Ik vind het zo'n grote overschakeling... ik heb het gevoel dat al m'n oude software niet meer werkt en ik gewoon lang moet wennen.quote:
WPz.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
Zon
dat 'gevoel' moet iedereen maar eens vanaf stappen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef crossover het volgende:
Wiki is bijgewerkt.
[..]
Ik vind het zo'n grote overschakeling... ik heb het gevoel dat al m'n oude software niet meer werkt en ik gewoon lang moet wennen.
Je kan op een beurs een budget-pc aanschaffen (eventueel 2e hands. Als iedereen overstapt op Vista komen er een hoop goeie pjoeters op de markt). Mijn laatste 2 pc's kostten resp 200 en 250 euro. Tenzij je de nieuwste en heftigste 3D-spellen speelt of aan klimaat-simulaties doet, kan je voor zo'n bedrag een goeie pjoeter ritselen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik wil binnenkort een nieuwe pc aanschaffen...iemand suggesties-aanbevelingen-tips....![]()
Het enige spel wat ik speel werkt. En ik kan internetten, teksten schrijven etc. Met gratis software, legaal.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef crossover het volgende:
Wiki is bijgewerkt.
[..]
Ik vind het zo'n grote overschakeling... ik heb het gevoel dat al m'n oude software niet meer werkt en ik gewoon lang moet wennen.
Vergeet niet dat niemand een reden heeft om over te stappen naar vista. Geloof de hype niet!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Je kan op een beurs een budget-pc aanschaffen (eventueel 2e hands. Als iedereen overstapt op Vista komen er een hoop goeie pjoeters op de markt). Mijn laatste 2 pc's kostten resp 200 en 250 euro. Tenzij je de nieuwste en heftigste 3D-spellen speelt of aan klimaat-simulaties doet, kan je voor zo'n bedrag een goeie pjoeter ritselen.
Je kan ook in een winkel een pc laten samenstellen. Alleen die dingen die je nodig hebt, en niet meteen het duurste van het duurste. Kan je voor een redelijk bedrag een mooie pjoeter hebben.![]()
Ik zou het graag eens willen proberenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat 'gevoel' moet iedereen maar eens vanaf stappen.
Tuurlijk zijn er wat programma's die niet werken op een mac, maar er zijn donders goeie vervangers voor
Voor wat het wennen betreft, ik had even geen keus, dit was de enige beschikbare laptop in huis
Dus 'moest' ik deze maar gebruiken.
Maar het is gewoon zo, je kloot er een dagje mee, en dan weet je het wel.
Zo verschrikkelijk anders is het ook weer niet hoor..
Na een maand of 5 kan ik je wel vertellen dat ik geen windows meer blief
jij hebt ook een mac dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige spel wat ik speel werkt. En ik kan internetten, teksten schrijven etc. Met gratis software, legaal.
waldkorn is teh pwnquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik had al gezegd dat Waldkorn lekker brood is heh?
Dan zeg ik het hierbij nog een keer.
Waldkorn is lekker brood.
Ik neem 'm wel mee naar de meet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zou het graag eens willen proberenmaarja die dingen zie ik nooit in mijn omgeving..
Oehquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Mits niet in Essen! Want da's zo verquote:
DiabloII en straks starcraft IIquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij hebt ook een mac dus [afbeelding]
Wat voor als ik vragen mag?
Spellen speel k eigenlijk nooit op de computer, dus daar heb ik niet zo last van.
Oh trouwens Ph, hier komt over 5 weken ook een wii binnen
Vista draait bij mij zonder problemen op een PB-laptop.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
Wat ik trouwens ook zo mooi vind, is dat apple de laptops maakt, waar windows vista het best op draait.
Geen enkel ander merk presteert beter wat vista betreft, dan apple [afbeelding]
zo, genoeg gefanboyd
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeh
Zeker! Dat is het enige donkere brood wat ik écht graag eet
Dat is al beter. Oerbroodquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Brood is sowieso lekker, mits vers!!quote:
IDIOOTquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
Wat ik trouwens ook zo mooi vind, is dat apple de laptops maakt, waar windows vista het best op draait.
Geen enkel ander merk presteert beter wat vista betreft, dan apple [afbeelding]
zo, genoeg gefanboyd
dit artikel was hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Vista draait bij mij zonder problemen op een PB-laptop.![]()
Ok, ik klaag weleens, maar dat heeft meer met mijn onkunde te maken....![]()
![]()
ja, ik doe dat ook niet, maar 't is toch bar dat apple de beste windows compatible laptops maaktquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef MPG het volgende:
[..]
IDIOOT
Heb je een apple, ga je windh![]()
s draaien
![]()
Biddinghuizen ftw.quote:
Das heul niet verquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Mits niet in Essen! Want da's zo ver
250+ km....quote:
quote:
Sixflags/Walibi Flevo!quote:
Bah neen. Lowlands geque!quote:
Dat is niet verquote:
Maximaal 20 km.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
Dat is niet ver
Als je eens wist wat een reis ik over heb voor een koffie-date
MPG.....quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef MPG het volgende:
[..]
IDIOOT
s draaien
![]()
Ow, dan 5.quote:
nog niks gehoord...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Oja, ga jij nog naar Lowlands JJ?
Oké.quote:
maal 14 ongeveerquote:
Wat is bijna?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben trouwens bijna jarig.
Over anderhalve maand.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:47 schreef MPG het volgende:
Wat is bijna?
Dan ga je koffie voor ons zetten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben trouwens bijna jarig.
quote:
sorryquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
IK ben hier van de mosterd-maaltijdjes ja
Die mensen moeten een nekschotquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef MPG het volgende:
[..]
IDIOOT
s draaien
![]()
3 weken na mijquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk
Ik ben over 4 maanden jarig.
Net als MPG.
Eerder 3 trouwens, maar goed
Nee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan ga je koffie voor ons zetten?
klessquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:51 schreef kless het volgende:
koffie date? wat nieuws? is dat net zoiets als rondbellen wie tijd heeft om te lunche? (10 min heen 10 min terug en een uur broodje kanen (met koffie er bij)
Koffie date van 15 minutjes leek me niks. Tenminste.. dat duren de koffie pauze bij mij meestal.
Of is dat "even op de koffie" van 16:00 tot 17:30 of 19:00 tot 21:00
nee, die maand daarvoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben ik 3 weken na jou jarig?
Dan ben jij niet in september jarig...
Koffie-date is "even" bij iemand op de koffie.... met god weet wat voor gevolgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:51 schreef kless het volgende:
koffie date? wat nieuws? is dat net zoiets als rondbellen wie tijd heeft om te lunche? (10 min heen 10 min terug en een uur broodje kanen (met koffie er bij)
Koffie date van 15 minutjes leek me niks. Tenminste.. dat duren de koffie pauze bij mij meestal.
Keiharde sexquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie-date is "even" bij iemand op de koffie.... met god weet wat voor gevolgen
Sex.quote:
JAJA!!!quote:
bijvoorbeeldquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie-date is "even" bij iemand op de koffie.... met god weet wat voor gevolgen
In mijn geval schat ik dat de koffie-date van ergens in de middag tot de volgende dag gaat duren
moet er ook bijna 300 km voor reizen
nog moeite mee?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:55 schreef kless het volgende:
[..]
JAJA!!!
Maar niet met de cafeeine. Dat wonderspul is nodig voor colleges (maar voor smiddags college is het kut, omdat je de ochtend al volop heb zitte lurken.
En met verkoudheid is het ook erg prettig..
wat??quote:
Van 19.30 tot 6.45 bevalt mij wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:51 schreef kless het volgende:
quote:
je fantasiequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
wat??
hebben, krijgen, ontvangen....![]()
Maak je zin eens af....![]()
Daar hebben we het al eens over gehad, maar het blijft zó irritant....![]()
mensen die windows draaien op een mac moeten een nekschot krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
wat??
hebben, krijgen, ontvangen....![]()
Maak je zin eens af....![]()
Daar hebben we het al eens over gehad, maar het blijft zó irritant....![]()
eenschquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mensen die windows draaien op een mac moeten een nekschot krijgen
soms als het "niet mag" (ook de nietrokers steken een heerlijke sigaar op, en ik kan dat dan niet proberen)quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nog moeite mee?
Ik vind het na bijna 7 maande knetterzwaar
My Godquote:
Godin.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zal het maar nog één keer proberen dan....![]()
MPG....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tis dat het nog vroeg is....![]()
ja, dat herken ik wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef kless het volgende:
[..]
soms als het "niet mag" (ook de nietrokers steken een heerlijke sigaar op, en ik kan dat dan niet proberen)
En soms wil ik spannening en stress wegwerken die met fysieke inspanning niet weg wil. (als het drukkend weer is ben ik pumped en blijf ik pumped tot het gaat onweren of afkoelt in de avond, en wat ik dat scheit irritant)
Verder heb ik dat "even op de koffie" dus steeds verkeerd begrepen...
Jahquote:
Whehe. Neem gewoon een 2e biertje in je "peuk-hand"quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat herken ik wel.
Overigens heb ik niet zo'n moeite met eens in de 2 maanden ofzo, met een gezellige avond een sigaartje roken, ik rook sigaren toch al nooit over m'n longen.
Ik zie wel érg op tegen het terrassenseizoen
Beetje op het terras zitten, biertjes drinken en geen peuken roken
Stom eigenlijk he, die verslaving
Dat is ook wel weer een radicale beslissing.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Koop gewoon geen Mac, dan hoef je ook niet te miepen over dingen draaien op een mac die er niet op thuishoren.
Je komt er ook nooit meer vanafquote:
Ach caffenie is enkel en alleen geaccepteerd omdat het de productie veelal verhoogt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat herken ik wel.
Overigens heb ik niet zo'n moeite met eens in de 2 maanden ofzo, met een gezellige avond een sigaartje roken, ik rook sigaren toch al nooit over m'n longen.
Ik zie wel érg op tegen het terrassenseizoen
Beetje op het terras zitten, biertjes drinken en geen peuken roken
Stom eigenlijk he, die verslaving
maar een biertje past niet zo goed tussen m'n vingers en je kan er ook niet aan hijsenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Neem gewoon een 2e biertje in je "peuk-hand"![]()
![]()
Heel naar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:05 schreef Pheno het volgende:
Je komt er ook nooit meer vanaf
same here...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:05 schreef Nikske het volgende:
Als peukenjunkie zal ik er maar niets over zeggen...
oh, maar cafeine heb ik ook geen problemen meequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:05 schreef kless het volgende:
[..]
Ach caffenie is enkel en alleen geaccepteerd omdat het de productie veelal verhoogt.
Gaarne.quote:
Vanavond.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:06 schreef JDude het volgende:
Gaarne.
Lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |