Ik denk AC Milan.. maar ik hoop Liverpoolquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Wie gaat er vanavond de cup met de grote oren pakken dan denken jullie?
Ligt aan de site waar het van afkomstig is.quote:
heel simpel.. nerd worden altijd op de grond gegooid.. en dan valt de bril.. in tweeen.. en als een echte nerd patch je datquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:16 schreef jslavenburg het volgende:
Lienonlien, ben jij dat?
[afbeelding]
Waarom hebben nerds altijd zo een wit plakbandje in het midden van hun bril? o_O
Dat dacht ik al, maar dat hebben alle nerds he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heel simpel.. nerd worden altijd op de grond gegooid.. en dan valt de bril.. in tweeen.. en als een echte nerd patch je dat
patch je ook echtquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heel simpel.. nerd worden altijd op de grond gegooid.. en dan valt de bril.. in tweeen.. en als een echte nerd patch je dat
Echt welquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
Jslavenburg durft niet te vragen waar de spam top 100 staat..
spamt er iemand dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
Ej gozert, wat moet jij allemaal met de Stage SC-ers in je msn lijst?quote:
Populariteit he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ej gozert, wat moet jij allemaal met de Stage SC-ers in je msn lijst?![]()
Whehe had hij je een PM gestuurd?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
als die dan op school inlogt op MSN kan iedereen zien dat hij honderden vrienden heeft!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ej gozert, wat moet jij allemaal met de Stage SC-ers in je msn lijst?![]()
Of niet?quote:
Van jou ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
neuh, dat valt volgens mij ook wel mee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |