50 motherfokking eurotjes maar voor die reeboks?? ik vind ze zeker vet. ziujn ze nog niet in maat 9,5 te scoren?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wacht maar tot ik ze rock met mn dikke fluoriserend rose triple5soul overhemd (ja daar komen ooit weleens fotos van)
sample maatje, dus alleen in 9. Zijn mij helaas dus iets te groot (heb 8,5) maar daar hoor je me niet over malen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:22 schreef jovink het volgende:
[..]
50 motherfokking eurotjes maar voor die reeboks?? ik vind ze zeker vet. ziujn ze nog niet in maat 9,5 te scoren?
rrr beter droppen die niet deze maand, want dan wordt wel erg extreem duur voor mequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:28 schreef Modus het volgende:
In die Cactus Safari Pack zit ook een Stab trouwens:
[afbeelding]
+ een Air Assault Low en een Foamposite 1.
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit plaatjes aangepast
Lijken wel Stabbsquote:Op zondag 27 mei 2007 16:29 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik ben opzoek naar de volgende sneaker in Nederland
[afbeelding]
klik hier
Heb al verschillende sites afgezocht maar niemand die ze hebben.
Iemand idee waar ik deze kan krijgen
Wil echt graag een prijs weten, zo'n pack is echt te dikquote:Op zondag 27 mei 2007 17:41 schreef Modus het volgende:
Hmm ze blijken toch wit te zijn??
[afbeelding]
Ik moet ze laten versturen. Roermond is voor mij een beetje te ver.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef De_Brandweer het volgende:
Outlet in Roermond kan je ze halen voor een prikkie. SHOOTO had fotos van de clydes die ze daar hebben als ik me niet vergis.
misschien kan je solebox.de proberen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:26 schreef unioz het volgende:
[..]
Ik moet ze laten versturen. Roermond is voor mij een beetje te ver.
Nike Dynastyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef klaasvs31 het volgende:
weet iemand wat voor nike's dit zijn??? (linker)
[afbeelding]
http://www.redbrick.dcu.ie/help/reference/colors/quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
je hebt het nog opgezocht ook?
Veeeetquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Veeeethebben ze die ook in het 'laag'? De kleuren zijn erg vet.
Die Reeboks van de vorige pag. zijn ook erg vet.
Even een crosspost met het 'ik zoek een kledingstuk' topic:
Ik ben op zoek naar deze Adidasjes. Het is het model ZXZ Plus en dan de suede uitvoering:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |