Vond ik hem als Gert-hunter toch geloofwaardiger..quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:30 schreef Manu82 het volgende:
Kennen jullie Francis nog?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article64149821.ece![]()
![]()
![]()
Wil ik het zien ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen schilderij van mij gezien![]()
![]()
hey oortjesquote:
quote:
Fuck, de tandarts!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
Baaaah...... eindelijk de moed verzameld om de tandarts te bellen........ is er nog wel een gaatje op 14 juni![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Fuck, de tandarts!![]()
. Al bijna twee jaar niet geweest inmiddels
.
Nee, maar ik poets heul vaakquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet of ik nog wel met je wil zoenen![]()
Ik poets ook vaak maar ik heb wel auwquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:05 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, maar ik poets heul vaak. En ik heb ook geen au
.
En hoe zit dat dan met die emancipatiequote:Op woensdag 23 mei 2007 18:54 schreef Leandra het volgende:
Aloha..... En ik ben weer weg, ben ik gvd net bijgelezen, word ik de keuken ingeschopt
Je hebt gelijk... ik zal eens even bedenken wanneer die puber weer moet kokenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met die emancipatie![]()
Stripteasertjequote:
oh pubersquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik zal eens even bedenken wanneer die puber weer moet koken![]()
Wat moet je nou, vieze KudtEendt!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:54 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht dat er nu wel een rel zou zijn hier![]()
Of Jappiequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat moet je nou, vieze KudtEendt!![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, misschien als Disana zo even komt?
of de buurvrouwquote:
nee... ik ga niet rellen.... ik ben hier omdat ik even rust verdienquote:
zit je er nog zo mee omhoog?quote:
waar ben je moe van oortje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee... ik ga niet rellen.... ik ben hier omdat ik even rust verdien![]()
van het nix doenquote:
tjaquote:
Zo ben ik niet, dat weet je tochquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zit je er nog zo mee omhoog?![]()
beetje een catfight uitlokken...![]()
ik zou nog wat zeggen, maar ik hou me wijselijk stil...![]()
Heel even danquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee... ik ga niet rellen.... ik ben hier omdat ik even rust verdien![]()
Hit em hardquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben ff naar de tennisbaan..![]()
ff lekker m'n agressie d'r uitslaan...![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben ff naar de tennisbaan..![]()
ff lekker m'n agressie d'r uitslaan...![]()
joepiequote:
quote:
ik heb me rust gemistquote:
Zal ik je dan maar ff met rust laten?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar ff met rust laten?
Het is al zo rustig hier
Maar toen was hij alleen 'beroemd' op FOK, nu heeft hij zelfs de telegraaf gehaaldquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vond ik hem als Gert-hunter toch geloofwaardiger..![]()
het was eenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef PC eend het volgende:
Dan blijf ik nog ff
Of bedoel je dat het hier helemaal niet rustig is?
Wa lievvvquote:
gadver de gadverquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar toen was hij alleen 'beroemd' op FOK, nu heeft hij zelfs de telegraaf gehaald
Komt er geen film meer danquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar toen was hij alleen 'beroemd' op FOK, nu heeft hij zelfs de telegraaf gehaald
Francis is bezig met de rechten vast te leggen, kost wat maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Komt er geen film meer dan
En doe es wat aan je euveuteur
o ja... dat is zoquote:
Die mediageile Gert zal zijn eigen rol wel spelen, maar wie zou hermien spelen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Francis is bezig met de rechten vast te leggen, kost wat maar dan heb je ook wat![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:41 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff kijken hoe Seedorf het weer flikt![]()
Voetbal...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef TherAngelina het volgende:
Wat kijken jullie op teevee?
Wat heb jij een mooie auvautaurquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef TherAngelina het volgende:
Wat kijken jullie op teevee?
Ja het leek wel een hete nasibal idd, hij wist niet hoe snel hij hem los moest latenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die kutfebo had dit al weken in de planning!![]()
Scriptedquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het leek wel een hete nasibal idd, hij wist niet hoe snel hij hem los moest laten
Nee, dat is niet op jou te Fok!kenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie auvautaur
Ik vraag me alleen wel een beetje af of jullie mij daar mee proberen te fokken of dat ian jou een beetje loopt te fokken
Of dat je gewoon echt stapel op ian bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |