abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:44:16 #101
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49955702
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef mariatrepp het volgende:
Ryan, je had het een jaar geleden ook al over dat de neo-cons geen invloed meer hebben enz, en dat Wilders geen zetels zou halen.
Volgens mij krijg ik ook gelijk. Ik was er toen alleen vroeg bij met mijn 'voorspelling'. .
quote:
De neoconservatieve internationale beheerst de media, we horen hun krakeel dagelijks. Wat kunnen zij meer wensen??
In de internationale politiek zul je zien dat het doek vrij snel valt voor hen, of op hen valt. Die binnenlandse snaken zijn volgens mij helemaal in het niets verdwenen, afgezien van een columnpje hier en een columnpje daar.
quote:

Ik heb besloten in de zure appel te bijten en op Opinio te abonneren zodat ik beter op de hoogte blijf wat bij de neocons speelt.
Never underestimate your enemy.
Dat laatste is natuurlijk wel ironisch hè. .
I´m back.
pi_49956237
@ Floripas
Omdat Wilders de baas wilde spelen en de andere luitjes vonden dat hij zich met figuren van bedenkelijk allooi omringde. Zoals gewoonlijk ging het niet om de inhoud, maar om de poppetjes, volgens mij. .
I´m back.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:30:33 #104
146018 mariatrepp
wetenschap, politiek EN kunst!
pi_50041205
Wilders en de Edmund Burke Stichting, dat zit helemaal op een lijn, dat volkje,en is bovendien gelinkt met de Amerikaanse neocons via het AEI .
Spruyt heeft met Wilders gebroken, omdat deze niet met de andere rechtse parijen wilde samenwerken, niet omdat hij het inhoudeljk onens was.
En Wilders plus zijn intellectuele achterban hebben best veel invloed: zitten in de Tweede Kamer, ze leiden de Leidse juristen op, en ze hebben nu hun Opinio-krant, waar ze het Wilders-programma op een hoger intellectueel niveau verdedigen.

Beter deze club in de gaten te houden.

Ik abonneer op Opinio....
pi_50044964
Met Wilders gaat het toch steeds verder achteruit, naar mate hij steeds meer radicaliseert? Dat is toch niet toewerken naar ene paradigmaverschuiving, als je zegt dat politie met scherp moet kunnen schieten. Nav wat relletjes met aanhangers van jong Marokko?
I´m back.
pi_50045032
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zat net te lezen over Wolfowitz, eigenlijk toch wel de politieke peetvader van die club in de regering Bush ooit, maar vroeg me eigenlijk af of we nu in de nadagen zijn beland van het neo-conservatisme als meest invloedrijke politieke stroming. Hun idealen zijn toch eigenlijk doodgebloed op de marktplaatsen van Bagdad? UK vertrekt straks uit Irak. Wat er overblijft is wrs een in vieren gedeeld Irak en blijvende instabiliteit in die regio.

Dichterbij zie je dat hun geestverwanten tenonder zijn gegaan in gekrakeel zonder weerga. Okee, wat misschien goed is voor de popcornindustrie. Wilders blijft over, maar die man is langzamerhand een persiflage van zichzelf geworden.
Hun leuzen zijn krachteloos geworden, hun idealen banaal, van hun manier van opereren krijg je plaatsvervangende schaamte.

Het is nog slechts wachten op de officiële doodsverklaring.
(Neo-)conservatisme gaat nooit dood.
quote:
En... what's next?
EchtGaafs 10 puntenplan. Op weg naar het beloofde land..
pi_50045132
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Neo-conservatisme gaat nooit dood.
Zoals de zedemeestertjes, die denken dat zij wel even kunnen beslissen wat goed of kwaad is voor vrouwen, een afgelopen zaak zijn, zijn de neocons dat ook, kid. . Learn to liive with it.
I´m back.
pi_50045180
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

EchtGaafs 10 puntenplan. Op weg naar het beloofde land..
Heb ik dat 10-puntenplan van jou al ergens kunen lezen op Fok!?
I´m back.
pi_50045295
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb ik dat 10-puntenplan van jou al ergens kunen lezen op Fok!?
Nee, nog niet. Nog in de maak
pi_50045330
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zoals de zedemeestertjes, die denken dat zij wel even kunnen beslissen wat goed of kwaad is voor vrouwen, een afgelopen zaak zijn, zijn de neocons dat ook, kid. . Learn to liive with it.
Dat deel ik dan weer met hun ja...

Maar ja, gaat niet deaud hoor
pi_50045672
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mm, ik heb het niet over dood. Ik begrijp instinctief dat je erg jong bent, en dat in Nederland vanaf 2001 een bepaalde wind gewaaid heeft. Daardoor ben jij ook beïnvloed, denk ik wrs. Net zo goed als dat ik beïnvloed ben door de wind die in Nederland pakweg een kwart eeuw geleden gewaaid heeft. Maar dat was voor vrouwen de wind van de emancipatie. De invloed daarvan gaat nooit meer weg, vrees ik. Neocons willen wb moraal de klok terugdraaien, dat gaat niet meer, denk ik. En ja hebt gelijk als je zegt dat sommige dingen niet ideaal gaan. Maar gaat in ieder gegeven tijdperk alles ideaal? Denk het niet.
Jij bent nog jong genoeg om dat allemaal mee te maken en nog verschillende keren van mening te veranderen. .
I´m back.
  maandag 4 juni 2007 @ 16:25:02 #112
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50094805
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Joh, GeenStijl zit op een ander kanaal, hoor.
pi_50100469
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Joh, GeenStijl zit op een ander kanaal, hoor.
Gut, da's waar ook
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:58:47 #114
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_50124371
Leuke discussie. Even meelezen
  zaterdag 9 juni 2007 @ 09:38:50 #115
146018 mariatrepp
pi_50262427
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
Met Wilders gaat het toch steeds verder achteruit, naar mate hij steeds meer radicaliseert? Dat is toch niet toewerken naar ene paradigmaverschuiving, als je zegt dat politie met scherp moet kunnen schieten. Nav wat relletjes met aanhangers van jong Marokko?
Het gaat met hem achteruit, ja, maar dat is ook dankzij het feit dat mensen werk maken van de gedetaileerde kritiek op hem.
Het is niet zo dat je als linkse mens kunt berusten: ach, het stelt toch allemaal niet veel voor.

Ik ben nu op Opinio geaboneerd, het eerste nummer kwam gisteren. Ik kon het plastic er niet van af halen, omdat ik zo misselijk werd van het hoofdartikel op de voorpagina:

"Bombardeer Iran!!"
pi_50262521
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 09:38 schreef mariatrepp het volgende:

[..]

Het gaat met hem achteruit, ja, maar dat is ook dankzij het feit dat mensen werk maken van de gedetaileerde kritiek op hem.
Het is niet zo dat je als linkse mens kunt berusten: ach, het stelt toch allemaal niet veel voor.

Ik ben nu op Opinio geaboneerd, het eerste nummer kwam gisteren. Ik kon het plastic er niet van af halen, omdat ik zo misselijk werd van het hoofdartikel op de voorpagina:

"Bombardeer Iran!!"
. Is dat een tijdschrift?
I´m back.
pi_50266400
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 09:38 schreef mariatrepp het volgende:

"Bombardeer Iran!!"
Tsja... tegenwoordig is het zo dat het een schandaal is als martelingen worden geopenbaard en we vragen ons af waarom dat en dat land nog niet is gebombardeerd.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:15:15 #118
146018 mariatrepp
pi_50271879
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 09:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

. Is dat een tijdschrift?
Opinio???
Ja hoor. Mijn tegenstanders van de neocon Burke Stichting (Spruyt, Bolkestein, Kinneging, Cliteur, Ellian) hebben hun krachten gebundeld in een nieuw tijdschrift.
Ik heb het nog niet opengemaakt - zie boven- , maar de bedoeling is dat ik straks mijn Second Opinio geef.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:25:24 #119
146018 mariatrepp
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:26:03 #120
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_50272177
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 16:15 schreef mariatrepp het volgende:

[..]

Opinio???
Ja hoor. Mijn tegenstanders van de neocon Burke Stichting (Spruyt, Bolkestein, Kinneging, Cliteur, Ellian) hebben hun krachten gebundeld in een nieuw tijdschrift.
Ik heb het nog niet opengemaakt - zie boven- , maar de bedoeling is dat ik straks mijn Second Opinio geef.
Is het mogelijk* dat je Deze Briefwisseling even copy-paste? Het lijkt me interessant maar om er nu een abonnement voor te nemen is ook weer zo overdreven
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:42:32 #121
146018 mariatrepp
pi_50272601
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 16:26 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Is het mogelijk* dat je Deze Briefwisseling even copy-paste? Het lijkt me interessant maar om er nu een abonnement voor te nemen is ook weer zo overdreven
Ik neem een abonnement omdat er veel artikelen in staan die ik moet hebben, zoals de briefwisseling, maar nog veel meer.
Ik heb lang geaarzeld, maar het moet.
Op die manier krijg ik ook toegang tot hun internet-archief, dat hoort bij het abo.

Dus als er vragen zijn, wat heeft deze of gene Nederlandse neocon gezegd over dit en dat???- schroom niet mij te vragen, ik heb een groot neocon -archief gebouwd!!

...en als deVS Iran bombaarderen slapen we niet meer lekker!
pi_50290708
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 16:15 schreef mariatrepp het volgende:

[..]

Opinio???
Replyen die gasten nog op jou?
En hoe gaat het met je dissertatie, of hoe dat tegenwoordig ook moge heten?
Zet er trouwens als stelling straks ook maar bij dat Ryan3 heeft gezegd dat het weldra afgelopen zal zijn met hen hè. .
I´m back.
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 10:18:00 #123
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50291467
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 16:42 schreef mariatrepp het volgende:

...en als deVS Iran bombaarderen slapen we niet meer lekker!
Dus laat je Iran maar zijn gang gaan, want diplomatie en druk van de VN werkt niet?!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_50297135
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dus laat je Iran maar zijn gang gaan, want diplomatie en druk van de VN werkt niet?!
Stond twee weken geleden een goed geïnfomeerd verhaal over 4 misvattingen omtrent Iran in de zaterdagse NRC. Al weggeooid, vrees ik, maar het komt erop neer dat hoewel Iran zich presenteert als een monolithische samenleving er weldegelijk sprake is van behoorlijk wat richtingenstrijd. Huidig president is een representant van de conservatieve havikken (zeg maar zoiets als Wilders), maar er zitten op de achtergrond ook weldegelijk meer gematigde en liberale facties binnen de leiding van Iran. De spierballentaal van huidig president is ten eerste en vooral bedoeld om deze binnenlandse rivalen in check te houden. Er zijn aanwijzingen (te over) dat huidig president wb buitenland eerder een pragmaticus is dan een starre havik (zijn positie is nl. afhankelijk van hoe het met Iran gaat in het buitenland) en dus iemand waarmee weldegelijk onderhandeld zou kunnen worden. Uiteraard moet zich aan de andere kant niet een starre ideoloog van de leer van goed en kwaad aanmelden, zoals nu het geval is. Het hopen is dus op een geheel ander beleid na de komende presidentsverkiezingen in de VS in 2008; dit zou zeker detente kunnen brengen. Niet zonder veel moeite, maar de kansen zijn zeer zeker niet ondenkbeeldig.
I´m back.
pi_50298275
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
Met Wilders gaat het toch steeds verder achteruit, naar mate hij steeds meer radicaliseert?
Waar baseer je dat op?

8 juni volgens Nova: 13 zetels
Groter dan groenlinks en d66 bijelkaar. Dat kun je alles behalve slecht noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')