Beetje op mijn last.fm kijken he?quote:
Jawel hoor, zonder problemen. ´t is chirurgisch staal dus dat piept gelukkig niet zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je komt zeker niet door de poortjes op het vliegveld?
je hebt ook van die dingen in je oren, met zo'n gat erin (kattenogen heten die dingen toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Na, meer dan een kleine ijzerhandel wel denk ik![]()
Ik ben ook wel over m'n piek heen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:03 schreef denB het volgende:
[..]
agree! Heb in geen tijden meer bier op
Ik drink niet meer zoveel zoals ik eerst deed
Ohquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Beetje op mijn last.fm kijken he?![]()
[..]
Jawel hoor, zonder problemen. ´t is chirurgisch staal dus dat piept gelukkig niet zo![]()
jah, idd.. geen porem man!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:05 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je hebt ook van die dingen in je oren, met zo'n gat erin (kattenogen heten die dingen toch?). als je die dingen eruit haalt, zit er toch zo'n groot gat in. is dat nog dicht te krijgen, stel dat je het niet meer wil?
![]()
edit; niet dat ik ze zelf ooit in m'n oren zal doen hoor![]()
Whehe, nu maak je niet meer wat van de zaterdagen mee?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:05 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ben ook wel over m'n piek heen!![]()
(Lees: ik maak nu wel wat van de zondag mee)
Wat dacht je van school foto's op de middelbare schoolquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh
Toch lijkt het me zeer onhandig en onhygiënisch bij het zoenen (en andere bezigheden), dat ijzer in de mond
tóch welquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh wacht toch wel
029. 120 Bootje84
ijserquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:09 schreef denB het volgende:
[..]
Wat dacht je van school foto's op de middelbare school1 blok ijser in je bek...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, nu maak je niet meer wat van de zaterdagen mee?
Die smsjes vrijdagavond tijdens het familieweekend![]()
Ik drink nooitquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Ik Drink Niet Meer !!!
Maar Ook Niet Minder !!!![]()
![]()
vraag Roycoooooo en Damzkieee maarquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tóch wel
mes stond al op mn pols
weet iemand btw leuke, en dan bedoel ik geen teringstreken, maar gewoon leuke grappen om bij je buurman-collega uit te voeren..?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef MichielPH het volgende:
Wordt leinonlein al geaddoreerd, zoals lienelien nog eens werd?
IK IK IKquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tóch wel
mes stond al op mn pols
weet iemand btw leuke, en dan bedoel ik geen teringstreken, maar gewoon leuke grappen om bij je buurman-collega uit te voeren..?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef MichielPH het volgende:
Moet je bij Roycooooo zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tóch wel
mes stond al op mn pols
Loopt volgens mij een topic van in WGR. Op vrijdag van die graszaadjes in iemand z'n toetsenbord drukken met wat watten met water. Staat er maandag een dikke struik op z'n bureau!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tóch wel
mes stond al op mn pols
Na, pluggen of tunnels noemen mensen het over het algemeen. Tot op zekere hoogte groeit het nog wel dicht, de huid in je oor is namelijk zeer elastisch, er zijn wel grenzen natuurlijk. Bij gaten groter dan een centimeter wordt het wel lastig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:05 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je hebt ook van die dingen in je oren, met zo'n gat erin (kattenogen heten die dingen toch?). als je die dingen eruit haalt, zit er toch zo'n groot gat in. is dat nog dicht te krijgen, stel dat je het niet meer wil?
![]()
edit; niet dat ik ze zelf ooit in m'n oren zal doen hoor![]()
in mijn beleving nog niet echt hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef MichielPH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |