Ik vertel het mijn partner ook niet als ik voor de zoveelste keer met een mannelijke vriend aan de bar bier ga tanken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef beijar het volgende:
Als het echt niets was, zou zij het wel vertellen aan jou voor ze gaat drinken?
Ik zou me eerlijk gezegd afvragen waar hij zich mee bemoeit, aangezien ik ervan uitga dat mijn vriendin ook een sociaal leven naast mij heeft, en prima in staat is om met andere mannen om te gaan, zonder dat er gekkigheid uit ontstaat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef beijar het volgende:
het punt is respect en eerlijk zijn naar jou partner
maar
stel ik heb een vrouw, en ik kom een vriend tegen die zegt: hey beijar ik zag jou vrouw met ali in de kroeg! en ik weet van niets, ik zou mij doodschamen...
Als jij een relatie hebt zonder verantwoording af te leggen, waarom heb jij dan een relatie????quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik zou me eerlijk gezegd afvragen waar hij zich mee bemoeit, aangezien ik ervan uitga dat mijn vriendin ook een sociaal leven naast mij heeft, en prima in staat is om met andere mannen om te gaan, zonder dat er gekkigheid uit ontstaat.
Zonder verantwoording af te leggen, tenzij ze opeens afspraken afzegt, en haar prioriteiten blijkbaar anders liggen.
En ik laat betere boeren dan de beste bouwvakker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Straks zegt ze ook nog dat ze shag rookt
maar..quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:26 schreef Nies het volgende:
[..]
En ik laat betere boeren dan de beste bouwvakker.
Anders nog iets?![]()
Als je die ander toevallig ergens tegenkomt en dan wat gaat drinken oké, Maar als je het al (een tijdje) vooraf besproken hebt is het toch niet raar om te melden aan je vriend? Of het moet al een vriend zijn waar je wel vaker wat mee drinkt of iets dergelijks.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik zou me eerlijk gezegd afvragen waar hij zich mee bemoeit, aangezien ik ervan uitga dat mijn vriendin ook een sociaal leven naast mij heeft, en prima in staat is om met andere mannen om te gaan, zonder dat er gekkigheid uit ontstaat.
Zonder verantwoording af te leggen, tenzij ze opeens afspraken afzegt, en haar prioriteiten blijkbaar anders liggen.
Ik heb geen relatie om maar te pas en onpas verantwoording af te leggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef beijar het volgende:
[..]
Als jij een relatie hebt zonder verantwoording af te leggen, waarom heb jij dan een relatie????
Nee.quote:
Wenkbrouwpiercing toevallig?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:26 schreef Nies het volgende:
[..]
En ik laat betere boeren dan de beste bouwvakker.
Anders nog iets?![]()
Drie.quote:
ik ben uitgesproken met jou.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:36 schreef Nies het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie om maar te pas en onpas verantwoording af te leggen.
Een relatie draait om vertrouwen, eerlijkheid, en nog meer van dat soort. Dat houdt niet in dat ik ieder uur van de dag moet gaan verantwoorden.
Vertrouwen enzo....![]()
[..]
Nee.
Dus?
Dat effect heb ik vaker op mensen die dingen zeggen als "Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen." en vervolgens vrouwen nog altijd ondergeschikt achten aan mannen.quote:
Mooi, het voegde namelijk bijzonder weinig toe.quote:
Wat beijar zegt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef beijar het volgende:
Als het echt niets was, zou zij het wel vertellen aan jou voor ze gaat drinken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |