quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Welke kelly?
Het ijsprincesje die van alles kan met een ijsje? :P Of die gespanked wilt worden?
Ik zal mij proberen in te houdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga even wat typen voor mijn scriptie, aub niet teveel spammen de komende 10 minuten![]()
vriendin vanquote:
Hey, ken ik jou niet ergens van?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef Houniet het volgende:
openingszinnen ! daar gaan we het over hebbenof heeft iemand een ander onderwerp
heb je teveel koffie op ofzoquote:
die is zo slechtquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hey, ken ik jou niet ergens van?
Ik drink nooit koffiequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je teveel koffie op ofzowat een gek zeg
"jij hebt een opening,en ik heb zin"quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef Houniet het volgende:
openingszinnen ! daar gaan we het over hebbenof heeft iemand een ander onderwerp
Was gisteren ook in gtst, super foutequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef Houniet het volgende:
Zullen we uit eten gaan en daarna wippen of heb je geen honger?quote:
Hey, ik ken jou niet, maar vanavond gaan we doktertje spelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:51 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
"jij hebt een opening,en ik heb zin"
Dus.............![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |