en met nooduitgang nike tekenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Gevonden! Met onderkin nog wel!
[afbeelding]

Ik vind het hotel zelf eigenlijk nog schokkender dan de foto's van blote billen e.d.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grappig een open dir:
http://members.lycos.nl/loempiakraam/2003-Lloret-da-Mar/
Er staan wel meer vage foto's van je op zo te zien![]()

Kijk hier doe ik het voor, heerlijk om dit soort pics te zienquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Okay, dit is dan wel mischien té erg maar goed, het hoort gewoon in dit topic he...
[afbeelding]
Ja, ik weet het...dit is iets om mij de rest van mijn leven mee te pesten maar ik ben in het echt gelukkig verder best wel knap dus ik kan mij eroverheen zetten *pfew*

Hij faptquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Okay, dit is dan wel mischien té erg maar goed, het hoort gewoon in dit topic he...
[afbeelding]
Ja, ik weet het...dit is iets om mij de rest van mijn leven mee te pesten maar ik ben in het echt gelukkig verder best wel knap dus ik kan mij eroverheen zetten *pfew*

Dat is niet erg joh, dat is nogsteeds knuffelbaarquote:

Ja daarom post ik em ook in dit topic, dat is echt mijn ergste pic ooit, maar als je in mn fotoboek kijkt zie je ook meteen dat ik er normaal gesproken niet op die manier bijloopquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:24 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Kijk hier doe ik het voor, heerlijk om dit soort pics te zien

Maar ik zie er daar uit als een modekut, dat is toch best erg te noemen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is niet erg joh, dat is nogsteeds knuffelbaar
Maak een foto met een gekke kop zo erg als de mijne, amateur!
![]()
![]()

Jawelquote:

Je bent iig eerlijk, je hekelt modekutten en dat stel ik 'BG' op prijs.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik weet niet eens wat nu in de mode is,.

vet g star truitjuhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |