Ik vind er anders niets hilarisch aan, maar het is dus kennelijk een stuk minder erg als het een Feynoorder betreft die dat doet. Want zoals Aaah stelt, het is geen "import". Vind je een dergelijke gedachtegang ook zo hilarisch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:57 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik proef de heftige emotie er doorheen. Dat wekt enige hilariteit op.
Ik ontken niet, dat ik vind dat je overdrijft.
Die hebben in eigen land al problemen genoeg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Betekend dit dat Fransen nu een rechtvaardiging hebben om Nederlanders te discrimineren?
Als Nederlanders zich stelselmatig misdragen in Frankrijk, mogen ze die wat mij betreft zo snel mogelijk bestraffen, opsluiten en/of uitzetten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:57 schreef Mutant01 het volgende:
Betekend dit dat Fransen nu een rechtvaardiging hebben om Nederlanders te discrimineren?
Hey moet dat nou! Je punt was al duidelijk en ik hoef dit soort nare vergelijkingen niet tig keer te lezen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar stel ik dat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:58 schreef Mutant01 het volgende:
Want zoals Aaah stelt, het is geen "import". Vind je een dergelijke gedachtegang ook zo hilarisch?
Ik stel dat Marokkanen import zijn die als verrijking verkocht zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar stel ik dat?
Ah sorry het was PJO die dat stelde, wil je daarmee zeggen dat je het er niet mee eens bent trouwens?quote:
Lijkt het jou ook leuk om aan een doel te hangen? Vind je dat overigens normaal of begrijpelijk?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind er anders niets hilarisch aan, maar het is dus kennelijk een stuk minder erg als het een Feynoorder betreft die dat doet. Want zoals Aaah stelt, het is geen "import". Vind je een dergelijke gedachtegang ook zo hilarisch?
Oh Marokkanen zijn geen ras?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ten 1e ging het over dat voetbalgezeik en niet over mijn reacties.
Ten 2e is het niet racistisch want tada... daar is ie weer: het gaat niet om een specifiek ras.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die hebben in eigen land al problemen genoeg.Ook met van die aapjes.
![]()
Dat stel jij goed! Helaas wil gemuteerde niet snappen dat wij autochtoon voetbalkrapuul ook liever weggestraald zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik stel dat Marokkanen import zijn die als verrijking verkocht zijn.
Een vraag beantwoorden met een wedervraag is niet handig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:01 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Lijkt het jou ook leuk om aan een doel te hangen? Vind je dat overigens normaal of begrijpelijk?
Daarin verschil jij met PJO, die moeten natuurlijk een andere behandeling krijgen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat stel jij goed! Helaas wil gemuteerde niet snappen dat wij autochtoon voetbalkrapuul ook liever weggestraald zien.
Een volk of bevolkingsgroep, maar geen ras.quote:
Dat is mijn antwoord. En ja Fransen mogen dat van mij doen, aangezien dat kutkankerkrapuul ons ook te schande maakt. Ik kies tenminste niet onvoorwaardelijk partij, een vieze eigenschap die bij mo's wel zo aanwezig is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Met het verschil dat laatstgenoemde groep van a tot z ons probleem zijn, maar die kansenmarokkaantjes zijn import. En dat massale gefluit bij het Wilhelmus toont toch echt aan dat het geen Nederlanders zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat stel jij goed! Helaas wil gemuteerde niet snappen dat wij autochtoon voetbalkrapuul ook liever weggestraald zien.
Ik zie geen verschil hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Mutant01 het volgende:
Daarin verschil jij met PJO, die moeten natuurlijk een andere behandeling krijgen.
Dat zijn jouw woorden, blijkbaar hoor je alleen wat je wilt horen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarin verschil jij met PJO, die moeten natuurlijk een andere behandeling krijgen.
Dus als jij op vakantie gaat naar Frankrijk en je krijgt een slechte behandeling van iedereen, dan is dat gewoon hun goed recht?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is mijn antwoord. En ja Fransen mogen dat van mij doen, aangezien dat kutkankerkrapuul ons ook te schande maakt. Ik kies tenminste niet onvoorwaardelijk partij, een vieze eigenschap die bij mo's wel zo aanwezig is.
Een volk of bevolkingsgroep of etnici om het zo te stellen discrimineren staat gelijk aan racisme. Je discrimineert iemand vanwege zijn geboorte. Of vind je deze vorm van discriminatie moreel superieur t.o.v iemand discrimineren vanwege zijn of haar huidskleur?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Een volk of bevolkingsgroep, maar geen ras.
Dus de import krijgt volgens jou dezelfde behandeling als de andere autochtoontjes PJO?quote:
Iedereen discrimineert toch op basis van gedrag? Gajes zit in de bak, goed volk op het werk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:05 schreef rood_verzet het volgende:
Een volk of bevolkingsgroep of etnici om het zo te stellen discrimineren staat gelijk aan racisme. Je discrimineert iemand vanwege zijn geboorte. Of vind je deze vorm van discriminatie moreel superieur t.o.v iemand discrimineren vanwege zijn of haar huidskleur?
Ja, want het aantal voetbalincidenten is zeer vergelijkbaar met het aantal marokkanenincidenten in NL....quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus als jij op vakantie gaat naar Frankrijk en je krijgt een slechte behandeling van iedereen, dan is dat gewoon hun goed recht?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorden met een wedervraag is niet handig.
Dit als mijn opvatting suggereren, evenmin.quote:het is dus kennelijk een stuk minder erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |