Waardoor... enkel omdat ze wat met een goede vriend gaat drinken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:23 schreef petersss het volgende:
Ze spreekt nu ook niets meer met hem af omdat ze mij zo gekwetst heeft....
Je moet haar bedanken dat ze zo goed rekening houdt met je gevoelens door het contact af te kappen, en haar vervolgens toestaan om lekker te gaan "borrellen" als zij dat wil.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:23 schreef petersss het volgende:
ik vind het allemaal vreemd hoor ben ik nu echt zo ouderwets en vooral hoe moet ik nu handelen
ze is knettergek en veel te meegaandquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:23 schreef petersss het volgende:
Ze spreekt nu ook niets meer met hem af omdat ze mij zo gekwetst heeft....
Vage titel ja, het gaat er om dat ze wat gaat drinken met iemand. Of dat nou per sms/telefoontje of via rooksignalen is geregeld, doet er niet toe.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
is borrellen met een andere kerel gaan per mobiel vreemd
Dus.
Jammer dat je vriendin die afspraak heeft afgezegd.
Probeer jij met rooksignalen maar eens XXX te sturen! Ik geef het je te doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Vage titel ja, het gaat er om dat ze wat gaat drinken met iemand. Of dat nou per sms/telefoontje of via rooksignalen is geregeld, doet er niet toe.
borrellen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Probeer jij met rooksignalen maar eens XXX te sturen! Ik geef het je te doen.
![]()
Mag ik 1 l minder?quote:
Nee, want met borrellen met een kerel kan je anderen jaloers maken. Credo van TS.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik 1 l minder?
Oh ja, jij had me nog gePM'd .![]()
Kut, er zijn vrouwen die een gruwelijke hekel aan mij hebben. Niet allemaal gelukkig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef Nies het volgende:
Flauw.
Als ik geen gruwelijke hekel aan iemand heb sluit ik mailtjes en sms-jes ook af met 'liefs/kus/xxx"flauwekul.
Ongeacht of het nou een vrouwspersoon is of niet.
Laat je vriendin lekker borrellen met die vent.
Hoe meer jij er met je onzekerheid tegen ingaat, hoe meer je zelf je relatie de nek omdraait.
Want?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef giessss het volgende:
Uitkijken met zulke dingen.....
Okee, ik vertel ook meestal wel als ik wegga. Niet altijd in detail, maar wel waar ik ongeveer ben. Voor het geval dat er iets gebeurt ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef beijar het volgende:
Als het echt niets was, zou zij het wel vertellen aan jou voor ze gaat drinken?
En uit netheid naar jou partner, anders is het alsof je iets te verbergen hebt. Dat zou ik denken als ik dit zou lezen zonder te weten..quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:03 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Okee, ik vertel ook meestal wel als ik wegga. Niet altijd in detail, maar wel waar ik ongeveer ben. Voor het geval dat er iets gebeurt ofzo.
Ik vertel het mijn partner ook niet als ik voor de zoveelste keer met een mannelijke vriend aan de bar bier ga tanken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef beijar het volgende:
Ik zou me eerlijk gezegd afvragen waar hij zich mee bemoeit, aangezien ik ervan uitga dat mijn vriendin ook een sociaal leven naast mij heeft, en prima in staat is om met andere mannen om te gaan, zonder dat er gekkigheid uit ontstaat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef beijar het volgende:
het punt is respect en eerlijk zijn naar jou partner
maar
stel ik heb een vrouw, en ik kom een vriend tegen die zegt: hey beijar ik zag jou vrouw met ali in de kroeg! en ik weet van niets, ik zou mij doodschamen...
Als jij een relatie hebt zonder verantwoording af te leggen, waarom heb jij dan een relatie????quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik zou me eerlijk gezegd afvragen waar hij zich mee bemoeit, aangezien ik ervan uitga dat mijn vriendin ook een sociaal leven naast mij heeft, en prima in staat is om met andere mannen om te gaan, zonder dat er gekkigheid uit ontstaat.
Zonder verantwoording af te leggen, tenzij ze opeens afspraken afzegt, en haar prioriteiten blijkbaar anders liggen.
En ik laat betere boeren dan de beste bouwvakker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Straks zegt ze ook nog dat ze shag rookt
maar..quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:26 schreef Nies het volgende:
[..]
En ik laat betere boeren dan de beste bouwvakker.
Anders nog iets?![]()
Als je die ander toevallig ergens tegenkomt en dan wat gaat drinken oké, Maar als je het al (een tijdje) vooraf besproken hebt is het toch niet raar om te melden aan je vriend? Of het moet al een vriend zijn waar je wel vaker wat mee drinkt of iets dergelijks.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik zou me eerlijk gezegd afvragen waar hij zich mee bemoeit, aangezien ik ervan uitga dat mijn vriendin ook een sociaal leven naast mij heeft, en prima in staat is om met andere mannen om te gaan, zonder dat er gekkigheid uit ontstaat.
Zonder verantwoording af te leggen, tenzij ze opeens afspraken afzegt, en haar prioriteiten blijkbaar anders liggen.
Ik heb geen relatie om maar te pas en onpas verantwoording af te leggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef beijar het volgende:
[..]
Als jij een relatie hebt zonder verantwoording af te leggen, waarom heb jij dan een relatie????
Nee.quote:
Wenkbrouwpiercing toevallig?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:26 schreef Nies het volgende:
[..]
En ik laat betere boeren dan de beste bouwvakker.
Anders nog iets?![]()
Drie.quote:
ik ben uitgesproken met jou.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:36 schreef Nies het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie om maar te pas en onpas verantwoording af te leggen.
Een relatie draait om vertrouwen, eerlijkheid, en nog meer van dat soort. Dat houdt niet in dat ik ieder uur van de dag moet gaan verantwoorden.
Vertrouwen enzo....![]()
[..]
Nee.
Dus?
Dat effect heb ik vaker op mensen die dingen zeggen als "Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen." en vervolgens vrouwen nog altijd ondergeschikt achten aan mannen.quote:
Mooi, het voegde namelijk bijzonder weinig toe.quote:
Wat beijar zegt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef beijar het volgende:
Omdat ze elkaar gewoon vertrouwens zoals het hoort te zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef beijar het volgende:
[..]
Als jij een relatie hebt zonder verantwoording af te leggen, waarom heb jij dan een relatie????
Dat snap ik dus oook niet, net zo als elkaars wachtwoorden hebben van de email. Why? Je hebt toch een eigen emailaccount? Je vertrouwt elkaar toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:12 schreef kanna het volgende:
Snap sowieso niet waarom jullie elkaars smsjes lezen. Dat doe je in de meeste gevallen ook niet zomaar. Maar ik zou er niet te zwaar aan tillen zoals al meer mensen hier gezegd hebben.
als je relatie verder goed zit hoef je je daar niet heel druk om te maken. Ik heb zelf ook wat vriendinnen die een vriend hebben. Kwestie van vertrouwenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:23 schreef petersss het volgende:
Ik heb nu 1 jaar verkering maar toevallig moest ik even een bericht in haar mobiel opzoeken (wij zijn er vrij open in zij heeft ook mijn gms wel eens). Daar kwam ik drie berichten tegen die ze naar een oude '' vriend '' had gezonden dat ze binnenkort maar eens moesten afspreken om te gaan borrellen. Maar er stond ook alle onzin informatie bij zoals XXX en kusjes enz enz. Nu doet ze dit wel meer (xxx is een omgangsvorm) maar het heeft me toch even onzeker/jaloers gemaakt. Nu is haar uitleg dat ik er gerust bij had mogen zijn en dat ze nooit iets gehad hebben maar dat ze het alleen erg gezellig vind. Tja ik vind het allemaal vreemd hoor ben ik nu echt zo ouderwets en vooral hoe moet ik nu handelen (gewoon doorgaan en maar denken dat er niets aan de hand is/was) Ze spreekt nu ook niets meer met hem af omdat ze mij zo gekwetst heeft....
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:43 schreef NZYM het volgende:
Das nog nix... mijn vriendin gaat a.s. vrijdag logeren bij een groep gasten in fucking Venlo, die ze nog nooit in het echt heeft gezien. En ik mag er nix over zeggen
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:43 schreef NZYM het volgende:
Das nog nix... mijn vriendin gaat a.s. vrijdag logeren bij een groep gasten in fucking Venlo, die ze nog nooit in het echt heeft gezien. En ik mag er nix over zeggen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef beijar het volgende:
het punt is respect en eerlijk zijn naar jou partner
maar
stel ik heb een vrouw, en ik kom een vriend tegen die zegt: hey beijar ik zag jou vrouw met ali in de kroeg! en ik weet van niets, ik zou mij doodschamen...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:04 schreef Roquefort het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig is het hypothetisch, "stel" dat je een vrouw hebt...
Meen je serieus dat je je schaamt als je vrouw zonder dat je het weet een biertje drinkt?
En wat een onzin dat je in een latere reactie schrijft over verantwoording afleggen.
Ik ga echt niet elke fukking dag met mijn vrouw doorspreken wat we beiden doen, mijn vrouw is mijn moeder niet, en ik ben haar vader niet, ze is oud en wijs genoeg om elke dag weer zonder mijn hulp veilig door te komen. En ik ga me echt niet schamen dat ze me niet gebeld heeft dat ze met Ali naar de Albert Heijn is geweest. Ze mag me bellen als Ali een irritante kwijlebal is waar ze niet vanaf komt, maar ze hoeft echt geen verantwoording af te leggen over elke Ali die ze tegenkomt. Wat mij betreft is een relatie juist kapot als verantwoording broodnodig is, nergens voor nodig als vertrouwen hoogtij viert in de relatie.
Daarom gaat 25% van de Nederlanders ook vreemd. Maar super als je zo denkt!
DAt zou ik dan weer niet tof vindenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:43 schreef NZYM het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef SilverGun het volgende:
van een gepland één op één contact met iemand van het andere geslacht zou ik wel even op de hoogte willen worden gesteld.
ja klopt ze komt bij mij op de kamer, maar ik mag er ook niks over zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:43 schreef NZYM het volgende:
Nu snap ik je redenatie niet helemaal meer. Eerst brullen we van hoog tot laag dat we onze vriend(in) moeten vertrouwen en dat we aan ons zelfvertrouwen moeten werken, maar dat hoeft ineens niet meer als ze situatie wat 'extremer' wordt? Ik vind dat krom.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
De bende van Venlo is gelukkig al opgerold. Maar daar zou ik volgens mij ook niet gelukkig van worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |