gespierd eigenlijk) zullen wel nooit mooi slank & sexy zijn zeg maar. Dat is ook wel waarom ik niet nog heel veel wil afvallen, want het gaat toch amper van m'n buik af en meer van m'n kont en m'n gezicht en dan raak ik helemaal uit verhouding en dat is ook niet mooi.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:05 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
38/40 is goed idd. Dat wil ik ook nog eensquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar jij hebt ook echt het tegenovergestelde figuur van mij
dus misschien dat we er daarom ook anders tegen aan kijken wat een normaal gewicht is
maar zoals jij zei is jou kleding maat 42-44 en de mijne nu 38/40 dus redelijk normaal vind ik
Die van mij kan het niet echt vaker gaan zeggen, hij prees me altijd al de hemel inquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Owja en vriendjes moet je wel een beetje met een korreltje zout nemen, want die van mij zei dat ie me prachtig vond met 76 kg, maar hij zegt het veel vaker nu![]()
ookal heeft renske wel gelijk je moet niet zomaar opgeven omdat je toch geen normaal gewicht kan krijgenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:10 schreef Ticootje het volgende:
Het ligt gewoon ook een beetje aan je bouw hoor. Ik ben nooit echt dik geweest. Toen ik begon met lijnen was ik ook niet dik.
Als je van de 100 kilo afkomt is het wel iets anders.
Dat hangt ook van je lengte af he. Als je 1,50 bent pas je nog in maat 36 als je redelijk 'normaal' bent. Als je 1,80 bent en in maat 36 past ben je ronduit mager.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef Viking84 het volgende:
38/40 is goed idd. Dat wil ik ook nog eens. Ik pas wel in maat 40, maar dan krijg ik de gulp niet goed dicht
. Dus ik moet echt van dat buikje af
.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Die van mij zegt steeds 'je buik is eraf gevallen!'![]()
ik ben 1.72quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat hangt ook van je lengte af he. Als je 1,50 bent pas je nog in maat 36 als je redelijk 'normaal' bent. Als je 1,80 bent en in maat 36 past ben je ronduit mager.
nee maar dat is meer de verhalen die je in het andere topic hoortquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Maar van 'opgeven' is sowieso geen sprake. Wat moet je 'opgeven'? Ik vind het prima zoals het nu gaat. 2 keer per week sporten, straks hardlopen dus, verder een beetje op je eten letten. Het kán haast niet anders of ik moet nog kunnen afvallen, ook al gaat het niet zo snel meer. Ik ga in de zomer wel weer fietsen trouwens, dus misschien dat dat ook helpt. En dan eet ik ook weer veel fruitsalades. Nog een paar weken
.
Ik heb het ook allebei. Veel bot en veel spieren. Volgens mij heeft het allebei iets met testosteron te maken..?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik geloof trouwens ook best dat ik veel spieren heb gekweekt de afgelopen weken. M'n armen zijn veel gespierder geworden en de achterkant van mijn bovenbenen zijn keihard. Ik heb zware en sterke botten. Ontwikkel je dan ook sneller spieren of heeft dat niks met elkaar te maken?
ik merk dat inderdaad ook welquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik geloof trouwens ook best dat ik veel spieren heb gekweekt de afgelopen weken. M'n armen zijn veel gespierder geworden en de achterkant van mijn bovenbenen zijn keihard. Ik heb zware en sterke botten. Ontwikkel je dan ook sneller spieren of heeft dat niks met elkaar te maken?
als je breed gebouwd bent heb je dat sowieso. En dat is me altijd verteld door iedereen, dus ik ga er vanuit dat dat zo isquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:36 schreef Plukie86 het volgende:
Hoe weet je dan of je zware en sterke botten hebt?
in ieder geval brede bottenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:36 schreef Plukie86 het volgende:
Nou ja, ik vermoed het omdat mijn botten gewoon dik zijn, breed, ook snel uitsteken als ik iets afval, en ik nog nooit iets gebroken heb (en toch al best rare dingen heb uitgehaald)quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:36 schreef Plukie86 het volgende:
Ja, nogmaals succes voor straks! Zet em op!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Thrilled het volgende:
Pfft heb nu 5 boterhammen op, normaal geen probleem maar kheb nu zo'n raar gevoel in mn maagwou dat het allemaal voorbij was
verveel me ook nog eens te pletter... zometeen lekker uitgebreid douchen etc..
Ik vind dit wel een beetje kortzichtig hoor. Het is heel moeilijk om de discipline op te brengen om af te vallen. Volgens mij is het risico op jojo'en nog eens veel groter als je meer afvalt en dat is veel ongezonder dan die hoeveelheid overgewicht. Het lijkt mij in het geval van zo veel overgewicht dus inderdaad verstandiger om tevreden te zijn met een hogere bmi, die wel lager is dan de eerdere bmi. Ik vind dat je hier dus een beetje te snel oordeelt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar dat is meer de verhalen die je in het andere topic hoort
tevreden zijn met een veelste hoog bmi
daarom vind ik wel dat je gelijk heb ookal moet je 100 kilo afvallen en normaal gezond gewicht is zeker mogelijk
Bedanktquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, nogmaals succes voor straks! Zet em op!.
Jij ook bedanktquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef Sylvana het volgende:
Veel succes strax Kevin![]()
![]()
Ik heb zometeen gesprek op het werk over hoe het tot nu toe gaat, ben ik ook best wel beetje zenuwachtig voor
Vanmiddag lekker naar de kapper toe en weer allemaal gezonde lekkere dingen kopen, ananas, here I come
Foto's!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb zojuist even foto's van mezelf gemaakt, ter referentie. Conclusie: ik ben al slank zat, ik moet alleen wel nieuwe broeken kopen want deze is te kort![]()
Eh, neequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:18 schreef conleche het volgende:
Foto's!!
Ben je een bn'er?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Eh, nee![]()
Te herkenbaar, de kleding en achtergrond. Er zitten mensen op Fok die niet hoeven te weten dat ik ik ben![]()
Ik maak wel een keer een foto in een pashokje oid![]()
Neuhquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef Ticootje het volgende:
Ben je een bn'er?
Leuk meisje ben je en je hebt een leuke manquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind 65 echt nog teveel. Maar dat komt denk ik omdat ik jaren onder de 60 heb gewogen. Ik kwam aan toen ik intensief ging fitnessen en krachttraining. Daarna viel ik weer af maar behield ik wel mijn figuurtje. Maar in de jaren daarna slopen de kilo's er gewoon aan, en eigenlijk wil ik gewoon weer maatje 34/36 hebben. Dat staan mij het mooist en ik vind het gewoon mooi om superslank te zijn.
Ik heb trouwens nog een broek over, die had 4 weken geleden gekocht. Maat 40, maar ik wilde hem weer aandoen en ik kon hem gewoon weer naar beneden trekken. Toen ik m kocht was mijn buik een beetje opgeblazen denk ik en natuurlijk het feit dat er nu wat af is. Eigenlijk wel zonde ik heb m 3x gedragen.
Graatmager in de vorm van Nicole Ritchie, nee dat is ook niet mooi.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:59 schreef Kleine_Jelle het volgende:
O dat is niet graatmager, gewoon mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |