ik wil prepaid tegoed!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:57 schreef denB het volgende:
[..]
Ja! Krjig ik daarna wel een Hamburger menu?
Ik heb de hele dag al niets te doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:57 schreef ETA het volgende:
het gaat weer helemaaaaaal nergens over
Anyway, harde werk achter de rug. Ff flink aan het powerpointen enn photoshoppen... collegas zijn onder de indruk van mijn powerpoint skillsDus ik mag morgen een lesje in powerpoint geven aan de ervaren collegas........ kan helaas geen voorbeeld plaatsen, confidential
Wij moeten ook nog bezig met powerpoint voor de presentatiequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:57 schreef ETA het volgende:
het gaat weer helemaaaaaal nergens over
Anyway, harde werk achter de rug. Ff flink aan het powerpointen enn photoshoppen... collegas zijn onder de indruk van mijn powerpoint skillsDus ik mag morgen een lesje in powerpoint geven aan de ervaren collegas........ kan helaas geen voorbeeld plaatsen, confidential
hehehe, hij is wel leukquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef Casual-T het volgende:
"Hoe wil je je eieren morgen, gekookt of bevrucht?"
Scheelt maar 2 min.!quote:
Wij ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
hehehe, hij is wel leuk![]()
maar goed, over eten gesproken, ik ga ff pauze houden!![]()
oeeeh, die houden we dr inquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef Houniet het volgende:
"zullen we kennis maken of zullen we doorgaan met flirten op een afstandje?"![]()
Jij loopt al gelijk met je lul uit je broek te zwaaien?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:00 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb nog nooit een openingszin hoeven te gebruiken eigenlijk![]()
quote:
nee, het gaat gewoon allemaal vanzelf... :Squote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij loopt al gelijk met je lul uit je broek te zwaaien?![]()
Whehehhequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef Houniet het volgende:
"HEY BREEZER"![]()
breezer: eeh ja
"PIJPEN VOOR BELTEGOED JEWEETS!"![]()
![]()
![]()
breezer:denk je dat je grappig bent ofzo
"JA, ME VRIENDEN LACHEN TOCH"![]()
![]()
breezer: lul.
quote:
Tohoofffquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef jslavenburg het volgende: