quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Op zich ben ik wel voor een soort gelijk systeem als bij Virus. Je koopt de eerste keer dat je iets te drinken haalt één hard plastic beker, die je vervolgens gewoon bij je houdt. Iedere keer als je wat te drinken haalt wordt je bekertje netjes omgespoeld en je betaalt een muntje... Nieuwe beker kost 2 muntjes... Ik denk dat het een berg troep scheelt én de prijs van het bier (en de muntjes) kan volgens mij flink omlaag.
Bijkomende voordelen:
- Geen trieste bekerschrapers, want als je telkens een nieuwe bekert moet kopen ben je 3x de prijs van een normaal biertje kwijt. Op die manier laat men het wel uit zijn/haar hoofd om iedere keer je beker weg te tyfen
- Je hebt gelijk een leuke souvenir voor thuis (als ze er dan tenminste een leuke opdruk o.i.d. op drukken)
- Je hebt ook een beker voor bij je tent
Maar op zich werken die Mais-bekers ook prima hoor... Alleen jammer van die trieste schrapers... Tien bekers voor één muntje is echt niet de moeite waard.
Jamaarjamaarjamaarquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik ga niet de hele tijd met 2 bekers op zak lopen. Ze zoeken het maar uit, die bekers stellen niks voor dus kan je makkerlijk kapot trappen dus er hoeft niemand zn enkel op te verzwikken.
Die is weg tegen de tijd dat het echt een bende wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:16 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar
Iemand met zwakke enkelbanden van het lange wachten met een BBQ dan?
tiesto komt nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:16 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar
Iemand met zwakke enkelbanden van het lange wachten met een BBQ dan?
jah, sziget is tot de 16, we gaan waarschijnlijk met de auto, dus de terugreis zal wel uitlopen....dan ben ik niet op tijd op lowlandsquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:20 schreef Roellio het volgende:
Ik ga naar Sziget èn naar Lowlands!
als dat zou kunnenquote:
Ja, ik ga met de trein en òf iets eerder terug òf met het vliegtuig terug.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:22 schreef Licko het volgende:
[..]
jah, sziget is tot de 16, we gaan waarschijnlijk met de auto, dus de terugreis zal wel uitlopen....dan ben ik niet op tijd op lowlands
Goede tip. Eens navragen of een van mijn ouders nog naar de Aldi moet deze week, anders zelf zo maar even langs gaan voor een stoeltje. Tenzij mijn stoeltje van vorig jaar nog in de schuur staat (dat is eigenlijk best goed mogelijk).quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:41 schreef Sloavink het volgende:
Ik heb gister een tent+campingstoeltje (met bekerhouder) gekocht bij de Aldi. Was 40 euro totaal dus dat viel wel mee. Echt een aanrader trouwens, tentje opgezet en staat goed en stoeltje zit ook lekker.. dus iedereen naar de Aldi!
![]()
Dit heb ik toen helaas gemist. Iemand kwam op het idee om een Chinese gangsterfilm te gaan in de juliet. Deze film was zo saai, dat ik vervolgens in slaap ben gevallen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |