Die icoontjes kunnen sowieso wel een keer opgeschoond worden, heb je wat te doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef Armageddon het volgende:
kim staat lekker niet in de op omdat ze het verdomde om die te plaatsen in het vorige topiek.
Goed idee. Ik ga het meteen regelen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die icoontjes kunnen sowieso wel een keer opgeschoond worden, heb je wat te doen
Je neus was al een tijdje leeg zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga het meteen regelen!
Zelfs de eendjes en meerkoetjes zeiden:"Alles is rustig!"quote:
Whehe. Ik heb al eens tegen mijn moeder gezegd: "Jij wilde toch oma worden? Dan pas je ook maar mooi op"quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
De dagen dat ik werk zou mijn schoonmoeder gaan oppassen
Auto gisterenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heb je al wat gekocht HW?
ik gister de bestelling bevestigd van de auto, gaf best een tof gevoelquote:
Heel puik plan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer wordt Oldbies Vastgoed opgericht trouwens?
Lijkt me wel een leuk hobbyprojectje voor mij.
heej chandler , ouwe homo !quote:
WHehheequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zelfs de eendjes en meerkoetjes zeiden:"Alles is rustig!"
Wat heb je besteld ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik gister de bestelling bevestigd van de auto, gaf best een tof gevoel
Ford Fiesta 1.6 TDCi met bijna alle opties in performance bluequote:
Nou, gewoon een beetje rondrijden in een Bentley en dan "projectjes in de markt zetten".quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Heel puik plan!.
Doe maar een business voorstel.
Zo een oude vertrouwde ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik weer eens een nieuwe icon neem.
Moet je een slag voor je harses J. ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik weer eens een nieuwe icon neem.
Alle opties , 1.6 TDCI is okay !quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ford Fiesta 1.6 TDCi met bijna alle opties in performance blue
Omdat ik geen reet te doen hebquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom post jij tussen mijn posts door, k_i_m?.
Mn schoonmoeder is verleden jaar gestopt met dr baan omdat ze Oma werd..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb al eens tegen mijn moeder gezegd: "Jij wilde toch oma worden? Dan pas je ook maar mooi op".
En nu vraagt ze elke keer of het ooit nog een keer gaat gebeuren.
Daarom geven ze ook van die mooie opbergdoosjes erbij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedmiddag.
Micro SD kaartjhes zuigen overigens. Waarom, vroeg u? Nou, omdat ik ze verdomd moeilijk kan terugvinden tussen de zooi op m'n bureau.
Blijft u hier ook hangen? Dan zet ik u ook in de OP namelijk. Ben nu toch bezig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedmiddag.
Micro SD kaartjhes zuigen overigens. Waarom, vroeg u? Nou, omdat ik ze verdomd moeilijk kan terugvinden tussen de zooi op m'n bureau.
Ergens vind ik dat wel een beetje triest, van die nordicwalkende grijze duiven die stoppen met werken omdat ze op de kleinkinderen móeten passen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:22 schreef Tally het volgende:
Mn schoonmoeder is verleden jaar gestopt met dr baan omdat ze Oma werd..
Dus mijn kindje kan dr makkelijk bij
Krijgt ze van mij wel een tweelingkarretje..
Wij hebben er bewust voor gekozen Anna níet naar opa en oma te doen, maar naar de opvang. Opa en oma moeten zijn voor het leuke, en hooguit een keer voor een noodgeval, maar niet als oppas. Mijn zusje doet dit wel en mijn moeder durft al haast niet meer op vakantie te gaan omdat ze dan 2 weken niet op kan passen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat wel een beetje triest, van die nordicwalkende grijze duiven die stoppen met werken omdat ze op de kleinkinderen móeten passen.
Goeie Keus J.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij hebben er bewust voor gekozen Anna níet naar opa en oma te doen, maar naar de opvang. Opa en oma moeten zijn voor het leuke, en hooguit een keer voor een noodgeval, maar niet als oppas. Mijn zusje doet dit wel en mijn moeder durft al haast niet meer op vakantie te gaan omdat ze dan 2 weken niet op kan passen.
Ik begrijp hem wel hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:29 schreef Armageddon het volgende:
nordicwalken!![]()
Mijn god wat voor een triest leven heb je dan als je dat doet.![]()
Kut is dat ja! Ik heb een nieuw fototoestel en daar zit zo'n klein tyfuskaartje in dat ik hem gelijk al uit mijn handen liet vallen en hem een half uur onder de bank moest zoekenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedmiddag.
Ik ben totaal niet eerzuchtig ofzo, dus doe maar gewoon waar ik hoor.quote:
tsk, jij bent jonger dan ikke hier op FOK!quote:
Opvang is ook wel goed voor de omgang met andere kindjes, vind ik zelf. Maar als ze nog zo heel klein zijn maakt dat denk ik nog niet zoveel uit. Wij hadden zelf al bedacht dat als we allebei schuiven er maar 1 dag in de week opgepast hoeft te worden. Ene week voor de ene oma, andere week voor de andere omaquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij hebben er bewust voor gekozen Anna níet naar opa en oma te doen, maar naar de opvang. Opa en oma moeten zijn voor het leuke, en hooguit een keer voor een noodgeval, maar niet als oppas. Mijn zusje doet dit wel en mijn moeder durft al haast niet meer op vakantie te gaan omdat ze dan 2 weken niet op kan passen.
Ik ging vroeger echt heel graag naar mijn opa en oma, maar dat was niet omdat ik er elke week een paar dagen de hele dag zat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Goeie Keus J.
Tegenwoordig zie je ook veel van die gastouder gezinnen.
9 dagenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
tsk, jij bent jonger dan ikke hier op FOK!
Het is ook maar net wat voor gevoel je er zelf bij hebt hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Opvang is ook wel goed voor de omgang met andere kindjes, vind ik zelf. Maar als ze nog zo heel klein zijn maakt dat denk ik nog niet zoveel uit. Wij hadden zelf al bedacht dat als we allebei schuiven er maar 1 dag in de week opgepast hoeft te worden. Ene week voor de ene oma, andere week voor de andere oma. Vooropgesteld dat ze dit zelf leuk vinden (maar dat denk ik wel
. )
Ze moeten niets.. Is ze ook niet gevraagd.. Zij heeft het aangeboden..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat wel een beetje triest, van die nordicwalkende grijze duiven die stoppen met werken omdat ze op de kleinkinderen móeten passen.
quote:
Topquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Blijft u hier ook hangen? Dan zet ik u ook in de OP namelijk. Ben nu toch bezig.
Ik dacht mooi thuis op mijn reet te gaan zitten als er een kind zou zijn. Maar ik moet gewoon 3 dagen blijven werken, hoorde ik laatstquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat voor gevoel je er zelf bij hebt hoor.
Ja hallo, dat ligt thuis natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Daarom geven ze ook van die mooie opbergdoosjes erbij.
Is ook niets mis mee... Mijn 'dinnetje is dat ook een tijdje geweest, schijnt wel okee te zijn voor " het kind"/"de kinderen".quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Goeie Keus J.
Tegenwoordig zie je ook veel van die gastouder gezinnen.
Nog een reden om geen kind te nemenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik dacht mooi thuis op mijn reet te gaan zitten als er een kind zou zijn. Maar ik moet gewoon 3 dagen blijven werken, hoorde ik laatst.
En je eh, man/vriend? Wij werken 3 en 4 dagen en hebben dus maar 2 dagen opvang nodig. En ik moet eerlijk zeggen, het is niet gratis, maar het valt me alles mee. Voor twee dagen in de week zijn we een dikke 500 euro kwijt waarvan we er bijna 400 terugkrijgen van de vrienden van de belasting.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik dacht mooi thuis op mijn reet te gaan zitten als er een kind zou zijn. Maar ik moet gewoon 3 dagen blijven werken, hoorde ik laatst.
Dat zei ik ook al gelijk. Dan heb ik er dus geen enkel voordeel van?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nog een reden om geen kind te nemen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet eerzuchtig ofzo, dus doe maar gewoon waar ik hoor.
Helemaal bovenaan.
Nee ik ga nu eerst even een peuk roken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:41 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Arma... Ben je nog met de OP bezig?????
Jamaar ik wilde gewoon helemaal niet meer gaan werkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
En je eh, man/vriend? Wij werken 3 en 4 dagen en hebben dus maar 2 dagen opvang nodig. En ik moet eerlijk zeggen, het is niet gratis, maar het valt me alles mee. Voor twee dagen in de week zijn we een dikke 500 euro kwijt waarvan we er bijna 400 terugkrijgen van de vrienden van de belasting.
Al gedacht aan PM codes per klik op ava's?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee ik ga nu eerst even een peuk roken.
En dan met kopjes T en Mariabiskwietjes op de kinders' terugkomst uit school wachten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:53 schreef k_i_m het volgende:
Jamaar ik wilde gewoon helemaal niet meer gaan werken.
Nouja, ik sta nu ook al 's ochtends om kwart over 5 de bammetjes van mijn man te smeren, dus die thee met kaakjes kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan met kopjes T en Mariabiskwietjes op de kinders' terugkomst uit school wachten.!
Écht?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, ik sta nu ook al 's ochtends om kwart over 5 de bammetjes van mijn man te smeren
Geschift wijf!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Jij bent de tweede al die dat zegt.
Ja, écht.
Alleen werkdagen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Niet elke dag hoor, trouwens. Om de boel even te nuanceren.
Ik lach je er niet om uit hoor. Ik had het alleen niet verwacht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Ja, écht.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Ja, écht.
Wat zegt ie Johnny?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Al gedacht aan PM codes per klik op ava's?
Ow.quote:
Mooi. Er werd toch te weinig gerookt in de OP.quote:
Dat je kunt klikken op zo een plaatje en dat je dan die persoon een PM (privéberichtje) kunt sturen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:09 schreef Armageddon het volgende:
Wat zegt ie Johnny?
Zou wel gaaf zijn, maar op de een of andere manier wil het niet lukken op plaatjes die geresized zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat je kunt klikken op zo een plaatje en dat je dan die persoon een PM (privéberichtje) kunt sturen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:04 schreef k_i_m het volgende:
Zo. Ik heb mijn vakantie uren ingevuld, en nu verveel ik me weer.
---> op mijn 2de scherm, vlak onder Renate in mijn MSN lijstquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar ís R überhaupt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |