Hoe weet je datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dat ben jij niet, geen andere fotos plaatsen, dat is niet leuk!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef Berenanus het volgende:
Die vind ik eigenlijk wel stoer, doe eens beter je best dan. Ja-ik ook!
Idd die eerste fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef TPS het volgende:
[afbeelding]
Niet echt ergste foto van mezelf (ik ben de linker).. Maar wel grappige foto, die kerel die daar ligt die zat vet te kotsen
[afbeelding]
Tja, laten we het er maar op houden dat ik hier aardig wat drank op had
He, dat was wel ff 2 jaar geleden ja!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd die eerste foto
zo'n gare broek idd!
Een neppe zeker ook nog ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:37 schreef TPS het volgende:
[..]
He, dat was wel ff 2 jaar geleden ja!
Egt foute broek idd![]()
Zie jij er zo uit als je hebt geblowd?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:40 schreef Berenanus het volgende:
Iedereen heeft wel erge fotos!
Post hier je ergste!
[afbeelding]
Dat is de mijne, op een lanparty na het blowen en lazerquesten!
Je hebt net je moeder vermoord en doet nu of er niets aan de hand is?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je hebt net je moeder vermoord en doet nu of er niets aan de hand is?
Goed punt..quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Chowi het volgende:
Waarom zijn er geen chicks die hun foto posten? Hm?
meisjes durven dat nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Chowi het volgende:
Djéézus, als je dat al erg vindtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef _claudiaaa het volgende:
[afbeelding]
Stomdronken op Qeensday '07. Links. Ik lijk wel een breedbekkikker of zoiets MY GOD![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent toch ook een 'chick'... Posten maar!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Chowi het volgende:
Die rechter is lekkerstequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef _claudiaaa het volgende:
[afbeelding]
Stomdronken op Qeensday '07. Links. Ik lijk wel een breedbekkikker of zoiets MY GOD![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij zet jij gewoon je beste foto erop en doet alsof het erg is, je wilt gewoon horen dat iedereen je geil vind he. Kut aandachtshoeren ook altijd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef _claudiaaa het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Meidenmomentquote:
Omgquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]!
DISCLAIMER: Deze pic is een jaar of wat oud
En dan zeg je wat over mijquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meidenmoment
[afbeelding]
Op een bruiloft. En nee, ik was niet dronken.
I knowquote:
Jouw lenzenvloeistof werkt zeker pupilvergrotendquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]!
Whehe. Die daarachter zit er trouwens ook, hm, laten we zeggen "joviaal" bij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]!
Laten we zeggen dat we het die avond iets te gek hadden gemaaktquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Die daarachter zit er trouwens ook, hm, laten we zeggen "joviaal" bij.
Neophytequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]!
kei toffe foto!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meidenmoment
[afbeelding]
Doe het, anders doe ik hetquote:
als PotC-fan zijnde, als ga nog naar de bios vandaag?quote:
Uiteraard!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als PotC-fan zijnde, als ga nog naar de bios vandaag?
te druk, ik ga er pas ergens in juni heen, lekker rustigquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:47 schreef -SL- het volgende:
[..]
Uiteraard!!!!
Kaarten zijn al gereserveerd![]()
Jij?!
Ik wil niet als laatste meepraten! Daarom ga ik er nu al heenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
te druk, ik ga er pas ergens in juni heen, lekker rustig
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Mone het volgende:
[afbeelding]
Normaal sta ik er wel wat beter op, maar ik moest niezen.
leuke broek... leuke pet... leuke ehhhh ding om je nek...quote:
Die d00d achter jequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]!
Nou, dit is mijn lelijkste foto ooit hoor. Ik hoef helemaal niet te horen dat ik geil ben anders had ik wel een foto in bikini erop gezet ofzo...quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:28 schreef Baret het volgende:
[..]
Volgens mij zet jij gewoon je beste foto erop en doet alsof het erg is, je wilt gewoon horen dat iedereen je geil vind he. Kut aandachtshoeren ook altijd.
Aangezien je rotkop ben alles behalve geil in je bikiniquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef _claudiaaa het volgende:
[..]
Nou, dit is mijn lelijkste foto ooit hoor. Ik hoef helemaal niet te horen dat ik geil ben anders had ik wel een foto in bikini erop gezet ofzo...
Als dat je lelijkste foto ooit is dan doe je iets goed wat ik verkeerd doequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef _claudiaaa het volgende:
[..]
Nou, dit is mijn lelijkste foto ooit hoor. Ik hoef helemaal niet te horen dat ik geil ben anders had ik wel een foto in bikini erop gezet ofzo...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Aangezien je rotkop ben alles behalve geil in je bikini
O ja joh!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Mone het volgende:
[afbeelding]
Normaal sta ik er wel wat beter op, maar ik moest niezen.
Wat is dat witte spul als ik vragen mag??quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:03 schreef EDMAN- het volgende:
Lloret de Mar 2003.. was mijn eerste dag, ik was 3 dagen later aangekomen dan de rest van mn vrienden door verlies portemonnaie dag voor vertrek (ID kaart, bankpasjes etc) en was zo vrolijk die hele dag, dat ik iets te ver was gegaan...
met als resultaat (niet trots op ofzo)
[afbeelding]
ja ik denk het ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:10 schreef EDMAN- het volgende:
Tandpasta geloof ik
Hehe ja dat was het ook wel denk ik, aangezien ik de volgende dag ook geen tandpasta meer hadquote:
Acequote:
Wie the fok ben jij?quote:
Iemand van Insidegamer, ik heb nog met jou in de H2O clan gezeten.quote:
Ok joepiequote:Op woensdag 23 mei 2007 18:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Iemand van Insidegamer, ik heb nog met jou in de H2O clan gezeten.![]()
quote:
Grappig een open dir:quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:03 schreef EDMAN- het volgende:
Lloret de Mar 2003.. was mijn eerste dag, ik was 3 dagen later aangekomen dan de rest van mn vrienden door verlies portemonnaie dag voor vertrek (ID kaart, bankpasjes etc) en was zo vrolijk die hele dag, dat ik iets te ver was gegaan...
[afbeelding]
Iddquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grappig een open dir:
http://members.lycos.nl/loempiakraam/2003-Lloret-da-Mar/
Er staan wel meer vage foto's van je op zo te zien![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grappig een open dir:
En dit was jou tandpasta? WTFquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef EDMAN- het volgende:
hehe dat dacht ik al welja er staan een aantal erge fotos op ja
'Ik drink niet'quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meidenmoment
[afbeelding]
hoort dit niet in het breeser topic thuis ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef TPS het volgende:
[afbeelding]
Niet echt ergste foto van mezelf (ik ben de linker).. Maar wel grappige foto, die kerel die daar ligt die zat vet te kotsen
[afbeelding]
Tja, laten we het er maar op houden dat ik hier aardig wat drank op had
omgquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:34 schreef WurM het volgende:
[afbeelding]
Niet de ergste, wel één van de leukeren...
Foto is een jaar of vier oud. Genomen in een biologielokaal
respect voor die kop trouwens .. echt goed vertieftquote:
W T F?quote:
Ging je je reet scheren?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:03 schreef EDMAN- het volgende:
[afbeelding]
wacht maar tot na de meet danquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:44 schreef Berenanus het volgende:
[..]
durf zelf dan ook ipv te lachen om andere
quote:
Laf hoorquote:
ik vond die met die theedoek erger!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef remlof het volgende:
Even wat posts verwijderd, foto's van jezelf posten of geen foto's posten.
Ow ja, ontopic:
[afbeelding]
Ook niet aardigquote:
Nee dat was een mars, was een grap van iemand.. die riep iedereen dat er poep in de wasbak lag en at het toen op.. mensen gingen kokhalzen was mooiquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En dit was jou tandpasta? WTF![]()
[afbeelding]
Proest!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:44 schreef ACT-F het volgende:
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07214/Img_0426-03-20-16[1].jpg]afbeelding][/url]
Nou, proost dan maar![]()
Charmingquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:44 schreef ACT-F het volgende:
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07214/Img_0426-03-20-16[1].jpg]afbeelding][/url]
Nou, proost dan maar![]()
Je lijkt op je avatar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef remlof het volgende:
Even wat posts verwijderd, foto's van jezelf posten of geen foto's posten.
Ow ja, ontopic:
[afbeelding]
Die is wel erg slecht gemaakt hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:30 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
Ook niet aardig![]()
Al helemaal niet voor iemand die gewoon een open dir had staan ... viezert ! En nou niet miepen dat het nep is, want dat is het dus eeeeeecht niet he ! Je bent gewoon betrapt !
Dames en heren .. AFWAZIG ontmaskerd !
[[url=http://images6.pictiger.com/thumbs/55/0ace3760060e06b8e91dbe5322158155.th.jpg]afbeelding][/URL]
de slechtheid maakt em geweldigquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:30 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
Ook niet aardig![]()
Al helemaal niet voor iemand die gewoon een open dir had staan ... viezert ! En nou niet miepen dat het nep is, want dat is het dus eeeeeecht niet he ! Je bent gewoon betrapt !
Dames en heren .. AFWAZIG ontmaskerd !
[[url=http://images6.pictiger.com/thumbs/55/0ace3760060e06b8e91dbe5322158155.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik vind 'm eigenlijk wel liefquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meidenmoment
[afbeelding]
Piekartzzzzzquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:14 schreef piekartz87 het volgende:
[afbeelding]
tjah..... rare dingen gebeuren er op een lanparty
uhhu... fuck:P tijntje @.. fok whahaquote:
Het kan nog stukken erger, Piekartzquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:14 schreef piekartz87 het volgende:
[afbeelding]
tjah..... rare dingen gebeuren er op een lanparty
Er is geen verbod op resizen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Het kan nog stukken erger, Piekartz
[afbeelding]
Die gozer op de achtergrondquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]!
ik moest lachenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meidenmoment
[afbeelding]
JIj had zoiets van... eigenlijk ben ik moe maar ik heb geen zin om te slapeNquote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Het kan nog stukken erger, Piekartz
[afbeelding]
en met nooduitgang nike tekenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Gevonden! Met onderkin nog wel!
[afbeelding]
Ik vind het hotel zelf eigenlijk nog schokkender dan de foto's van blote billen e.d.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grappig een open dir:
Kijk hier doe ik het voor, heerlijk om dit soort pics te zienquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Okay, dit is dan wel mischien té erg maar goed, het hoort gewoon in dit topic he...
[afbeelding]
Ja, ik weet het...dit is iets om mij de rest van mijn leven mee te pesten maar ik ben in het echt gelukkig verder best wel knap dus ik kan mij eroverheen zetten *pfew*
Hij faptquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Okay, dit is dan wel mischien té erg maar goed, het hoort gewoon in dit topic he...
[afbeelding]
Ja, ik weet het...dit is iets om mij de rest van mijn leven mee te pesten maar ik ben in het echt gelukkig verder best wel knap dus ik kan mij eroverheen zetten *pfew*
Dat is niet erg joh, dat is nogsteeds knuffelbaarquote:
Ja daarom post ik em ook in dit topic, dat is echt mijn ergste pic ooit, maar als je in mn fotoboek kijkt zie je ook meteen dat ik er normaal gesproken niet op die manier bijloopquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:24 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Kijk hier doe ik het voor, heerlijk om dit soort pics te zien
Maar ik zie er daar uit als een modekut, dat is toch best erg te noemen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is niet erg joh, dat is nogsteeds knuffelbaar
Maak een foto met een gekke kop zo erg als de mijne, amateur!
![]()
![]()
Jawelquote:
Je bent iig eerlijk, je hekelt modekutten en dat stel ik 'BG' op prijs.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik weet niet eens wat nu in de mode is,.
vet g star truitjuhquote:
ik zie Piovan!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
Vorige week op de FOK! ONZ-meet heb ik mijn dieptepunt bereikt:
[afbeelding]
Ja, ik ben degene rechts.
![]()
![]()
Engerdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
das heul geen zweefmolenquote:
hoe doe je dat toch met die wenkbrauw. 't is gewoon onmogelijk om er een omhoog te krijgen en de andere benedenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:26 schreef BossFight het volgende:
Ik win!
[afbeelding]
Vodka is rotzooi!![]()
En ik moest heel erg naar de kapper.
Allejezus, gaat blijkbaar toch niet zo goed met Fidelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
It's a gift.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:17 schreef Flokk het volgende:
[..]
hoe doe je dat toch met die wenkbrauw. 't is gewoon onmogelijk om er een omhoog te krijgen en de andere beneden![]()
Oef....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
![]()
![]()
ik dacht eik dat iemand die toeter debiel erin gesjopt hadquote:
Neej.. Het is echt een briljante imitatie!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht eik dat iemand die toeter debiel erin gesjopt had_!
een goed lijkend gezicht is het halve werkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neej.. Het is echt een briljante imitatie!
Whahaquote:
HAHAHAHAHAHAH Omgquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neej.. Het is echt een briljante imitatie!
Nou, waarschijnlijk mensen die wilden weten of jij dat echt wasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is een gave.
* RealZeus kwijlt.
Edit:Goh, hoe kom ik ineesn aan zoveel lurkers in mijn FoBo?
![]()
![]()
same here, maar ik bedacht me later hee die toeter debiel zit toch in een wheeliestoelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk mensen die wilden weten of jij dat echt waszoals ik.
Tering man, je lijkt echt op hem
Dacht dat het een soep was...
Never mindquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:39 schreef Caviidae het volgende:
[afbeelding]
Fijn met een telefoon onderbelichte foto's maken terwijl gekke bekken aan het trekkend zijn![]()
Whehehe, sommige foto's zijn leuk.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:24 schreef enter het volgende:
vannacht ofzo
[[url=http://i175.photobucket.com/albums/w135/enter-c/kansloos2.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i175.photobucket.com/albums/w135/enter-c/kansloos1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i175.photobucket.com/albums/w135/enter-c/kansloos4.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i175.photobucket.com/albums/w135/enter-c/kansloos3.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i175.photobucket.com/albums/w135/enter-c/kansloos5.jpg]afbeelding][/url]
In de avond, vriendin raaaaar
[[url=http://i175.photobucket.com/albums/w135/enter-c/100_4112.jpg]afbeelding][/url]
ben je een jongen of een meisje?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:24 schreef enter het volgende:
vannacht ofzo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow, dat is echt heul liefquote:Op zondag 3 juni 2007 14:38 schreef BonJovi het volgende:
Ja het is een meisje ze heeft borsten, je lijkt een beetje op die chick vna white chicks die film
mwehehehahahaquote:Op zondag 3 juni 2007 14:42 schreef enter het volgende:
[..]
Wow, dat is echt heul lief![]()
[afbeelding]
danku
Ik lijk op een man![]()
*chocolade pakt!!quote:Op zondag 3 juni 2007 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent trouwens niet stom. Wel lelijk en dik, maar niet stom..
heb jij nog een loike foto?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:51 schreef BonJovi het volgende:
get a room
Welke, welke, welkequote:Op zondag 3 juni 2007 14:50 schreef enter het volgende:
ben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry'sben en jerry's ijs![]()
Je hebt alleen mooie foto's *jaloers is.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ben best ijdel dus ik verwijder het gelijk en zal het dus ook nooit posten
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:02 schreef enter het volgende:
[..]
we doden de tijd tot jij foto's gaat spammen.
neequote:Op zondag 3 juni 2007 15:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding] Heb jij niet nog meer, jij manwijf?
Nog één dan, en nu je bek houden of foto's posten.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:02 schreef enter het volgende:
[..]
we doden de tijd tot jij foto's gaat spammen.
Ik weet het ook niet?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:42 schreef enter het volgende:
TheSorrow, je bent schattig.... ik weet niet waaarom?!?!
Cutie. Tom dan he.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:42 schreef enter het volgende:
TheSorrow, je bent schattig.... ik weet niet waaarom?!?!
Ik moest echt lachen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:49 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Ik heb 'm niet meer zonder tekst, misschien heeft guitarist.nl 'm nog.
speel jij in that 70's show?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:26 schreef TheSorrow het volgende:
En voorlopig weer ff de laatste:
[afbeelding]
Hele dag mn rastamuts op gehad
Ik moet zelfs lachen.quote:
Oh my...quote:Op zondag 3 juni 2007 15:49 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Ik heb 'm niet meer zonder tekst, misschien heeft guitarist.nl 'm nog.
Omg, dat zei iemand anders vorige x ook al, precies hetzelfdequote:Op zondag 3 juni 2007 15:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
speel jij in that 70's show?![]()
je lijkt op hyde
die serie is pas in 1998 begonnen heurquote:Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Omg, dat zei iemand anders vorige x ook al, precies hetzelfdeMaar nee, toen was ik er nog niet eens
dat dacht ik al jaquote:
Wat een rare plek voor een pakje sigaretten..quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef TheSorrow het volgende:
Stofzuigende met weekendje weg, 2 of 3 jaar terug
[afbeelding]
Damn mn haar is gegroeid
"Hell yes, kijk mij rebels zijn! Ik stofzuig!"quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef TheSorrow het volgende:
Stofzuigende met weekendje weg, 2 of 3 jaar terug
[afbeelding]
Damn mn haar is gegroeid
Mja ik werd om half 3 wakker, alles was al schoon.....dan ga ik maar stofzuigen ofzo, heb ik toch wat nuttigs gedaanquote:Op zondag 3 juni 2007 16:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Hell yes, kijk mij rebels zijn! Ik stofzuig!"
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:59 schreef TheSorrow het volgende:
Je lijkt er echt veel op RealZeus, geweldig![]()
Zo raar zijn ze toch niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:24 schreef enter het volgende:
vannacht ofzo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geef maar toequote:Op zondag 3 juni 2007 17:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo raar zijn ze toch niet.![]()
Ik vind je wel neukbaar eigenlijk.![]()
![]()
Mwoah deze:quote:Op zondag 3 juni 2007 17:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo raar zijn ze toch niet.![]()
Ik vind je wel kjoet eigenlijk.![]()
![]()
Kwadi!quote:Op zondag 3 juni 2007 14:26 schreef Rechterbal het volgende:
Ja, ik voelde me begaaid.![]()
[afbeelding]
En me haar was ook zo kut toen.
Nu is het wel mooi geknipt.
Ik wou het niet zeggen. Maarn u jij het doet. Sluit ik me hier VOLLEDIG bij aanquote:Op zondag 3 juni 2007 18:13 schreef Afwazig het volgende:
Het is net een vent man, Enter is gewoon een HOAX.
quote:
Jeej!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:07 schreef Berenanus het volgende:
Baaaah!! Mijn topic loopt best goed als ik een weekendje weg ben
Ik heb gekampeerd, weet heel zeker dat daar vage fotos tussen zitten!!
Deze komen snel online!
Als ik de rest zo zie, vind ik jou er nog redelijk goed uitzienquote:Op zondag 3 juni 2007 20:21 schreef eRrrrJeee het volgende:
[afbeelding]
vanmorgen ergens
dik verbrande kop.. en de "I wanna go home and sleep" look
hahaha achja...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik de rest zo zie, vind ik jou er nog redelijk goed uitzien![]()
Wahahaha!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:47 schreef Ezgaroth het volgende:
[afbeelding]
Op een lanparty
Ik sliep maar 15 minuten ofz en toch presteren ze het me in deze staat te fotograferen.
JAMAI!quote:
Deze is gewoon zó hilarisch.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
is dat toontje?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |