Ja die liep ook rond toen ik er was volgens mij. Gelukkig ben ik in 2001 afgestudeerd, toen waren er amper theedoeken en liepen er veel lekkere wijfen. Das nu wel anders zag ik laatstquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:32 schreef freud het volgende:
[..]
Ja. Alle subsidie voor haagin en haaguit zijn gestopt. Alleen clubjes als marokkaanse en hindoestaanse studieverenigingen krijgen nog geld. HHS is heel snel aan het verpauperen, omdat alles gericht is op het imago als hogeschool voor allochtonen. Niveau is echt bedroevend slecht... Ben blijkbaar op tijd weggegaan daar. Zat toen met figuren als die kale gek van de AEL nederland in projectgroepen.
Ja maar ik ook genoeg Ariėrs die gekozen hebben op deze regering. Stelletje sukkels.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De Ariers kunnen het wel weer schudden zie ik.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En dat mag de overheid voor mij bepalen? Nee dankjewel.
P.s. Is 'de nut' net zoiets als 'de idee', of is dit alvast een verkapte sollicitatie?![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:07 schreef fjs het volgende:
[..]
Ja maar ik ook genoeg Ariėrs die gekozen hebben op deze regering. Stelletje sukkels.![]()
Mensen die Wilders serieus nemen (quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Wilders schiet weer eens volkomen raak met die vragen. Deze 'positieve' discriminatie is weer zo'n walgelijke linkse stunt.
Ja laten we het positief zien, de doorsnee relmarokkaan is beter te verteren dan de proefballonnetjes van mevrouw Ter Horst.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is inderdaad misplaatste, positieve discriminatie. Alhoewel.... als je kijkt naar hoe we in Nederland kankeren op onze ambtenaren en de bureaucratie.... - Misschien heeft wat allochtone instroom daar juist wel een positieve invloed op.
Rassenschande is hetquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:07 schreef fjs het volgende:
[..]
Ja maar ik ook genoeg Ariėrs die gekozen hebben op deze regering. Stelletje sukkels.![]()
Gelukkig geeft Brederoo de burger nog een beetje moed.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:28 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ach ja, ondanks mijn beperkingen in de Nederlandse taal zal mijn kans op een mooiere stage veel groter zijn dan die van jullie allemaal. Heerlijk is positieve discriminatie toch.
Ik zou er een werkstuk over kunnen schrijven waarbij de gemiddelde afstudeerscriptie verbleekt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik kan wel een heel verhaal houden wat er fout aan Ter Horst is, maar ik houd het gewoon bij: alcohol zuipende, racistische teef![]()
Zullen we een staatsgreep plegen? Ik vind de situatie nu al dermate uitzichtloos dat ik geen enkel vertrouwen heb dat het ooit nog goed gaat komen met dit kabinet. Het is schandalig dat deze mensen ons land besturen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik kan wel een heel verhaal houden wat er fout aan Ter Horst is, maar ik houd het gewoon bij: alcohol zuipende, racistische teef![]()
In dat geval hoop ik dat dit kabinet zo door gaat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:51 schreef TC03 het volgende:
Als dit kabinet zo doorgaat, regeert Wilders over vier jaar. Niet dat ik perse pro-Wilders ben, maar het is duizend keer beter dan de PVDA.
Over 4 jaar zal ie nog niet regeren. Hij werd na de laatste verkiezingen ook al bij voorbaat uitgesloten van de coaltievorming. Maar als deze struisvogelpolitiek zich verder voortzet, zal Wilders wel groeien en groeien, en over een wat langer tijdje echt niet meer genegeerd kunnen worden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:51 schreef TC03 het volgende:
Als dit kabinet zo doorgaat, regeert Wilders over vier jaar. Niet dat ik perse pro-Wilders ben, maar het is duizend keer beter dan de PVDA.
Ik denk dat je Wilders onderschat. Vanuit het niets naar 9 zetels. Als het zo doorgaat heeft ie in 2011 gewoon 25 of 30 zetels hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Over 4 jaar zal ie nog niet regeren. Hij werd na de laatste verkiezingen ook al bij voorbaat uitgesloten van de coaltievorming. Maar als deze struisvogelpolitiek zich verder voortzet, zal Wilders wel groeien en groeien, en over een wat langer tijdje echt niet meer genegeerd kunnen worden.
Ik ben ook absoluut geen fan van Wilders, maar sommige mensen noemen hem erg racistisch, nou als dat zo is dan is Ter Horst de kleindochter van Hitler, waarbij opa Adolf zich zou schamen voor de hersenloosheid van zijn kleinkind.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:51 schreef TC03 het volgende:
Zoiets zou best kunnen, maar dat is nog altijd een aantal zetels dat genegeerd kan worden. Bijvoorbeeld dat de andere partijen de meest onmogelijke coalities aangaan van kleine partijtjes om maar te voorkomen dat Wilders in de regering komt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Wilders onderschat. Vanuit het niets naar 9 zetels. Als het zo doorgaat heeft ie in 2011 gewoon 25 of 30 zetels hoor.
Naar mijn inziens wordt Wilders wel gehoord. Je ziet andere partijen standpunten overnemen. Als ze beweren Wilders te negeren of als stompzinnig te beschouwen dan liegen ze.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoiets zou best kunnen, maar dat is nog altijd een aantal zetels dat genegeerd kan worden. Bijvoorbeeld dat de andere partijen de meest onmogelijke coalities aangaan van kleine partijtjes om maar te voorkomen dat Wilders in de regering komt.
Het is gewoon pure racisme wat Ter Horst hier doet. Niks goede voorbeeld, het goede voorbeeld was geweest dat ze naar de kwaliteiten van de studenten zouden kijken en helemaal niet naar de afkomst. Maar schijnbaar is het goede voorbeeld van de PvdA dat Artikel 1 toch niet zo belangrijk is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dat er in dit topic schandalig gereageerd wordt. de meesten hier doen net of de allochtoon die aanspraak maakt op een stage bij de overheid een niet-hollands sprekende achterlijke kebabturk is.
ga voor de gein eens naar de amsterdamse vu. en kijk dan maar eens goed wat er allemaal uit tram of metro uitstapt. en nee, die geteinte mensen zijn niet de schoonmakers van de vu.
ik snap het goede voorbeeld van de pvda in dit opzicht. het is een tegengeluid op alle goed gekwalificeerde allochtonen die soms alleen op hun naam niet worden aangenomen. percentages vind ik des al niet te min gevaarlijk en stigmatiserend...
allicht ... toch is het voorstel feitelijk in strijd met de grondwetquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dat er in dit topic schandalig gereageerd wordt. de meesten hier doen net of de allochtoon die aanspraak maakt op een stage bij de overheid een niet-hollands sprekende achterlijke kebabturk is.
ga voor de gein eens naar de amsterdamse vu. en kijk dan maar eens goed wat er allemaal uit tram of metro uitstapt. en nee, die geteinte mensen zijn niet de schoonmakers van de vu.
ja daarom vind ik het strooien met percentages ook niet slim, laten we zeggen oerdom. ze hadden beter intern gewoon meer allochtonen kunnen aannemen en verder geen ruchtbaarheid er aan moeten geven. dan geef je als overheid ook het goede voorbeeld zonder te discrimineren of stigmatiseren. ach ja die eeuwige mantel der liefde... pvda én labiele vrouw, dat is een hele selchte combinatie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
allicht ... toch is het voorstel feitelijk in strijd met de grondwet
Artikel 1, in gelijke gevallen gelijk behandelen. Niet discrimineren op afkomst.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:14 schreef LXIV het volgende:
Hoezo in strijd met de grondwet?
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |