het was eenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef PC eend het volgende:
Dan blijf ik nog ff
Of bedoel je dat het hier helemaal niet rustig is?
Wa lievvvquote:
gadver de gadverquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar toen was hij alleen 'beroemd' op FOK, nu heeft hij zelfs de telegraaf gehaald
Komt er geen film meer danquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar toen was hij alleen 'beroemd' op FOK, nu heeft hij zelfs de telegraaf gehaald
Francis is bezig met de rechten vast te leggen, kost wat maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Komt er geen film meer dan
En doe es wat aan je euveuteur
o ja... dat is zoquote:
Die mediageile Gert zal zijn eigen rol wel spelen, maar wie zou hermien spelen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Francis is bezig met de rechten vast te leggen, kost wat maar dan heb je ook wat![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:41 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff kijken hoe Seedorf het weer flikt![]()
Voetbal...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef TherAngelina het volgende:
Wat kijken jullie op teevee?
Wat heb jij een mooie auvautaurquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef TherAngelina het volgende:
Wat kijken jullie op teevee?
Ja het leek wel een hete nasibal idd, hij wist niet hoe snel hij hem los moest latenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die kutfebo had dit al weken in de planning!![]()
Scriptedquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het leek wel een hete nasibal idd, hij wist niet hoe snel hij hem los moest laten
Nee, dat is niet op jou te Fok!kenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie auvautaur
Ik vraag me alleen wel een beetje af of jullie mij daar mee proberen te fokken of dat ian jou een beetje loopt te fokken
Of dat je gewoon echt stapel op ian bent![]()
Kippiee is ziek en ligt de hele dag al op bed, met knallende koppijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Heeft Kippiee het Tokio Hotel topic al gevonden?![]()
Wat is er met mijn oor?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Oortjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Litha![]()
je hebt mij oorquote:
blikt us terugquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
*werpt weer eens een blik...
quote:
Au!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
*werpt weer eens een blik...
Ik kan niet gooien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Petraa ving m gewoon en blikte terug... misschien een idee voor de volgende keer??![]()
Talitha![]()
![]()
that's a first...quote:
Owh.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is in deze dan ook vooral van belang dat je kunt vangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |