Omdat ze elkaar gewoon vertrouwens zoals het hoort te zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef beijar het volgende:
[..]
Als jij een relatie hebt zonder verantwoording af te leggen, waarom heb jij dan een relatie????
Dat snap ik dus oook niet, net zo als elkaars wachtwoorden hebben van de email. Why? Je hebt toch een eigen emailaccount? Je vertrouwt elkaar toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:12 schreef kanna het volgende:
Snap sowieso niet waarom jullie elkaars smsjes lezen. Dat doe je in de meeste gevallen ook niet zomaar. Maar ik zou er niet te zwaar aan tillen zoals al meer mensen hier gezegd hebben.
als je relatie verder goed zit hoef je je daar niet heel druk om te maken. Ik heb zelf ook wat vriendinnen die een vriend hebben. Kwestie van vertrouwenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:23 schreef petersss het volgende:
Ik heb nu 1 jaar verkering maar toevallig moest ik even een bericht in haar mobiel opzoeken (wij zijn er vrij open in zij heeft ook mijn gms wel eens). Daar kwam ik drie berichten tegen die ze naar een oude '' vriend '' had gezonden dat ze binnenkort maar eens moesten afspreken om te gaan borrellen. Maar er stond ook alle onzin informatie bij zoals XXX en kusjes enz enz. Nu doet ze dit wel meer (xxx is een omgangsvorm) maar het heeft me toch even onzeker/jaloers gemaakt. Nu is haar uitleg dat ik er gerust bij had mogen zijn en dat ze nooit iets gehad hebben maar dat ze het alleen erg gezellig vind. Tja ik vind het allemaal vreemd hoor ben ik nu echt zo ouderwets en vooral hoe moet ik nu handelen (gewoon doorgaan en maar denken dat er niets aan de hand is/was) Ze spreekt nu ook niets meer met hem af omdat ze mij zo gekwetst heeft....
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:43 schreef NZYM het volgende:
Das nog nix... mijn vriendin gaat a.s. vrijdag logeren bij een groep gasten in fucking Venlo, die ze nog nooit in het echt heeft gezien. En ik mag er nix over zeggen
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:43 schreef NZYM het volgende:
Das nog nix... mijn vriendin gaat a.s. vrijdag logeren bij een groep gasten in fucking Venlo, die ze nog nooit in het echt heeft gezien. En ik mag er nix over zeggen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef beijar het volgende:
het punt is respect en eerlijk zijn naar jou partner
maar
stel ik heb een vrouw, en ik kom een vriend tegen die zegt: hey beijar ik zag jou vrouw met ali in de kroeg! en ik weet van niets, ik zou mij doodschamen...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:04 schreef Roquefort het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig is het hypothetisch, "stel" dat je een vrouw hebt...
Meen je serieus dat je je schaamt als je vrouw zonder dat je het weet een biertje drinkt?
En wat een onzin dat je in een latere reactie schrijft over verantwoording afleggen.
Ik ga echt niet elke fukking dag met mijn vrouw doorspreken wat we beiden doen, mijn vrouw is mijn moeder niet, en ik ben haar vader niet, ze is oud en wijs genoeg om elke dag weer zonder mijn hulp veilig door te komen. En ik ga me echt niet schamen dat ze me niet gebeld heeft dat ze met Ali naar de Albert Heijn is geweest. Ze mag me bellen als Ali een irritante kwijlebal is waar ze niet vanaf komt, maar ze hoeft echt geen verantwoording af te leggen over elke Ali die ze tegenkomt. Wat mij betreft is een relatie juist kapot als verantwoording broodnodig is, nergens voor nodig als vertrouwen hoogtij viert in de relatie.
Daarom gaat 25% van de Nederlanders ook vreemd. Maar super als je zo denkt!
DAt zou ik dan weer niet tof vindenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:43 schreef NZYM het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef SilverGun het volgende:
van een gepland één op één contact met iemand van het andere geslacht zou ik wel even op de hoogte willen worden gesteld.
ja klopt ze komt bij mij op de kamer, maar ik mag er ook niks over zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:43 schreef NZYM het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |