het was eenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef PC eend het volgende:
Dan blijf ik nog ff
Of bedoel je dat het hier helemaal niet rustig is?
Wa lievvvquote:
gadver de gadverquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar toen was hij alleen 'beroemd' op FOK, nu heeft hij zelfs de telegraaf gehaald
Komt er geen film meer danquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar toen was hij alleen 'beroemd' op FOK, nu heeft hij zelfs de telegraaf gehaald
Francis is bezig met de rechten vast te leggen, kost wat maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Komt er geen film meer dan
En doe es wat aan je euveuteur
o ja... dat is zoquote:
Die mediageile Gert zal zijn eigen rol wel spelen, maar wie zou hermien spelen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Francis is bezig met de rechten vast te leggen, kost wat maar dan heb je ook wat![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:41 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff kijken hoe Seedorf het weer flikt![]()
Voetbal...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef TherAngelina het volgende:
Wat kijken jullie op teevee?
Wat heb jij een mooie auvautaurquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef TherAngelina het volgende:
Wat kijken jullie op teevee?
Ja het leek wel een hete nasibal idd, hij wist niet hoe snel hij hem los moest latenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die kutfebo had dit al weken in de planning!![]()
Scriptedquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het leek wel een hete nasibal idd, hij wist niet hoe snel hij hem los moest laten
Nee, dat is niet op jou te Fok!kenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie auvautaur
Ik vraag me alleen wel een beetje af of jullie mij daar mee proberen te fokken of dat ian jou een beetje loopt te fokken
Of dat je gewoon echt stapel op ian bent![]()
Kippiee is ziek en ligt de hele dag al op bed, met knallende koppijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Heeft Kippiee het Tokio Hotel topic al gevonden?![]()
Wat is er met mijn oor?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Oortjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Litha![]()
je hebt mij oorquote:
blikt us terugquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
*werpt weer eens een blik...
quote:
Au!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
*werpt weer eens een blik...
Ik kan niet gooien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Petraa ving m gewoon en blikte terug... misschien een idee voor de volgende keer??![]()
Talitha![]()
![]()
that's a first...quote:
Owh.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is in deze dan ook vooral van belang dat je kunt vangen![]()
Slaap kindje, Slaap,quote:
Je moet de goeie hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Slaap kindje, Slaap,
btw ik ga maar niet tegen kippiee zeggen over de TH topic, ik denk dat ze daar niet blij van wordt.![]()
i know....quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij speelde nu dan ook voor AC Milaan en niet voor het Nederlands elftal![]()
Ik zag alleen die bash topic.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet de goeie hebben![]()
Niet het bash topic waar ik WEL heb gepost![]()
Hij stond een beetje in de weg en verspeelde een paar ballen, en weer een finale gewonnenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel!
Wat heeft ie gedaan?
Blond zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij stond een beetje in de weg en verspeelde een paar ballen, en weer een finale gewonnen
Hij heeft dezelfde kwaliteiten als jou!!! Hij is goed in niets doen.quote:
blont hooguit..quote:
Ga je rellen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde kwaliteiten als jou!!! Hij is goed in niets doen.![]()
Dan kunnen we het vast goed met elkaar vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde kwaliteiten als jou!!! Hij is goed in niets doen.![]()
toe nou even zeg!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ha buufje!![]()
![]()
Ben nog steeds geen Flylady![]()
![]()
Of Seedorf kopen, succes gegarandeerdquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij had Feyenoord die Kuit gewoon moeten houden, en dan Van Hooidonk en Galieleejas niet moeten kopen.
Ik ben het nog steeds van plan hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toe nou even zeg!![]()
(tis echt heel leuk, ik beloof het!)![]()
Wat is leuk ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toe nou even zeg!![]()
(tis echt heel leuk, ik beloof het!)![]()
Zeg dat wel! En dan die melding "klik hier als je weinig geduld hebt".quote:
Nou, ik heb weinig geduld en ik ga mooi niet meer klikken!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeg dat wel! En dan die melding "klik hier als je weinig geduld hebt".
En dan duurt het nog langerquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeg dat wel! En dan die melding "klik hier als je weinig geduld hebt".
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit lekker te wachten op een belangrijk kunstwerk, die op dit moment speciaal voor mij gemaakt wordt.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou, ik heb weinig geduld en ik ga mooi niet meer klikken!![]()
![]()
Laters!![]()
![]()
Hoe je het rode hart zo agressief uit de figuratief perfecte bloemvorm hebt getrokkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Speciaal voor jou gemaakt.![]()
Ik heb het met gevoel getekend en dit is mijn gevoel op dit moment.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe je het rode hart zo agressief uit de figuratief perfecte bloemvorm hebt getrokken![]()
Ik vind het een beetje geweldadig
Ik was uhhhhhhhh betoverd door de enorme schoonheid ervan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
Peter!!!!!! Ik doe me best voor jou en je waardeert ut niet eens.
Tegen Tally was je ook al zo agressief, CHILLLLquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het met gevoel getekend en dit is mijn gevoel op dit moment.![]()
Bij klachten infobalie 3![]()
info balie 3 is hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het met gevoel getekend en dit is mijn gevoel op dit moment.![]()
Bij klachten infobalie 3![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe je het rode hart zo agressief uit de figuratief perfecte bloemvorm hebt getrokken![]()
Ik vind het een beetje geweldadig
Oke, het is je vergeven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik was uhhhhhhhh betoverd door de enorme schoonheid ervan.
Doorlullen en niet stotteren, er staan nog meer mensen achter jequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Doorlullen en niet stotteren, er staan nog meer mensen achter je![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Doorlullen en niet stotteren, er staan nog meer mensen achter je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |