Nivo?? Welk nivo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:25 schreef riri het volgende:
wat een nivo heeft die natasia
Dat mens is echt TE ranzig voor woorden....... ik zou er niet eens over piekeren om zoiets te zeggen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia: Ik denk niet Gaby haar tong in een dode rattenkut gaat steken, dus reken maar niet op een trio.
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef fredfik het volgende:
Hulde voor Amanda.
Ze is echt de grootste snol in de geschiedenis van de reality soaps.
Je in je kont laten neuken en bespugen en slaan door je partner.
Echt een nasty SM bitch.![]()
RESPECT omdat ze wel eerlijk en echt is (behalve haar tieten dan).
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef Charmian het volgende:
godsallemachtig, zit ik heel onschuldig een spelletje te spelen hoor ik deze ruzies op de achtergrond.
Tis echt een niveau van lik m'n dingetje naar dode ratten stinkende kut.
Ik kan me al niet voorstellen dat ik het in die bewoording zou denken...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat mens is echt TE ranzig voor woorden....... ik zou er niet eens over piekeren om zoiets te zeggen!![]()
Lieke zou dus nu eigenlijk moetn vragen of Gaby een paar daagjes later kan komen... helaas het ontbreekt haar aan intelligentie...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia: Ik denk niet Gaby haar tong in een dode rattenkut gaat steken, dus reken maar niet op een trio.
die kan alleen maar over dr zelf praten, ze voelt zich zo laag dat ze maar borstvergroting neemt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef Copycat het volgende:
En nu heeft Natasia het over zichzelf: "Je bent zo'n gefrustreerde dweil."
Denk het niet... die is vast een andere vrouw aan het bangen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoop dat Wilgo ook even meeluistert...
Zal Dr. Clavan van de BERGMAN kliniek nog zo blij zijn met de ''reclame''?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
die kan alleen maar over dr zelf praten, ze voelt zich zo laag dat ze maar borstvergroting neemt.
Eigenlijk alleen Huub... een half uurtje voordat ie seks wil...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda en Natasia zijn niet zo aardig tegen Lieke.
Misschien mist hij na de operatie , of 3 dagen later, een schaar....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Zal Dr. Clavan van de BERGMAN kliniek nog zo blij zijn met de ''reclame''?![]()
eerder natasia met dr paardenbekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:33 schreef scrabbie het volgende:
lieke mag van mij weg ik haat haar
Als Nasty dan maar niet gecremeerd wordt, want dan komt het aan het lichtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:33 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Misschien mist hij na de operatie , of 3 dagen later, een schaar....
Er zitten toch nog wel een paar die eerder weg mogen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:33 schreef scrabbie het volgende:
lieke mag van mij weg ik haat haar
Van mij mogen ze eigenlijk allemaal wel weg, nieuwe lichting erinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:34 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
eerder natasia met dr paardenbek![]()
Een paard heeft een lief schattig mondje, Natasia een naar ratten stinkende grafmuil.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:34 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
eerder natasia met dr paardenbek![]()
Instructie duurt bij hem een factor 3 langer...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef kissa het volgende:
Nogmaals: waar is de loco rat?
Dat dacht ik eerst ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
Dan ben ik je dickie?
Dan ben ik je dickie dickie dickie!!![]()
![]()
Doe maarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:35 schreef KimiK het volgende:
[..]
Van mij mogen ze eigenlijk allemaal wel weg, nieuwe lichting erin![]()
Die wordt beschermd door achter en overal buiten gehouden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef kissa het volgende:
Ah, okquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Instructie duurt bij hem een factor 3 langer...
Deden ze dat maar eensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:40 schreef farceman het volgende:
[..]
Die wordt beschermd door achter en overal buiten gehouden.
Hij mag niet aangevallen worden door achter
Febo, Pannekoek aan het neuken of aftuigen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef kissa het volgende:
Afgevoerd naar De Witte Bergenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:40 schreef farceman het volgende:
[..]
Die wordt beschermd door achter en overal buiten gehouden.
Hij mag niet aangevallen worden door achter
Hopelijk het laatstequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Febo, Pannekoek aan het neuken of aftuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |