Ja, dat weet ik. Ik heb em dus aanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:53 schreef Acalon het volgende:
[..]
Je kan hem nu aan en uit zetten. Blijkbaar vonden mensen de laucher toch vervelend.
Wel een beetje, dat ding start dus ook die automatish prepatch downloader. Ook kunnen ze zo nieuws laten zien aan mensen die niet de website bezoekenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:16 schreef phileine het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel, maar ik dacht dat er nog meer achter zat. Te ingewikkeld gedacht
Ga je schamen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
Die Succubus is echt bagger, zo'n voidwalker is veel beter. En dan heb ik daar dat hele kuteind voor gelopen?
.
Zeker nog nooit staan kwijlen naar een succubus met hartjes boven je hoofd xD.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
Die Succubus is echt bagger, zo'n voidwalker is veel beter. En dan heb ik daar dat hele kuteind voor gelopen?
.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
.
En diep...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:58 schreef DjNivek het volgende:
Ga je schamen.
dat kan niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:31 schreef Vlad_Tepes het volgende:
Weet iemand toevallig of er een manier is om zonder de laatste patch WoW op te starten? Krijg 'em door een hoop redenen (lang verhaal) niet ge-installed..
voidwalkers ignore ik als ik tegen een warlock pvp , succubus vind ik veels te lief om te ignorenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
.
Level je char naar 70, van de quests tussen 64 en 70 krijg ja al 1200G. Daarma krijg je voor veel quests met gemak al 7G selfs voor quests waar je in 5 min van de ene naar de andere plek kan vliegen. Daarnaast krijg je net zo makkelijk 12G+ voor random questsquote:Op zondag 27 mei 2007 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
lvl 59, 112G, iemand tips om naar 500G te gaan?
Kan wel maar dan trapt de server je er af en laat je een patch downloader downloaden. Je MOET de laatste versie hebben om op live servers te kunnen spelen.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:31 schreef Vlad_Tepes het volgende:
Weet iemand toevallig of er een manier is om zonder de laatste patch WoW op te starten? Krijg 'em door een hoop redenen (lang verhaal) niet ge-installed..
ff op google voor je gezocht http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wow+cd+key+eu&btnG=Zoeken&meta=quote:Op zondag 27 mei 2007 13:13 schreef kopje_koffie het volgende:
Ik had even een vraagje
is er ook een legale manier om enkel een cd key te krijgen ? Ik heb boxes van wow en wow bc, maar ik wil graag een 2e account. Is dat te regelen ? Liefst via de blizz site.
neemt niet weg dat je dan de retail boxes weer moet hebben. Is het niet mogelijk om enkel serials te betalen en dan niet wee voor de cds lapt omdat je die toch al hebt ?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:32 schreef Fratz het volgende:
[..]
ff op google voor je gezocht http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wow+cd+key+eu&btnG=Zoeken&meta=
gz!quote:
6 void crystals, 10 large prismatic shards, 40 arcane dust en 10 greater planar essences, en dat allemaal voor een enchant : Mongoosequote:Op zondag 27 mei 2007 17:28 schreef tonks het volgende:
6 void crystals. 10 primal water. 10 primal shadow. 10 large prismatic shard en 8 greater planar essence en dat allemaal voor 1 enchant
Insanequote:Op zondag 27 mei 2007 17:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
6 void crystals, 10 large prismatic shards, 40 arcane dust en 10 greater planar essences, en dat allemaal voor een enchant : Mongoose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |