Ja, dan klopt het toch wat ik zeg? Backstab is ook een talent, die nu 3/3 bij mij is? De zeik is dat als ik dual swords gebruik, ik de backstab niet meer kan gebruiken en die doet nu juist veel damage.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef Baret het volgende:
[..]
Je snapte niet precies wat hij bedoelde, hij had het over de talents. Dat is dus niet de skills he, talents zijn die dingen wat je pas na lvl 10 kreeg en dan kreeg je elke level 1 punt. Die moet je anders indelen volgens hem en dat zal wel zo zijn, ik heb niet zoveel ervaring met een rogue.
Ik zou trouwens voor dual daggers of dual swords met een paar lekkere stamina punten.

Een mace en dagger o0p dezelfde level is de mace 9 van de 10 keer sterker. het is een kwestie van wil je rogue stealth damage en combo's maken dan zou ik voor de dagger gaan. Wil je puur warrior style vechten zou ik voor 2 mace's of 2 swords gaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:12 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ja, dan klopt het toch wat ik zeg? Backstab is ook een talent, die nu 3/3 bij mij is? De zeik is dat als ik dual swords gebruik, ik de backstab niet meer kan gebruiken en die doet nu juist veel damage.
Daarom ook mijn vraag, is het beter om 2 daggers te hebben i.p.v. de dagger en mace die ik nu heb? Want de mace doet namelijk meer damage dan de hoogste dagger?

ook rete chill met pvp vs hunters bvquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Tailor epics geven een mage geen 100% kans om een interruption op fireball/frostbolt te vermijden. En die bonus is best goed.

Ik heb ook een hekel eraan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Fixed specs FTL.
Dan maar wat langer doen over (raid-)content.

Choose realm --> kijken op welke je een char hebt --> je bent er weer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:26 schreef Reneuh het volgende:
Wtf? Ik log net in, krijg ik een bericht dat ik een realm moet kiezen... En mn character zijn allemaal weg!
Komt dat omdat ik een ander realm heb moeten kiezen? Ik weet namelijk niet welk realm ik eerst had. Hoe krijg ik mn character terug?

Nergens dus... Kan het zijn dat ik een char had in één van de realms die down zijn en dat daardoor mn char niet getoond wordt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Choose realm --> kijken op welke je een char hebt --> je bent er weer.

quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:30 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nergens dus... Kan het zijn dat ik een char had in één van de realms die down zijn en dat daardoor mn char niet getoond wordt?
Ik ben Nightfall/Backlash specced met mijn Lock, maar kan nog steeds goed meekomen qua damage in Karazhan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel eraan.
Met mijn rogue ben ik assassination spec (weet niet eens of andere specs meer damage doen in pve) en met mijn mage arcane/fire spec, waarbij ik zeker weet dat ik meer damage doe ik pve dan frost in raid maar survivability van een vaatdoek.

Je moet ze sorteren op je character niet op server naam, dat is irritantquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:30 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nergens dus... Kan het zijn dat ik een char had in één van de realms die down zijn en dat daardoor mn char niet getoond wordt?

hoogstwaarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:30 schreef Reneuh het volgende:
[..]

Als rogue heb je eigenlijk geen flikker aan intellectquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:26 schreef Reneuh het volgende:
Omdat ik ontzettend nieuw ben in WoW, heb ik in het vorig topic gevraagd hoe ik er voor sta met deze specs.
Er werd gezegd dat ik meer armor moest hebben.. Maar waar haal ik dat? Ik ben al bij van allerlei merchants geweest en ik heb al het hoogste. De rest staat in rood?
Ze zeiden ook iets over een Arcane ring. Wat is dat lol
Excuses voor mijn noobness

Ik vind zelf Titan bar goed. kan je ook cords mee zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:06 schreef NickW het volgende:
Heeft een van jullie al een coordinates mod? kan er geen vinden. Wel eentje allee ndat was met zo'n irritante fu bar ofzo

Heb ik ook, ben er erg tevreden mee. Bovendien kan je functies die je niet gebruikt gewoon uitzetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:39 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik vind zelf Titan bar goed. kan je ook cords mee zien.

Goedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als rogue heb je eigenlijk geen flikker aan intellectDus vervang iig shoulderpads. Die ringen zijn ook knap waardeloos, zoek iets dat strength, agility en/of stamina pompt, daar heb je veel meer aan

Ik gebruik Titan Bar, dan zie je linksboven de coördinaten. Ik gebruik ook CT_MapMod. Die vind ik erg fijn omdat je dan ook op de world map de coördinaten kunt zien. Zo kun je ook makkelijk zien waar je naartoe moet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:06 schreef NickW het volgende:
Heeft een van jullie al een coordinates mod? kan er geen vinden. Wel eentje allee ndat was met zo'n irritante fu bar ofzo

Carthographer is echt de beste.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:06 schreef NickW het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |