Klopt, mijn excuses voor mijn brakke zinsopbouwquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jouw zinsopbouw suggereerde anders dat het van toepassing was op jezelf!![]()
die gebruik ik ook altijd als ik naar het Bureaublad wil, Windowstoets+M doet hetzelfdequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Same here
En druk eens Windows toets + D
Ook handige combo
ipv dat er een map Con komt, veranderd de naam weer terug naar de originele naam "nieuwe map".quote:
Dat is het hem juist, da's een windows bug/easter eggquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik de naam invoer en op Enter druk, komt er automatisch Nieuwe map te staan
waarom kan je het geen 'con' noemen dan??
Die krantenkop had jij toch ook al eens gehaaldquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Is dit niet net zo'n vage site als die Belgische site met fopberichten? Als het echt is gebeurt:![]()
maar waarom is het een bug, welke reden zit er achter? wat is de oorzaak van de bug?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, da's een windows bug/easter egg
"Jongen masturbeert in het openbaar" ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die krantenkop had jij toch ook al eens gehaald?
![]()
dat is niet helemaal waar. als je 1 op windows+m drukt word alles geminimaliseerd, en komt het niet zo terug als het was als je nog een keer windows+m doet. bij windows+d is dat wel het gevalquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die gebruik ik ook altijd als ik naar het Bureaublad wil, Windowstoets+M doet hetzelfde
Ik krijg in Vista anders een hele andere meldingquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ipv dat er een map Con komt, veranderd de naam weer terug naar de originele naam "nieuwe map".
![]()
Nee staan dagelijks berichten op, meeste zijn wel waar volgens mij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Is dit niet net zo'n vage site als die Belgische site met fopberichten? Als het echt is gebeurt:![]()
huh, windows M doet hetzelfde..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Same here
En druk eens Windows toets + D
Ook handige combo
Ik dacht ook dat je op jezelf doelde hoor, helaas, mannen met tongpiercings zijn nog altijd zwaar in de minderheid. Maar zoek eens zo´n meid, is best fijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, niet om te hebben wausjes! Bij een meid, en dan kussen, nog nooit een meid gehad met zo'n geval. Wil ik wel eens proberen![]()
Antwoord:quote:This is my first post to this great forum and I am a novice.
I wanna know why can't I create a new folder and name it as "con". As soon as I try to give it name "con", Windows flashes an error saying that "Cannot create or replace file. the filename you specified is invalid or too long. specify a different filename."
Why is that so?
quote:coz it is one of the reserved names..like COM1 COM2 LPT1 LPT2 LPT3 / : * ? < > | are some cummon examples
als ik Windows+d heb gebruikt, dan klik ik meestal het venster aan dat ik wil, of ik gebruik Alt+Tabquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar. als je 1 op windows+m drukt word alles geminimaliseerd, en komt het niet zo terug als het was als je nog een keer windows+m doet. bij windows+d is dat wel het geval![]()
jah, vieze fur, in de treinquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
"Jongen masturbeert in het openbaar" ?
Die?
Met een meid ook fijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je op jezelf doelde hoor, helaas, mannen met tongpiercings zijn nog altijd zwaar in de minderheid. Maar zoek eens zo´n meid, is best fijn![]()
oja, wat dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik krijg in Vista anders een hele andere melding
tongpiercing bij een jongen vind ik beetje gay..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je op jezelf doelde hoor, helaas, mannen met tongpiercings zijn nog altijd zwaar in de minderheid. Maar zoek eens zo´n meid, is best fijn![]()
Neej, sorry.. Absoluut niet, vreselijk die piercingsquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die krantenkop had jij toch ook al eens gehaald?
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
"Jongen masturbeert in het openbaar" ?
Die?
NEEEEEE! Ik was diegene die zat te gluren op het naaktstrand!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |