En die blik van Amanda daarbij was niet al te vrolijk...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Laatst moest Brian een testimonial opnemen. Iedereen was in slaap gevallen, de band was op, maar Brian was nog niet klaar met z'n verhaal"
Misschien heeft ze iets meer "klasse" , voor zover je daar überhaupt van kan spreken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
Vind Lieke meer klasse hebben dan Amanda.
Logisch. Ze heeft iedere dag last van het feit dat Brian zo traag kan klaarkomen .......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En die blik van Amanda daarbij was niet al te vrolijk...![]()
Zeker, en het aidslijer, kwam er ook niet in voor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:45 schreef farceman het volgende:
Is jullie trouwens ook opgevallen dat in de tv uitzending de hele scheldpartij over de dode moeder van Eric niet is uitgezonden?
Die was wel leuk, ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia schreeuwt 'Lieke, Lieke' terwijl hij Huubs zak vastpakt, en zegt daarna: "Lieke zit in zijn zak'.
Omringd door tien redactiemedewerkers? Hoop dat hij zijn aandacht er bij kan houden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Febo, Pannekoek aan het neuken of aftuigen.
Dat was ZEER opvallend. Wij zeiden het al van te voren, en het kwam inderdaad uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeker, en het aidslijer, kwam er ook niet in voor.
Ja, maar vreemd vond ik het nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:45 schreef farceman het volgende:
Is jullie trouwens ook opgevallen dat in de tv uitzending de hele scheldpartij over de dode moeder van Eric niet is uitgezonden?
Nee, ik had zelfs héél raar opgekeken als ze dat hadden uitgezonden.quote:
De ongelooflijke ranzigheid die Natasia uitkraamt mag niet eens voor 12en uitgezonden worden denk ik...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik had zelfs héél raar opgekeken als ze dat hadden uitgezonden.
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft een leuke zomervakantie van 3 weken voor Netty bewerkstelligt.
Jaap wordt er volgende week donderdag niet uitgestemd.
Amanda is echt dom....denkt echt niet verder na dan haar neus lang is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien heeft ze iets meer "klasse" , voor zover je daar überhaupt van kan spreken.
Amanda is nog iets dommer misschien, maar is in wezen wel OK. Ze verliest zichzelf af en toe, met trashy geschreeuw, is stronteigenwijs, en het is jammer dat ze zich zo laat misbruiken door Brian. Maar aan de andere kant: ze doet ook gewoon waar ze zin in heeft, en is in haar hart wel vriendelijk.
Lieke niet. Die lijkt me een keiharde, zelfingenomen carrièrejaagster. Maar ze is nauwelijks slimmer dan Amanda en een stuk lelijker, met die mannenkop.
Enige dat goed is aan Lieke, is dat ze het walgelijke gedrocht Palma het leven zuur maakt.
Een safari dan, denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft een leuke zomervakantie van 3 weken voor Netty bewerkstelligd.
Ik lees tussen de regels door dat hij zn mamsje heeft gezien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef Copycat het volgende:
Wat is er met Brian aan de hand?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
Brian zingt de hele tijd "In the jungle, the lionjungle"
Ik werd ff afgeleid. Wie heeft de rat gezien? Netty??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia (heel sneaky tussen andere zinnen in) : "Wel leuk om haar even te zien ?"
Brian bromde bevestigend
Of gewoon Flens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:00 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik werd ff afgeleid. Wie heeft de rat gezien? Netty??![]()
Het spijt me, ik heb geen idee. Natasia zei alleen maar "Wel leuk om haar even te zien ?"quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:00 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik werd ff afgeleid. Wie heeft de rat gezien? Netty??![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het spijt me, ik heb geen idee. Natasia zei alleen maar "Wel leuk om haar even te zien ?"
Hij heeft zijn nmoeder weer eens gezien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef Copycat het volgende:
Wat is er met Brian aan de hand?
Of de psycholoog...quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:07 schreef farceman het volgende:
[..]
Hij heeft zijn nmoeder weer eens gezien.
niet normaal hoe vaak hij bevoordeeld wordt
Op de camping en het douchen kan ik me iig niet meer herinneren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef Meganog het volgende:
Huub en Lieke zijn smerig.
Het roeren van Brian in Amanda's poepgaatje wordt niet besproken natuurlijk.
Ze is niet voor niets zo geil.... twee neukende stelletjes in de gaten houden valt niet mee voor een vrouw van 32....quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef webextreme.nl het volgende:
natas weet echt alles!!! ongelovelijk!! alsof ze lieke en huub bespieden de hele dag *kots
tja, dat gaan ze zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef riri het volgende:
dit groepje heeft niet eens door hoe ze afgaan voor de kijkers
Ach, dat maakt niet uit. Hij beukt gewoon een tijdje totdat de rest in slaap is gevallen. Dan kan hij daarna oeverloos oplepelen dat hij wel is klaar gekomen maar dat Pannekoek daar niets meer van heeft gemerkt omdat ze in slaap was gevallen. Foei mevrouw Pannekoek! ( de aandacht bij medewerkers is maar zeer beperkt. Tegen die tijd dat het er toe doet zit er zowiezo nooit iemand op te letten daar.)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:47 schreef voyeur het volgende:
[..]
Omringd door tien redactiemedewerkers? Hoop dat hij zijn aandacht er bij kan houden.
softiequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef Villalux het volgende:
ik zet de streams niet snel uit maar natas het het BIJ mij voor elkaar gekregen....
Vuile Voute Vieze Vrouw is natas......................................................
ik denk dat jaap huub en lieke een groepje vormen, in ieder geval jaap en huub,quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef riri het volgende:
Och deden ze vaker toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef riri het volgende:
Omdat haar kut naar dode ratten stinkt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:11 schreef Lieve het volgende:
Waarom is iedereen toch zo genadeloos over Lieke?
Maar wie zegt dat Amanda Brian niet gebruikt ? Wat dat betreft neukt ze ook graag met Brian, dus laten misbruiken is ook niet helemaal waar denk ik....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:57 schreef riri het volgende:
[..]
Amanda is echt dom....denkt echt niet verder na dan haar neus lang is.
Elke keer diezelfde zeurstem weer en niet doorhebben dat die Brian haar alleen maar gebruikt(misbruikt)alleen omdat ze bevestiging wil.
Hoe kun je je voor jezelf zo verlagen vraag ik me dan af,wat heb je dan voor trots over je eigen ik....die brian neukt haar alleen maar en verder irriteert ie zich wezenloos aan haar....zelfs dat ziet ze niet...hoe dom ben je dan
Lieke is niet dom,zeer zeker niet,Huub ook niet,en Eric qua intelligentie kan er ook bij door maar de rest is tenenkrommend
33quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze is niet voor niets zo geil.... twee neukende stelletjes in de gaten houden valt niet mee voor een vrouw van 32....
zo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat haar kut naar dode ratten stinkt.
volgens mij wel.... zou heeft hij alle informatie van beide kanten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:11 schreef Donnie29 het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan Eric. Is dit nu nog steeds een spel van Eric om zich in te likken in dat groepje??
Och ja, zowel Jaap als Huub zijn in het begin ook zo verstoten door "de groep" - komt wel goed dit, lelijk is het welquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:11 schreef Lieve het volgende:
Waarom is iedereen toch zo genadeloos over Lieke?
Erik is GEEN OVERLOPER!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:11 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
ik denk dat jaap huub en lieke een groepje vormen, in ieder geval jaap en huub,
jaap beschermt lieke.. maar voor HOE lang...
en erik is een overloper![]()
ze is zo dom dat ze dat niet eens kan bedenkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:12 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat Amanda Brian niet gebruikt ? Wat dat betreft neukt ze ook graag met Brian, dus laten misbruiken is ook niet helemaal waar denk ik....![]()
Huub heeft aan Jaap beloofd hem er NIET uit te stemmen in uitwisseling voor de informatie over Lieke.. Daarom zou hij Lieke er nog wel eens uit kunnen sturen (aldus Jaap).. Dus, dan is Lieke gewoon pleitos.. Dan heeft Huub alleen Eric nog (die schat hij niet 100%) dus dan houdt hij Jaap er wel in als back-up.. Ziet hij de volgende stemming wel weer verder..quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:15 schreef webextreme.nl het volgende:
het groepje erik amanda brain en natas willen jaap eruit krijgen, huub houd jaap er toch wel in.
Jaap speelt het spel goed, en huub is ook een backup voor lieke dus.... dream on ...
Yep. Kwam dat ter sprake dan?quote:
Huub heeft gisteren al gehoord, dat Japio geen info tegen Lieke heeft....quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub heeft aan Jaap beloofd hem er NIET uit te stemmen in uitwisseling voor de informatie over Lieke.. Daarom zou hij Lieke er nog wel eens uit kunnen sturen (aldus Jaap).. Dus, dan is Lieke gewoon pleitos.. Dan heeft Huub alleen Eric nog (die schat hij niet 100%) dus dan houdt hij Jaap er wel in als back-up.. Ziet hij de volgende stemming wel weer verder..
Dus Jaap er uit? Ik gok eerder dat Lieke weg is
Van wie? (ik heb het gemist)quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren al gehoord, dat Japio geen info tegen Lieke heeft....
Is een spel zegt hij tegen Huub.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:11 schreef Donnie29 het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan Eric. Is dit nu nog steeds een spel van Eric om zich in te likken in dat groepje??
Conclusie : Je hebt het gesprek van Huub en Japio vannacht niet gehoord.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub heeft aan Jaap beloofd hem er NIET uit te stemmen in uitwisseling voor de informatie over Lieke.. Daarom zou hij Lieke er nog wel eens uit kunnen sturen (aldus Jaap).. Dus, dan is Lieke gewoon pleitos.. Dan heeft Huub alleen Eric nog (die schat hij niet 100%) dus dan houdt hij Jaap er wel in als back-up.. Ziet hij de volgende stemming wel weer verder..
Dus Jaap er uit? Ik gok eerder dat Lieke weg is
Ja, Jaap vertelt net tegen Brian dat MrD hem gebeld heeft (collectcall), maar dat hij het niet heeft aangenomen, maar wel op z'n website gevraagd om zijn naam en telefoonnummer. Dus ik dacht, ik gaf effe kijken......quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Kwam dat ter sprake dan?
Zeker die foto van hem met Gabi?
Op hoeveel manieren moeten ze dat nog duidelijker maken? Zelfs toen zij en Eric hadden afgesproken dat hij haar zou waarschuwen als ze weer klef werd, draaide ze de boel ineens om en vond ze hem en de anderen bemoeials.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:24 schreef farceman het volgende:
Wanneer gaan ze Amanda eens duidelijk maken dat Brian niks om haar geeft?
Het kind denkt echt dat ze liefde hebben omdat ze elke dag geneukt wordt en Brian zo boos op haarw as...
Was toch al duidelijk dat iedereen Japio eruit wilde.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:16 schreef riri het volgende:
[..]
Erik is GEEN OVERLOPER!!!
Erik speelt een spelletje samen met Huub.
Door zo te doen als Erik doet krijgt hij alle ins en outs van dit groepje te weten en brieft hij alles door naar Huub.
Je hoort nu al dat hij dit groepje begint te bewerken door te zorgen dat ze op Jaap gaan stemmen
Gewoon een beetje slimmer zijn dan heb je vanzelf door wat er speelt
Is een filmpje van.... ff zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |