Ze is niet voor niets zo geil.... twee neukende stelletjes in de gaten houden valt niet mee voor een vrouw van 32....quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef webextreme.nl het volgende:
natas weet echt alles!!! ongelovelijk!! alsof ze lieke en huub bespieden de hele dag *kots
tja, dat gaan ze zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef riri het volgende:
dit groepje heeft niet eens door hoe ze afgaan voor de kijkers
Ach, dat maakt niet uit. Hij beukt gewoon een tijdje totdat de rest in slaap is gevallen. Dan kan hij daarna oeverloos oplepelen dat hij wel is klaar gekomen maar dat Pannekoek daar niets meer van heeft gemerkt omdat ze in slaap was gevallen. Foei mevrouw Pannekoek! ( de aandacht bij medewerkers is maar zeer beperkt. Tegen die tijd dat het er toe doet zit er zowiezo nooit iemand op te letten daar.)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:47 schreef voyeur het volgende:
[..]
Omringd door tien redactiemedewerkers? Hoop dat hij zijn aandacht er bij kan houden.
softiequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef Villalux het volgende:
ik zet de streams niet snel uit maar natas het het BIJ mij voor elkaar gekregen....
Vuile Voute Vieze Vrouw is natas......................................................
ik denk dat jaap huub en lieke een groepje vormen, in ieder geval jaap en huub,quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef riri het volgende:
Och deden ze vaker toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef riri het volgende:
Omdat haar kut naar dode ratten stinkt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:11 schreef Lieve het volgende:
Waarom is iedereen toch zo genadeloos over Lieke?
Maar wie zegt dat Amanda Brian niet gebruikt ? Wat dat betreft neukt ze ook graag met Brian, dus laten misbruiken is ook niet helemaal waar denk ik....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:57 schreef riri het volgende:
[..]
Amanda is echt dom....denkt echt niet verder na dan haar neus lang is.
Elke keer diezelfde zeurstem weer en niet doorhebben dat die Brian haar alleen maar gebruikt(misbruikt)alleen omdat ze bevestiging wil.
Hoe kun je je voor jezelf zo verlagen vraag ik me dan af,wat heb je dan voor trots over je eigen ik....die brian neukt haar alleen maar en verder irriteert ie zich wezenloos aan haar....zelfs dat ziet ze niet...hoe dom ben je dan
Lieke is niet dom,zeer zeker niet,Huub ook niet,en Eric qua intelligentie kan er ook bij door maar de rest is tenenkrommend
33quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze is niet voor niets zo geil.... twee neukende stelletjes in de gaten houden valt niet mee voor een vrouw van 32....
zo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat haar kut naar dode ratten stinkt.
volgens mij wel.... zou heeft hij alle informatie van beide kanten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:11 schreef Donnie29 het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan Eric. Is dit nu nog steeds een spel van Eric om zich in te likken in dat groepje??
Och ja, zowel Jaap als Huub zijn in het begin ook zo verstoten door "de groep" - komt wel goed dit, lelijk is het welquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:11 schreef Lieve het volgende:
Waarom is iedereen toch zo genadeloos over Lieke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |