Hey tof ik zie dat ook nu pas hoor, Denemarken lijkt me wel tof. Bevalt het goed daarzo? En spreek je ook Deens op je werk?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Al zo'n 3,5 maand, hoezo?
OP lezen is ook een vak![]()
deel ff met onsquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Houniet het volgende:
MUAHAHAHA KREEG ME NET EEN SMS
Neej, alhoewel t mij wel tof lijkt. Alleen veel te veel geregelquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
allemaal tot begin juli zo'n beetje. hebben jullie al ervaring met stage in het buitenland?
Bij deze is uw stage verblijf op geheven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Houniet het volgende:
Bevalt superquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey tof ik zie dat ook nu pas hoor, Denemarken lijkt me wel tof. Bevalt het goed daarzo? En spreek je ook Deens op je werk?
opgehevenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef denB het volgende:
[..]
Bij deze is uw stage verblijf op geheven?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
Bericht van Info Dating Buro "Gay2Gether". U staat nu drie jaar bij ons ingeschreven zonder enig resultaat. Zullen we het nu twee maanden zonder foto proberen?"
kreeg ik van me ma
daar heb je die grafhumor dus vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
Bericht van Info Dating Buro "Gay2Gether". U staat nu drie jaar bij ons ingeschreven zonder enig resultaat. Zullen we het nu twee maanden zonder foto proberen?"
kreeg ik van me ma
Schreeuwt om een toelichtingquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Houniet het volgende:
Whehequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
kreeg ik van me ma
nee ga ik morgen doen. ik heb een 1200 watt versterker, die trok me sub nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
hey Houniet, heb je alle een nieuwe sub gekocht??
HAHAquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
kreeg ik van me ma
Had m al gepost voordat ik t bericht zagquote:
hoeveel Watt was je sub dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee ga ik morgen doen. ik heb een 1200 watt versterker, die trok me sub nietdaarom is die geknapt
Hm ja heb ik ook in Berlijn, zou hier het liefst nog jaren blijven maar mijn "probleem" is niet een band maar een vriend haha. Nou ja, een jaar lang in het buitenland zijn geweest is ook wel weer even genoeg. Misschien tijdens een eventuele master nog een keer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bevalt super
Als ik mijn band niet had zou ik hier lekker blijven denk ik![]()
En nee, beetje wel natuurlijk, maar voornamelijk Engels![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |