Geen onnodige zooi meeslepenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:08 schreef Horloge het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst, echt zin in!
Nog elite tips?
Adres is verandert heb gemailt en om8uur hang ik aan de telefoon heb 3 nrs genoteerd, wordt LL aangetekend verzonden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nu snel een email sturen morgen even bellen en nu ook even je adres veranderen...
Succes![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen onnodige zooi meeslepentent luchtbed zak krentenbollen wiet klaar
Zover ze het anoniem noemen ik herken de envelop met vierkant stempel uit den haag wel en dat na nog maar paar keer bestellenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:27 schreef Mathijz het volgende:
Nee, gewoon in een anonieme envelop volgens mij.
Goed idee, wat een topplaat is dat! Helaas zal dat wel niet gebeuren, aangezien hij volgens mij ook maar 1 solo-optreden in de VS doet. Maar met Rancid alleen, ben ik ook wel tevreden!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
Tim Armstrong op Lowlands! Laat 'm z'n solo-album maar promoten!
Hij is fijn inderdaad...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:09 schreef tomttt het volgende:
[..]
Goed idee, wat een topplaat is dat! Helaas zal dat wel niet gebeuren, aangezien hij volgens mij ook maar 1 solo-optreden in de VS doet. Maar met Rancid alleen, ben ik ook wel tevreden!
Doe normaal met je inleveren. Ze ruimen mijn troep maar lekker op.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:45 schreef INViCTuS het volgende:
bier gewoon 3 euro en bij het inleveren van het glas een euro trug.
Reken maar dat het een erg goed systeem is omdat er bijna nergens een glas op de grond zal liggen. Moeten ze overigens wel gebruik gaan maken van hard plastic anders is het geen doen. Scheelt naast de troep die het oplevert ook erg veel irritaties van mensen die in bergen met afval lopen te dansen of hun enkels erin breken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Doe normaal met je inleveren. Ze ruimen mijn troep maar lekker op.
Op zich ben ik wel voor een soort gelijk systeem als bij Virus. Je koopt de eerste keer dat je iets te drinken haalt één hard plastic beker, die je vervolgens gewoon bij je houdt. Iedere keer als je wat te drinken haalt wordt je bekertje netjes omgespoeld en je betaalt een muntje... Nieuwe beker kost 2 muntjes... Ik denk dat het een berg troep scheelt én de prijs van het bier (en de muntjes) kan volgens mij flink omlaag.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Doe normaal met je inleveren. Ze ruimen mijn troep maar lekker op.
Ik vind het iig goed klinken. Is ook nog eens goed voor het milieu, want die lieve wanhopige bekerruimers ruimen natuurlijk nooit elk bekertje op eh..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Op zich ben ik wel voor een soort gelijk systeem als bij Virus. Je koopt de eerste keer dat je iets te drinken haalt één hard plastic beker, die je vervolgens gewoon bij je houdt. Iedere keer als je wat te drinken haalt wordt je bekertje netjes omgespoeld en je betaalt een muntje... Nieuwe beker kost 2 muntjes... Ik denk dat het een berg troep scheelt én de prijs van het bier (en de muntjes) kan volgens mij flink omlaag.
Bijkomende voordelen:
- Geen trieste bekerschrapers, want als je telkens een nieuwe bekert moet kopen ben je 3x de prijs van een normaal biertje kwijt. Op die manier laat men het wel uit zijn/haar hoofd om iedere keer je beker weg te tyfen
- Je hebt gelijk een leuke souvenir voor thuis (als ze er dan tenminste een leuke opdruk o.i.d. op drukken)
- Je hebt ook een beker voor bij je tent
Maar op zich werken die Mais-bekers ook prima hoor... Alleen jammer van die trieste schrapers... Tien bekers voor één muntje is echt niet de moeite waard.
Volledig mee eens. Het nadeel van harde bekers is dat deze vrij hard aan komen, wanneer mensen ermee gaan gooien (er zullen altijd wel een paar gekken zijn die dit gaan doen).quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Op zich ben ik wel voor een soort gelijk systeem als bij Virus. Je koopt de eerste keer dat je iets te drinken haalt één hard plastic beker, die je vervolgens gewoon bij je houdt. Iedere keer als je wat te drinken haalt wordt je bekertje netjes omgespoeld en je betaalt een muntje... Nieuwe beker kost 2 muntjes... Ik denk dat het een berg troep scheelt én de prijs van het bier (en de muntjes) kan volgens mij flink omlaag.
Bijkomende voordelen:
- Geen trieste bekerschrapers, want als je telkens een nieuwe bekert moet kopen ben je 3x de prijs van een normaal biertje kwijt. Op die manier laat men het wel uit zijn/haar hoofd om iedere keer je beker weg te tyfen
- Je hebt gelijk een leuke souvenir voor thuis (als ze er dan tenminste een leuke opdruk o.i.d. op drukken)
- Je hebt ook een beker voor bij je tent
Maar op zich werken die Mais-bekers ook prima hoor... Alleen jammer van die trieste schrapers... Tien bekers voor één muntje is echt niet de moeite waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |