Collega junk... lolquote:
Gaat dat altijd zo bij jullie?quote:
Nee hoor.quote:
ik zorg dus ALTIJD dat ik een vooraad cigaretten heb...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:08 schreef Nikske het volgende:
[..]
Collega junk... lol
Weet je wat erg is, er op de avond voor hemelvaart erachter komen dat je nog maar 2 vloeitjes hebt... En dat natuurlijk alleen weer wanneer de winkels allemaal dicht zijn....![]()
Af en toe heb ik die wel ja, goede plannenquote:
had ik ook (noujah shag en vloeitjes en 2 aanstekers (1 voor het branden 1 voor bier openen)quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zorg dus ALTIJD dat ik een vooraad cigaretten heb...![]()
werkzequote:
wie iis tvp?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi tvp
Mooie schrijfwijze!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zorg dus altijd dat ik een vooraad cigaretten heb...![]()
hoi lennyquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi tvp
quote:
quote:
Komt lenny ook nog wat terugzeggen of voelt ie zich daar dan weer te goed voor, he? HE? HE?quote:
soms denk ik dat ook....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:21 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
[..]
Komt lenny ook nog wat terugzeggen of voelt ie zich daar dan weer te goed voor, he? HE? HE?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alweer....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een haast zo vroeg in de morgen.. doe maar rustig, heb een kater
heb niet eens veel gedronken, weet niet waar het door komt..quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alweer....??????...en je zou minderen....
!!!!!!!!
ohja, dat ging je doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef crossover het volgende:
Ik ben weg! Op naar Tilburg om de uni te checken
kusje...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
heb niet eens veel gedronken, weet niet waar het door komt..![]()
Je bent niet meer gewend te zuipenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
te weinig vocht binnengekregen zou een goeie optie zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik kan nog veel harder hoor...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef kless het volgende:
watnou slowchat, gaat veel te hard hier...
Huh?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef crossover het volgende:
Ik ben ook in Tilburg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef crossover het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef kless het volgende:
watnou slowchat, gaat veel te hard hier...
Gaan jullie strax zuipen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben ook in Tilburg.Was alleen niet echt van plan om naar de uni te gaan.. ga je daarna nog aan de zuip ofzo?
zuipenquote:
Volgende keer wat meer drinken inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
te weinig vocht binnengekregen zou een goeie optie zijn
Thanksquote:
effe kijken of ik daar volgend jaar wil studeren..quote:
Nee denk van niet, moet het ff wat rustiger aan doen allemaal.. ben de laatste tijd zo weinig thuis en ik geef zo veel uit...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben ook in Tilburg.Was alleen niet echt van plan om naar de uni te gaan.. ga je daarna nog aan de zuip ofzo?
whehe.. puik plan...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuipen
Ik denk dat ik dat vanavond ga doen
Ben effe klaar met de examens na vanmiddag
VVV?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe.. puik plan...
Wie weet volg ik je voorbeeld wel
Van t weekend zal t ook wel uit de klauwen lopen als VVV promoveert
??quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
donderdag weer gratis geknipt worden bij de cosmo met het laatste kapselmodel![]()
je hebt toch laatst je haar ook laten knippen....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
donderdag weer gratis geknipt worden bij de cosmo met het laatste kapselmodel![]()
Venlose Voetbal Verenigingquote:
Ik was een tijdje geleden toch bij de cosmo geweest als modelquote:
Whehe.. ze heeft een oogje op jequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was een tijdje geleden toch bij de cosmo geweest als model
Zaterdag vroeg die chick of ik nog een keer wilde, dit keer niet voor het james dean kapsel, maar voor de nieuwste zomercoupe
Dus wordt m'n pruik weer door de war geschopt.
Ik zie wel wat het moet worden, zolang het niet gemilimeterd of kaal gaat vind ik het goed
Heb eigenlijk geen tijd (moet nog beginnen met leren voor morgen) maar het is soms kiezen of delenquote:
Gearriveerdquote:
leren jij....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen tijd (moet nog beginnen met leren voor morgen) maar het is soms kiezen of delen![]()
Goed bezig. Vanaf nu betaald fok!kenquote:
wollek, is dat waalwijk ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Venlose Voetbal Vereniging
Speelt morgen de finale van de nacompetitie tegen RKC Wollek Bij winst of gelijkspel promoveert VVV naar de eredivisie
Jups... heulemaal en geheelquote:
Whehe, ze probeert je dus aan een collegaatje te koppelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze heeft al een vent.
En deze keer word ik door een andere chick geknipt
Ik ben een soort van wisselbeker daar denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Jups... heulemaal en geheel
[..]
Whehe, ze probeert je dus aan een collegaatje te koppelen.. Lievv hoor
Ik heb er eergisteren 600 in moeten stampen heurquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen zin! 350 bladzijdes in het engels, bah!13
Whehe... ze vallen voor je haarquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben een soort van wisselbeker daar denk ik
Ze vinden m'n haar allemaal helemaal geweldig.
Elke keer als ik daar kom: he, je hebt écht mooi haar, ik zou d'r maar trots op zijn als ik jou wasja best.
Dat ze daar net zo spreken als hier zeg
Hier heb je ook kattek, noortek, naalek, dat soort grappen allemaal
Mensen praten hier niet zo graag lijkt het wel, dorp hier in de buurt heet Roelofarendsveen, dat is inmiddels verbasterd naar 'De Veen'.
quote:
Mooi kloten jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:41 schreef eer-ik het volgende:
godver, ze zijn hier bezig met alles afnemen met ammonia
Kutgeur
Douche ze. Latersquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
douchen! brbrbrbrb
of mijn haar zo bijzonder is?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er eergisteren 600 in moeten stampen heur
Niet zeuren, L-E-R-E-N
[..]
Whehe... ze vallen voor je haarIs dat zo bijzonder ofzo?
Hehe.. wie bedenkt dan ook zoeen lange plaatsnaam?
[..]
prut
[..]
Mooi kloten ja
[..]
Douche ze. Laters
ja, je moet je koffiezet apparaat naast je pc neerzetten wil je 't hier bij kunnen houdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef kless het volgende:
Man ik heb amper te tijd om koffie te zetten en weer + heleboel reacties
Whehe, en dan is het nu nog rustigquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef kless het volgende:
Man ik heb amper te tijd om koffie te zetten en weer + heleboel reacties
oeh idd...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:41 schreef eer-ik het volgende:
godver, ze zijn hier bezig met alles afnemen met ammonia
Kutgeur
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, en dan is het nu nog rustig
Moet je het hier eens zien vliegen als het druk is, en eer-ik, JJ, Papier, OA, BrandX en ondergetekende er met de rest elk uur minstens een topic doorheen stampen
Whehe. Achja, complimenten van mooie chickies zijn nooit weg, wah?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
of mijn haar zo bijzonder is?
niet specifiek denk ik.
Ik heb gewoon veel en dik en donker haar
En het zit niet zo vaak kut
Heb er wel vaker 'last' van bij kappers, dat ze zeggen dat ik zulks een mooie pruik heb.
Das balen. Kun je zelf geen water koken ofzo?quote:
Absoluutquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, je moet je koffiezet apparaat naast je pc neerzetten wil je 't hier bij kunnen houden![]()
luns ze en succes kerelquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even lunsen, en dan op naar m'n laatste tentamen van deze week
[afbeelding]
gecondoleerdquote:
Dat had gekund ja...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die had met gemak in je vorige post gekund MPG
Maar bedankt 14.gif
Ja maar heb hoofdpijn, gaat leren veel lastiger.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er eergisteren 600 in moeten stampen heur
Niet zeuren, L-E-R-E-N
[..]
Whehe... ze vallen voor je haarIs dat zo bijzonder ofzo?
Hehe.. wie bedenkt dan ook zoeen lange plaatsnaam?
[..]prut
[..]
Mooi kloten ja
[..]
Douche ze. Laters
postaantal opkrikken....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die had met gemak in je vorige post gekund MPG
Maar bedankt 14.gif
kom op je kunt het....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef kless het volgende:
Ik geef het op..
quote:
niet waar..quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Welkom![]()
![]()
jj heeft met iedereen een band
met mij toch wel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet waar..met sommige helemaal niet...
![]()
![]()
maar ik zal maar geen namen roepen...![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef Nikske het volgende:
JJ is heel cool!
ik heb een band zonder talentquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet waar..met sommige helemaal niet...
![]()
![]()
maar ik zal maar geen namen roepen...![]()
Wat te denken van 's Gravenzande... ---> Breeje durpquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben een soort van wisselbeker daar denk ik
Ze vinden m'n haar allemaal helemaal geweldig.
Elke keer als ik daar kom: he, je hebt écht mooi haar, ik zou d'r maar trots op zijn als ik jou wasja best.
Dat ze daar net zo spreken als hier zeg
Hier heb je ook kattek, noortek, naalek, dat soort grappen allemaal
Mensen praten hier niet zo graag lijkt het wel, dorp hier in de buurt heet Roelofarendsveen, dat is inmiddels verbasterd naar 'De Veen'.
Ah, ik heb ook een mosterd ---> maaltijdje te pakken....quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
Wat te denken van 's Gravenzande... ---> Breeje durp
Kwintsheul ---> De Heul
Vlaardingen --> Vlaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |