Hoe weet je datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dat ben jij niet, geen andere fotos plaatsen, dat is niet leuk!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef Berenanus het volgende:
Die vind ik eigenlijk wel stoer, doe eens beter je best dan. Ja-ik ook!
Idd die eerste fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef TPS het volgende:
[afbeelding]
Niet echt ergste foto van mezelf (ik ben de linker).. Maar wel grappige foto, die kerel die daar ligt die zat vet te kotsen
[afbeelding]
Tja, laten we het er maar op houden dat ik hier aardig wat drank op had
He, dat was wel ff 2 jaar geleden ja!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd die eerste foto
zo'n gare broek idd!
Een neppe zeker ook nog ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:37 schreef TPS het volgende:
[..]
He, dat was wel ff 2 jaar geleden ja!
Egt foute broek idd![]()
Zie jij er zo uit als je hebt geblowd?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:40 schreef Berenanus het volgende:
Iedereen heeft wel erge fotos!
Post hier je ergste!
[afbeelding]
Dat is de mijne, op een lanparty na het blowen en lazerquesten!
Je hebt net je moeder vermoord en doet nu of er niets aan de hand is?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je hebt net je moeder vermoord en doet nu of er niets aan de hand is?
Goed punt..quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Chowi het volgende:
Waarom zijn er geen chicks die hun foto posten? Hm?
meisjes durven dat nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Chowi het volgende:
Djéézus, als je dat al erg vindtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef _claudiaaa het volgende:
[afbeelding]
Stomdronken op Qeensday '07. Links. Ik lijk wel een breedbekkikker of zoiets MY GOD![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent toch ook een 'chick'... Posten maar!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Chowi het volgende:
Die rechter is lekkerstequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef _claudiaaa het volgende:
[afbeelding]
Stomdronken op Qeensday '07. Links. Ik lijk wel een breedbekkikker of zoiets MY GOD![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij zet jij gewoon je beste foto erop en doet alsof het erg is, je wilt gewoon horen dat iedereen je geil vind he. Kut aandachtshoeren ook altijd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef _claudiaaa het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Meidenmomentquote:
Omgquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]!
DISCLAIMER: Deze pic is een jaar of wat oud
En dan zeg je wat over mijquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meidenmoment
[afbeelding]
Op een bruiloft. En nee, ik was niet dronken.
I knowquote:
Jouw lenzenvloeistof werkt zeker pupilvergrotendquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]!
Whehe. Die daarachter zit er trouwens ook, hm, laten we zeggen "joviaal" bij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]!
Laten we zeggen dat we het die avond iets te gek hadden gemaaktquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Die daarachter zit er trouwens ook, hm, laten we zeggen "joviaal" bij.
Neophytequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]!
kei toffe foto!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meidenmoment
[afbeelding]
Doe het, anders doe ik hetquote:
als PotC-fan zijnde, als ga nog naar de bios vandaag?quote:
Uiteraard!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als PotC-fan zijnde, als ga nog naar de bios vandaag?
te druk, ik ga er pas ergens in juni heen, lekker rustigquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:47 schreef -SL- het volgende:
[..]
Uiteraard!!!!
Kaarten zijn al gereserveerd![]()
Jij?!
Ik wil niet als laatste meepraten! Daarom ga ik er nu al heenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
te druk, ik ga er pas ergens in juni heen, lekker rustig
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Mone het volgende:
[afbeelding]
Normaal sta ik er wel wat beter op, maar ik moest niezen.
leuke broek... leuke pet... leuke ehhhh ding om je nek...quote:
Die d00d achter jequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Afwazig het volgende:
[afbeelding]!
Nou, dit is mijn lelijkste foto ooit hoor. Ik hoef helemaal niet te horen dat ik geil ben anders had ik wel een foto in bikini erop gezet ofzo...quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:28 schreef Baret het volgende:
[..]
Volgens mij zet jij gewoon je beste foto erop en doet alsof het erg is, je wilt gewoon horen dat iedereen je geil vind he. Kut aandachtshoeren ook altijd.
Aangezien je rotkop ben alles behalve geil in je bikiniquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef _claudiaaa het volgende:
[..]
Nou, dit is mijn lelijkste foto ooit hoor. Ik hoef helemaal niet te horen dat ik geil ben anders had ik wel een foto in bikini erop gezet ofzo...
Als dat je lelijkste foto ooit is dan doe je iets goed wat ik verkeerd doequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef _claudiaaa het volgende:
[..]
Nou, dit is mijn lelijkste foto ooit hoor. Ik hoef helemaal niet te horen dat ik geil ben anders had ik wel een foto in bikini erop gezet ofzo...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Aangezien je rotkop ben alles behalve geil in je bikini
O ja joh!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Mone het volgende:
[afbeelding]
Normaal sta ik er wel wat beter op, maar ik moest niezen.
Wat is dat witte spul als ik vragen mag??quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:03 schreef EDMAN- het volgende:
Lloret de Mar 2003.. was mijn eerste dag, ik was 3 dagen later aangekomen dan de rest van mn vrienden door verlies portemonnaie dag voor vertrek (ID kaart, bankpasjes etc) en was zo vrolijk die hele dag, dat ik iets te ver was gegaan...
met als resultaat (niet trots op ofzo)
[afbeelding]
ja ik denk het ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:10 schreef EDMAN- het volgende:
Tandpasta geloof ik
Hehe ja dat was het ook wel denk ik, aangezien ik de volgende dag ook geen tandpasta meer hadquote:
Acequote:
Wie the fok ben jij?quote:
Iemand van Insidegamer, ik heb nog met jou in de H2O clan gezeten.quote:
Ok joepiequote:Op woensdag 23 mei 2007 18:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Iemand van Insidegamer, ik heb nog met jou in de H2O clan gezeten.![]()
quote:
Grappig een open dir:quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:03 schreef EDMAN- het volgende:
Lloret de Mar 2003.. was mijn eerste dag, ik was 3 dagen later aangekomen dan de rest van mn vrienden door verlies portemonnaie dag voor vertrek (ID kaart, bankpasjes etc) en was zo vrolijk die hele dag, dat ik iets te ver was gegaan...
met als resultaat (niet trots op ofzo)
[afbeelding]
Iddquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grappig een open dir:
http://members.lycos.nl/loempiakraam/2003-Lloret-da-Mar/
Er staan wel meer vage foto's van je op zo te zien![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grappig een open dir:
http://members.lycos.nl/loempiakraam/2003-Lloret-da-Mar/
Er staan wel meer vage foto's van je op zo te zien![]()
En dit was jou tandpasta? WTFquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef EDMAN- het volgende:
hehe dat dacht ik al welja er staan een aantal erge fotos op ja
'Ik drink niet'quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meidenmoment
[afbeelding]
hoort dit niet in het breeser topic thuis ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef TPS het volgende:
[afbeelding]
Niet echt ergste foto van mezelf (ik ben de linker).. Maar wel grappige foto, die kerel die daar ligt die zat vet te kotsen
[afbeelding]
Tja, laten we het er maar op houden dat ik hier aardig wat drank op had
omgquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:34 schreef WurM het volgende:
[afbeelding]
Niet de ergste, wel één van de leukeren...
Foto is een jaar of vier oud. Genomen in een biologielokaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |