Dat is hem, de zanger van Sugar Baby Love maar die eigenlijk nooit echt toegetreden is tot de Rubettes.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Paul DaVinci (of iets wat daarop lijkt)
quote:Now I think I know what you tried to say to me
How you suffered for your sanity
Then how you tried to set them free
They would not listen, they're not listening still
Perhaps, they never will...
Lichtelijke vervolgvraagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:34 schreef cafca het volgende:
Vincent van Don McLean
Yep. Ik ga ze dit weekend na jaaaaaaren weer eens live zien. Ben benieuwd.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Levellers
Met een Kquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Carla de Vito
Ja, want:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sue Chaloner?
OK, Spooky & Sue kwamen toen niet verder dan #2 zie ik net...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:25 schreef ranja het volgende:
een nummer 1 hit van een duo uit 1974 moet toch te doen zijn
MadMaster wederom + 1quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Bing Crosby, een meer jazzy versie
Plastic Bertrand logischerwijs?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Bij Langs de Lijn draaien ze die versie nog wel eens...
Wie haalde afgelopen week 'Ça plane pour moi' uit de mottenballen?
Er schieten nu twee namen door mijn hoofd, maar ik verwacht niet dat Al Gore kan zingen. Dus zeg ik Bonoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Soms denkt 'ie wel dat die functie heeft...
Precies, als snippet aan het einde van het mini-concert in Cannes afgelopen zaterdag...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:35 schreef knars het volgende:
Er schieten nu twee namen door mijn hoofd, maar ik verwacht niet dat Al Gore kan zingen. Dus zeg ik Bono
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |