Die icoontjes kunnen sowieso wel een keer opgeschoond worden, heb je wat te doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef Armageddon het volgende:
kim staat lekker niet in de op omdat ze het verdomde om die te plaatsen in het vorige topiek.
Goed idee. Ik ga het meteen regelen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die icoontjes kunnen sowieso wel een keer opgeschoond worden, heb je wat te doen
Je neus was al een tijdje leeg zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga het meteen regelen!
Zelfs de eendjes en meerkoetjes zeiden:"Alles is rustig!"quote:
Whehe. Ik heb al eens tegen mijn moeder gezegd: "Jij wilde toch oma worden? Dan pas je ook maar mooi op"quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
De dagen dat ik werk zou mijn schoonmoeder gaan oppassen
Auto gisterenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heb je al wat gekocht HW?
ik gister de bestelling bevestigd van de auto, gaf best een tof gevoelquote:
Heel puik plan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer wordt Oldbies Vastgoed opgericht trouwens?
Lijkt me wel een leuk hobbyprojectje voor mij.
heej chandler , ouwe homo !quote:
WHehheequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zelfs de eendjes en meerkoetjes zeiden:"Alles is rustig!"
Wat heb je besteld ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik gister de bestelling bevestigd van de auto, gaf best een tof gevoel
Ford Fiesta 1.6 TDCi met bijna alle opties in performance bluequote:
Nou, gewoon een beetje rondrijden in een Bentley en dan "projectjes in de markt zetten".quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Heel puik plan!.
Doe maar een business voorstel.
Zo een oude vertrouwde ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik weer eens een nieuwe icon neem.
Moet je een slag voor je harses J. ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik weer eens een nieuwe icon neem.
Alle opties , 1.6 TDCI is okay !quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ford Fiesta 1.6 TDCi met bijna alle opties in performance blue
Omdat ik geen reet te doen hebquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom post jij tussen mijn posts door, k_i_m?.
Mn schoonmoeder is verleden jaar gestopt met dr baan omdat ze Oma werd..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb al eens tegen mijn moeder gezegd: "Jij wilde toch oma worden? Dan pas je ook maar mooi op".
En nu vraagt ze elke keer of het ooit nog een keer gaat gebeuren.
Daarom geven ze ook van die mooie opbergdoosjes erbij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedmiddag.
Micro SD kaartjhes zuigen overigens. Waarom, vroeg u? Nou, omdat ik ze verdomd moeilijk kan terugvinden tussen de zooi op m'n bureau.
Blijft u hier ook hangen? Dan zet ik u ook in de OP namelijk. Ben nu toch bezig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedmiddag.
Micro SD kaartjhes zuigen overigens. Waarom, vroeg u? Nou, omdat ik ze verdomd moeilijk kan terugvinden tussen de zooi op m'n bureau.
Ergens vind ik dat wel een beetje triest, van die nordicwalkende grijze duiven die stoppen met werken omdat ze op de kleinkinderen mķeten passen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:22 schreef Tally het volgende:
Mn schoonmoeder is verleden jaar gestopt met dr baan omdat ze Oma werd..
Dus mijn kindje kan dr makkelijk bij
Krijgt ze van mij wel een tweelingkarretje..
Wij hebben er bewust voor gekozen Anna níet naar opa en oma te doen, maar naar de opvang. Opa en oma moeten zijn voor het leuke, en hooguit een keer voor een noodgeval, maar niet als oppas. Mijn zusje doet dit wel en mijn moeder durft al haast niet meer op vakantie te gaan omdat ze dan 2 weken niet op kan passen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat wel een beetje triest, van die nordicwalkende grijze duiven die stoppen met werken omdat ze op de kleinkinderen mķeten passen.
Goeie Keus J.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij hebben er bewust voor gekozen Anna níet naar opa en oma te doen, maar naar de opvang. Opa en oma moeten zijn voor het leuke, en hooguit een keer voor een noodgeval, maar niet als oppas. Mijn zusje doet dit wel en mijn moeder durft al haast niet meer op vakantie te gaan omdat ze dan 2 weken niet op kan passen.
Ik begrijp hem wel hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:29 schreef Armageddon het volgende:
nordicwalken!![]()
Mijn god wat voor een triest leven heb je dan als je dat doet.![]()
Kut is dat ja! Ik heb een nieuw fototoestel en daar zit zo'n klein tyfuskaartje in dat ik hem gelijk al uit mijn handen liet vallen en hem een half uur onder de bank moest zoekenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedmiddag.
Ik ben totaal niet eerzuchtig ofzo, dus doe maar gewoon waar ik hoor.quote:
tsk, jij bent jonger dan ikke hier op FOK!quote:
Opvang is ook wel goed voor de omgang met andere kindjes, vind ik zelf. Maar als ze nog zo heel klein zijn maakt dat denk ik nog niet zoveel uit. Wij hadden zelf al bedacht dat als we allebei schuiven er maar 1 dag in de week opgepast hoeft te worden. Ene week voor de ene oma, andere week voor de andere omaquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij hebben er bewust voor gekozen Anna níet naar opa en oma te doen, maar naar de opvang. Opa en oma moeten zijn voor het leuke, en hooguit een keer voor een noodgeval, maar niet als oppas. Mijn zusje doet dit wel en mijn moeder durft al haast niet meer op vakantie te gaan omdat ze dan 2 weken niet op kan passen.
Ik ging vroeger echt heel graag naar mijn opa en oma, maar dat was niet omdat ik er elke week een paar dagen de hele dag zat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Goeie Keus J.
Tegenwoordig zie je ook veel van die gastouder gezinnen.
9 dagenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
tsk, jij bent jonger dan ikke hier op FOK!
Het is ook maar net wat voor gevoel je er zelf bij hebt hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Opvang is ook wel goed voor de omgang met andere kindjes, vind ik zelf. Maar als ze nog zo heel klein zijn maakt dat denk ik nog niet zoveel uit. Wij hadden zelf al bedacht dat als we allebei schuiven er maar 1 dag in de week opgepast hoeft te worden. Ene week voor de ene oma, andere week voor de andere oma. Vooropgesteld dat ze dit zelf leuk vinden (maar dat denk ik wel
. )
Ze moeten niets.. Is ze ook niet gevraagd.. Zij heeft het aangeboden..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat wel een beetje triest, van die nordicwalkende grijze duiven die stoppen met werken omdat ze op de kleinkinderen mķeten passen.
quote:
Topquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Blijft u hier ook hangen? Dan zet ik u ook in de OP namelijk. Ben nu toch bezig.
Ik dacht mooi thuis op mijn reet te gaan zitten als er een kind zou zijn. Maar ik moet gewoon 3 dagen blijven werken, hoorde ik laatstquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat voor gevoel je er zelf bij hebt hoor.
Ja hallo, dat ligt thuis natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Daarom geven ze ook van die mooie opbergdoosjes erbij.
Is ook niets mis mee... Mijn 'dinnetje is dat ook een tijdje geweest, schijnt wel okee te zijn voor " het kind"/"de kinderen".quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Goeie Keus J.
Tegenwoordig zie je ook veel van die gastouder gezinnen.
Nog een reden om geen kind te nemenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik dacht mooi thuis op mijn reet te gaan zitten als er een kind zou zijn. Maar ik moet gewoon 3 dagen blijven werken, hoorde ik laatst.
En je eh, man/vriend? Wij werken 3 en 4 dagen en hebben dus maar 2 dagen opvang nodig. En ik moet eerlijk zeggen, het is niet gratis, maar het valt me alles mee. Voor twee dagen in de week zijn we een dikke 500 euro kwijt waarvan we er bijna 400 terugkrijgen van de vrienden van de belasting.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik dacht mooi thuis op mijn reet te gaan zitten als er een kind zou zijn. Maar ik moet gewoon 3 dagen blijven werken, hoorde ik laatst.
Dat zei ik ook al gelijk. Dan heb ik er dus geen enkel voordeel van?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nog een reden om geen kind te nemen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet eerzuchtig ofzo, dus doe maar gewoon waar ik hoor.
Helemaal bovenaan.
Nee ik ga nu eerst even een peuk roken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:41 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Arma... Ben je nog met de OP bezig?????
Jamaar ik wilde gewoon helemaal niet meer gaan werkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
En je eh, man/vriend? Wij werken 3 en 4 dagen en hebben dus maar 2 dagen opvang nodig. En ik moet eerlijk zeggen, het is niet gratis, maar het valt me alles mee. Voor twee dagen in de week zijn we een dikke 500 euro kwijt waarvan we er bijna 400 terugkrijgen van de vrienden van de belasting.
Al gedacht aan PM codes per klik op ava's?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee ik ga nu eerst even een peuk roken.
En dan met kopjes T en Mariabiskwietjes op de kinders' terugkomst uit school wachten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:53 schreef k_i_m het volgende:
Jamaar ik wilde gewoon helemaal niet meer gaan werken.
Nouja, ik sta nu ook al 's ochtends om kwart over 5 de bammetjes van mijn man te smeren, dus die thee met kaakjes kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan met kopjes T en Mariabiskwietjes op de kinders' terugkomst uit school wachten.!
Écht?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, ik sta nu ook al 's ochtends om kwart over 5 de bammetjes van mijn man te smeren
Geschift wijf!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Jij bent de tweede al die dat zegt.
Ja, écht.
Alleen werkdagen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Niet elke dag hoor, trouwens. Om de boel even te nuanceren.
Ik lach je er niet om uit hoor. Ik had het alleen niet verwacht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Ja, écht.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Ja, écht.
Wat zegt ie Johnny?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Al gedacht aan PM codes per klik op ava's?
Ow.quote:
Mooi. Er werd toch te weinig gerookt in de OP.quote:
Dat je kunt klikken op zo een plaatje en dat je dan die persoon een PM (privéberichtje) kunt sturen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:09 schreef Armageddon het volgende:
Wat zegt ie Johnny?
Zou wel gaaf zijn, maar op de een of andere manier wil het niet lukken op plaatjes die geresized zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat je kunt klikken op zo een plaatje en dat je dan die persoon een PM (privéberichtje) kunt sturen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:04 schreef k_i_m het volgende:
Zo. Ik heb mijn vakantie uren ingevuld, en nu verveel ik me weer.
---> op mijn 2de scherm, vlak onder Renate in mijn MSN lijstquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar ís R überhaupt?
Bizar!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:05 schreef n00cL30n het volgende:
Zou wel gaaf zijn, maar op de een of andere manier wil het niet lukken op plaatjes die geresized zijn?
Bijna!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:12 schreef miss_bleu het volgende:
is ut al weekend?
Daar heb ik natuurlijk niks aan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef HeatWave het volgende:
---> op mijn 2de scherm, vlak onder Renate in mijn MSN lijst.
Bijna Bleu, bijna....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:12 schreef miss_bleu het volgende:
is ut al weekend?
Het lag aan de resizing...quote:
Nee en? Vroeg je daarom dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk niks aan.
Jawohl, supertolllllll.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:24 schreef n00cL30n het volgende:
Het lag aan de resizing...
Joene en k_i_m hebben een avatar dat groter is als 60 bij 60 pixels.
Even in photoshop 60 bij 60 gemaakt en nu lijkt het wel te werken?
IDDquote:
Logisch....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou HW, soms, heel soms, dan mis ik R een beetje.
Ik heb R zaterdag ook nog gemistquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou HW, soms, heel soms, dan mis ik R een beetje.
Zo ben ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Het lag aan de resizing...
Joene en k_i_m hebben een avatar dat groter is als 60 bij 60 pixels.
Even in photoshop 60 bij 60 gemaakt en nu lijkt het wel te werken?
dat was mij ondertussen al gelukt, nu thuis een pdf overtikken omdat ie niet netjes converteert naar Wordquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Tijd om huiswaarts te keren. Tot later.
Wiedersehenquote:
Ja ik ben er ook nog steedsquote:
bis morgen.quote:
Hoi Smerige Vuile Tiefus WWér ,quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:01 schreef Renesite het volgende:
Beste,
Ik solliciteer bij uw bedrijf omdat ik niet wil werken, maar vanwege de sollicitatieplicht doe ik het toch.
Ik wil graag een uitkeringstrekker blijven - dus neem mij NIET aan.
Dikke doei.
René
Ik ging er al vanuit dat wij dat wwtuig wel zouden willen hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh team!
Prima brief trouwens, geef die jongen een bezem en aan het werk ermee!
Dat opent perspectiefus !quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb nu m'n sollicitatiegesprek met de leden van het MT over die managementfunctie waar ik het over had. Althans, dat had om 9.00 uur moeten beginnen, maar ze zijn er nog niet.
Als ik word aangenomen zullen DIT soort dingen iig niet meer voorkomen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb nu m'n sollicitatiegesprek met de leden van het MT over die managementfunctie waar ik het over had. Althans, dat had om 9.00 uur moeten beginnen, maar ze zijn er nog niet.
Ja je bent manager van de tuin ! Schoffelen Surinamert!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:10 schreef Renesite het volgende:
He! Ik was toch al aangenomen voor een managementfunctie?!
Zolang de aandelen oldbies bv stijgen geeft dat niks ja !quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:11 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme, gaat RTL op zwart. PRUTSLULLEN! Voor die ene keer per week dat ik kijk.
LOLz... Veel succes dan maar!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Je weet waar mijdrecht ligt ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LOLz... Veel succes dan maar!
Ik moet om 11 uur ff praten met evt. een toekomstige werkgever.
Hij toont wel de juiste drive voor zo een 18 jarigequote:Op donderdag 24 mei 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
donderdag 30 oktober 2003 @ 16:10
26-01-1989
En dan nog bij OLDBIES Automatisering een management functie willen!
18jarigen maken alleen kans als ze vrouwelijk zijn en dikke tieten hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Hij toont wel de juiste drive voor zo een 18 jarige
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
donderdag 30 oktober 2003 @ 16:10
26-01-1989
En dan nog bij OLDBIES Automatisering een management functie willen!
*kijkt naar beneden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
18jarigen maken alleen kans als ze vrouwelijk zijn en dikke tieten hebben.
genoegquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Als je al moet kijken zijn ze nooit dik genoeg nee.
Ken het gehucht gelukkig wel.... Hoef bijna alleen maar over de N201 te knallen.quote:
Ze is nieuwquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
genoeg![]()
Wanneer kom jij eens langs op het werk, met je poolse bruid
Man, je loopt 3 scharrels achterquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
genoeg![]()
Wanneer kom jij eens langs op het werk, met je poolse bruid
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:23 schreef Renesite het volgende:
IK WEET HET!!!!! KABOUTERSPILLEBEEN!
Ik heb bijscholing vanmiddagquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:24 schreef Joene het volgende:
Ga naar je tuin suri, de groene bak moet vol.
En llllllllllllllllos die mailbox....quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:25 schreef Armageddon het volgende:
![]()
*tjekt blackberry*
Mooi! Weer geen hol te doen.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En llllllllllllllllos die mailbox....
Have fun.
Sla maar over , langharig werkschuw tuig als jou valt toch niks te leren.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Sla maar over , langharig werkschuw tuig als jou valt toch niks te leren.
Ik pak de motblik en veger.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom vanochtend aanrijden hier op het werk. Rijd ik zo tegen het gebouw aan hier.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom vanochtend aanrijden hier op het werk. Rijd ik zo tegen het gebouw aan hier.
Lekker lomp!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:34 schreef Armageddon het volgende:
Voorkant. Een collega van me zag het. Die zegt "Wat doe je!?"quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:37 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Voorkant of achterkant? Je hebt toch wel ene trekhaak he?.
Hey gaaf Bleu! Veel rijplezier vandaag!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:36 schreef miss_bleu het volgende:
jaaaa mag mijn auto ophalen![]()
[afbeelding]
Zolang je carrosserie geen shit er aan overhoudt, gewoon vaak overnieuw doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voorkant. Een collega van me zag het. Die zegt "Wat doe je!?"![]()
Nummberbord is een beetje gedeukt. Sta wel lekker strak geparkeerd nu.
quote:
Geweldig!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
20 jaar geleden dacht je tenminste nog
Ik had een oude auto waarmee ik altijd overal inparkeerde tot ik ergens tegenaan reedquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voorkant. Een collega van me zag het. Die zegt "Wat doe je!?"![]()
Nummberbord is een beetje gedeukt. Sta wel lekker strak geparkeerd nu.
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had een oude auto waarmee ik altijd overal inparkeerde tot ik ergens tegenaan reed. Leverde vaak hilarische momenten op als er iemand meereed en ik weer een paaltje half uit de grond reed
.
Had ik het eindelijk eens naar m'n zin daar, worden m'n posts verwijderd.quote:
Sorrie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Had ik het eindelijk eens naar m'n zin daar, worden m'n posts verwijderd.
Pfff, ik heb jullie gewoon even geholpen omdat er blijkbaar wat verwarring was over in welk subforum jullie aan het posten waren.quote:
Ik zat goed hoor. TRU is gewoon één groot lollerforum.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Pfff, ik heb jullie gewoon even geholpen omdat er blijkbaar wat verwarring was over in welk subforum jullie aan het posten waren.
Net als FB, KLB, POL, ehhhhh, PUB, F&F...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zat goed hoor. TRU is gewoon één groot lollerforum.
FC is ook best lachen somsquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Net als FB, KLB, POL, ehhhhh, PUB, F&F...
Wat jij zegt J.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Net als FB, KLB, POL, ehhhhh, PUB, F&F...
Daar zijn de meningen over verdeeld, alleen stelt de inheems bevolking het niet zo op prijs als hun topic gekaapt wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zat goed hoor. TRU is gewoon één groot lollerforum.
Dan zie jij meer dan ik.quote:
Ruilen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil niet opruimen en schoonmaken. Zal ik de werkster bellen?
.
Een Intel Bad Axe 2 is wel erg leuk. Prijzig, maar retestabiel en als je geen 0verCl0ckz0Rz bent, ruim afdoende.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, automatiseerders, ik ga een C2D E6600 kopen, vertel mij eens even wat een leuke moederbordje is daarvoor?.
Das een goeie.. Hej Joene zin in een ritje België???quote:
Ai. De Dell Servicequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik zit in België
Met een nieuwe laptop die ik aan een klant zou uitleveren..
En die is stuk
Dus moet de Dell service langskomen
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ai. De Dell Service.
Nee, dan wil ik niet ruilen!
gisteren weer goed bezig geweest, na eerst ruzie.
Kim heeft/is geneukt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Nog iets spannends aan de hand?
Ik was er niet bij, dus ik weet niet of dat spannend was.quote:
Die van ons kotst altijd onder het bed. In het midden. Waar je er absoluut niet bij kunt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:56 schreef k_i_m het volgende:.
.
.
Hoor ik net de kat kotsgeluiden maken, dus ik maak aanstalten het sujet op het balkon te mieteren, rent ie weg. Dus ik ren achter een kokkende kat aan, rent ie de slaapkamer in. Ik gillen "niet doen, sodemieter op", rent ie weer de kamer in. Om vervolgens weer kokkend de slaapkamer in te rennen, dus ik er wéér achteraan "NIET DOEN NIET DOEN!". Ondertussen zakt mijn huisbroek van mijn reet, val ik met mijn blote reet op de grond, en springt de kat op de eettafel, om deze volledig onder te kotsen.
Ik heb zo'n leuk leven.
Mooi leermomentje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:56 schreef k_i_m het volgende:.
.
.
Hoor ik net de kat kotsgeluiden maken, dus ik maak aanstalten het sujet op het balkon te mieteren, rent ie weg. Dus ik ren achter een kokkende kat aan, rent ie de slaapkamer in. Ik gillen "niet doen, sodemieter op", rent ie weer de kamer in. Om vervolgens weer kokkend de slaapkamer in te rennen, dus ik er wéér achteraan "NIET DOEN NIET DOEN!". Ondertussen zakt mijn huisbroek van mijn reet, val ik met mijn blote reet op de grond, en springt de kat op de eettafel, om deze volledig onder te kotsen.
Ik heb zo'n leuk leven.
Och, beter dan dat je de ingewanden van een gehalveerde muis tussen je tenen voelt soppen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:00 schreef k_i_m het volgende:
Die van ons kotsen het liefst op vloerbedekking. En laat dat nou toevallig in de slaapkamer zijn. Ik kan de keren niet eens meer tellen dat ik uit mijn bed stapte en de onverteerde kattenbrokken tussen mijn tenen omhoog kwamen
.
Nee, zoveel is er al af gelukkig. Ik heb hem gekocht op mijn dikste puntquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:58 schreef Armageddon het volgende:
Zoveel ben je dus nog niet aangekomen Kim. als je broek van je reet zakt.
Dat doen volgens mij alle katten. Bij ons zoeken ze ook graag deurmatten, kleedjes, kussens, etc op.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:00 schreef k_i_m het volgende:
Die van ons kotsen het liefst op vloerbedekking.
Deurmatquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat doen volgens mij alle katten. Bij ons zoeken ze ook graag deurmatten, kleedjes, kussens, etc op..
VT Wonen tafelkleed.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:03 schreef k_i_m het volgende:
Ja, en in dit geval mijn mooie VT Wonen tafelkleed van @#$(*#@$)(*)($#@ 60 pleuro.
Geef die kat eens ongelijkquote:
Valt mee dat ie er nog niet op gescheten heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geef die kat eens ongelijk.
Ja daar moet ik nog even tijd voor maken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zeg Arma, hoe zit het net jouw Negeriaan?
ik zit te wachten, maak er wat moois vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja daar moet ik nog even tijd voor maken.
Tjaquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef Jarno het volgende:
Ja gaat natuurlijk niet zitten kotsen met dat koude laminaat aan je pootjes, Tal.
Dan heb je ook weinig zin om te gaan meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou naar het concert gaan vorig jaar. En toen hoorde ik 5 uur voordat ik zou gaan dat er iemand overleden was. En toen heb ik mijn kaartje weggegeven.
Ligt er aan wie er is overleden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heb je ook weinig zin om te gaan meer
Olbies Automatisering en sloopwerken BV.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef Tally het volgende:
Had ik al gezegd dat ik goed in slopen was?
Ik ben bezig updates te installeren..
Ik loop weg blijft mn stoel haken dus ik geef er een ruk aan want ik wil achter dat buro vandaan..
Pleurt het bureau in elkaar
HAHAHAHAHAAquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef Tally het volgende:
Had ik al gezegd dat ik goed in slopen was?
Ik ben bezig updates te installeren..
Ik loop weg blijft mn stoel haken dus ik geef er een ruk aan want ik wil achter dat buro vandaan..
Pleurt het bureau in elkaar
Das waar..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ligt er aan wie er is overleden.
Mja.. Ik moest er wel om lachen.. Mn collega minderquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Olbies Automatisering en sloopwerken BV.
Hou op! Ik heb pijn in m'n pens!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef k_i_m het volgende:
[insert geer en goor] Zo nat ben je nog nooit geweest!.
Hoest met de murk?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef Kreator het volgende:
Over automatisering gesproken...
Mijn unitleider is ziek, mijn collega is sinds vandaag ziek en ik heb al 3 dagen koorts.. Ben benieuwd naar de totale anarchie op het werk...
.
net zoals de rest van ons: je kan niets andersquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:58 schreef Tally het volgende:
Godver de hoeren zooi
Waarom wilde ik ookal weer in de ICT
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
net zoals de rest van ons: je kan niets anders.
Dat zal het wezenquote:
---> CULquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben dus al weken een ovenschaal kwijt. Ben ik net op het balkon gaan zitten, valt mijn oog ineens op een plant die, jawel, in de desbetreffende ovenschaal neergezet is.
Mannen.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben dus al weken een ovenschaal kwijt. Ben ik net op het balkon gaan zitten, valt mijn oog ineens op een plant die, jawel, in de desbetreffende ovenschaal neergezet is.
Mannen.
Dat heb ik ook een keer gehadquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hou mn hart al vast bij mij thuis..
Laatste keer dat ik in Belgie zat en eten voor meneer had achtergelaten heeft hij mijn magnetronbakjes laten smelten en zijn eten geplastificeerd..
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in Belgie zat en eten voor meneer had achtergelaten heeft hij mijn magnetronbakjes laten smelten en zijn eten geplastificeerd..
Jummiequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Videokaart stoek menier..quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:35 schreef Joene het volgende:
Iets mis met dell babe ?
Weet je het zeker? Staat ie niet gewoon geschakeld op een externe monitor?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Videokaart stoek menier..
Nieuwe laptop..
De gebruiker hartstikke blij dat hij hem kreeg.
En nu boos dat hij niet werkt
Tijdens het opstarten is het scherm al niet mooi..quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Staat ie niet gewoon geschakeld op een externe monitor?
Een welgemikte hengst op de laptop wil het nog wel eens herstellen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Tijdens het opstarten is het scherm al niet mooi..
Bij het biosscherm krijg ik de letters al niet goed meer te zien..
Dell komt maar naar Belgie om het te regelen..quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Een welgemikte hengst op de laptop wil het nog wel eens herstellen.
Komt vast wel een servies partner opdagenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Videokaart stoek menier..
Nieuwe laptop..
De gebruiker hartstikke blij dat hij hem kreeg.
En nu boos dat hij niet werkt
Zo niet krijgen ze hem terugquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Komt vast wel een servies partner opdagen
Welliswaar geen PCI-E, maar ik heb 2 van deze Matrox DigiMix beestjes op m'n bureau liggen. Best leuk speelgoed, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Wie heeft er nog een leuk PCI-E videokaartje over?.
Leuke dingen, maar kunnen ze STALKER draaien?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Welliswaar geen PCI-E, maar ik heb 2 van deze Matrox DigiMix beestjes op m'n bureau liggen. Best leuk speelgoed, al zeg ik het zelf.
Schijnt wel een okee spel te zijn!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke dingen, maar kunnen ze STALKER draaien?.
Ik vrees dat de divers voor die monsters niet ondersteund worden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja.. dan ga je ook echt over hardware rape en overkill praten he?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vrees dat de divers voor die monsters niet ondersteund worden.
Ik wil ook chocoladequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef miss_bleu het volgende:
hmmmmm lekker chocolade taart met zachte chocolade
al naar datamail geweest?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. dan ga je ook echt over hardware rape en overkill praten he?
Ben maar blij, anders had je een nieuwe moeten kopenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:45 schreef k_i_m het volgende:
Het helpt niet als je "sterf!" naar een piepende afwasmachine roept.
Jups.. Het is alweer veilig in Mijdrecht!quote:
*~jaloers is~*quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef miss_bleu het volgende:
hmmmmm lekker chocolade taart met zachte chocolade
Ik fluisterde dit teder tegen mijn vaatwasser. Wat denk je......?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:45 schreef k_i_m het volgende:
Het helpt niet als je "sterf!" naar een piepende afwasmachine roept.
Wat is Stalker? Klinkt geil!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijnaquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
http://www.stalker-game.com/
Heb je de OP al klaar voor het volgende topic Arma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |