abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49768508
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef du_ke het volgende:

Ja sorry ben druk .
Mooi m'n F5 knop naar de klote...

Nou ja, ik zie het wel verschijnen. Je begrijpt dat ik tot die tijd gelijk heb, toch (even een poging om de zaak te versnellen )?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_49768672
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mooi m'n F5 knop naar de klote...

Nou ja, ik zie het wel verschijnen. Je begrijpt dat ik tot die tijd gelijk heb, toch (even een poging om de zaak te versnellen )?
Ja dat begrijp ik. maar eerder dan zondagmiddag zal niet lukken ben ik bang (misschien doe ik morgenavond in aangeschoten toestand nog een poging .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_49772480
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef kawotski het volgende:

[..]

daar is waar jij steeds achterblijft, je roept eerst van alles maar de feiten en onderbouwingen blijven uit.
O, ga toch weg, troll. Ik heb je al enkele malen wat linkjes en uitleg gegeven maar jij komt slechts met 'Ja, dat kan wel zo zijn, maar ik geloof het gewoon niet'. Ja, dan toch lekker niet?
pi_49772593
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 11:15 schreef Kadesh het volgende:
CO2 is geen broeikasgas.
Kijk, scepticisme in een notendop. "CO2 is geen broeikasgas." Gewoon feiten naast zich neerleggen, handen over de oren en hopen dat na vele malen 'lalalala' de natuurwetten veranderd zijn. Wiki: "It is present in the Earth's atmosphere at a low concentration of approximately 0.038% and is an important greenhouse gas." Encyclopędia Britannica: "CO2 in Earth's atmosphere keeps some of the Sun's energy from radiating back into space". Kijk, dat is het punt met de septici, zoals kawotski en PJORourke en Kadesh en DS4, ze willen helemaal niet weten hoe het zit, ze hebben een idee en zullen feiten negeren en natuurwetten ombuigen als dat idee op die wijze maar blijft staan.

Dan heb je het op een gegeven moment wel gezien, ja.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:27:25 #105
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49772659
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:25 schreef Monidique het volgende:
Kijk, dat is het punt met de septici, zoals kawotski en PJORourke en Kadesh en DS4, ze willen helemaal niet weten hoe het zit, ze hebben een idee en zullen feiten negeren en natuurwetten ombuigen als dat idee op die wijze maar blijft staan.
Grappig, wat van natuurwetten weet jij niks en feiten noem je niet op. Overigens denk ik wel dat CO2 een matig broeikasgas is, maar dat we methaan en waterdamp te makkelijk negeren.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_49772706
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Grappig, wat van natuurwetten weet jij niks en feiten noem je niet op.
Grapjas.
quote:
Overigens denk ik wel dat CO2 een matig broeikasgas is, maar dat we methaan en waterdamp te makkelijk negeren.
Dat denk jij. Dus, hoe groot is de invloed van methaan, hoe groot is de invloed van waterdamp, in hoeverre zijn deze belangrijk voor het broeikaseffect? Leg maar uit, ik ben benieuwd, troll.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:30:52 #107
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49772760
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:28 schreef Monidique het volgende:
Grapjas.
The truth, the whole truth and nothing but the truth.
quote:
Dat denk jij. Dus, hoe groot is de invloed van methaan, hoe groot is de invloed van waterdamp, in hoeverre zijn deze belangrijk voor het broeikaseffect? Leg maar uit, ik ben benieuwd, troll.
Jij weet het toch allemaal zo goed? Leg het maar uit, totalitaire dombo.
pi_49772780
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

The truth, the whole truth and nothing but the truth.
Appelsientje.
quote:
Jij weet het toch allemaal zo goed? Leg het maar uit, totalitaire dombo.
Juist, geen antwoord. Leuk, niet verrassend. Totalitair, !
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:33:53 #109
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49772847
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:31 schreef Monidique het volgende:
Juist, geen antwoord. Leuk, niet verrassend. Totalitair, !
Ja, totalitair en intolerant.
pi_49772916
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:33 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja, totalitair en intolerant.
Onderbouw eens. Toe...
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:39:07 #111
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49773015
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:36 schreef Monidique het volgende:
Onderbouw eens. Toe...
Je kunt slecht tegen tegenspraak, maar komt niet met argumenten om jouw positie op een sokkel te plaatsen. Je beroept je op het authoriteitsargument, maar juist jij hebt geen enkele authoriteit. Ik ook niet, maar dat pretendeer ik ook niet. Je gaat schelden als iemand het niet met je eens is.
pi_49773092
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:39 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je kunt slecht tegen tegenspraak, maar komt niet met argumenten om jouw positie op een sokkel te plaatsen. Je beroept je op het authoriteitsargument, maar juist jij hebt geen enkele authoriteit. Ik ook niet, maar dat pretendeer ik ook niet.
Nee, hoor, ik onderbouw mijn mening, ook als ernaar gevraagd wordt. Niet als er voor de honderdste keer door dezelfde dogmatici naar gevraagd wordt. Ik kan goed tegen tegenspraak, logische fouten en argumentatie van het niveau kleuterklas irriteren mij. Trollen ook, trouwens.
quote:
Je gaat schelden als iemand het niet met je eens is.
Klopt.

Nu, over dat totalitaire en intolerante, heb je nog een onderbouwing?
pi_49773180
Beter kun je jezelf afvragen, Dominiqueje, waarom je ueberhaupt serieus reageert op zo'n troll als PJORourke, als het dit onderwerp, waar hij duidelijk geen kaas van gegeten heeft, betreft? Welnu, dat is zeker een goede vraag en het antwoord lijkt mij dan eerlijk gezegd duidelijk.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:45:56 #114
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49773223
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:41 schreef Monidique het volgende:
Nee, hoor, ik onderbouw mijn mening, ook als ernaar gevraagd wordt.
Je roept dat een ander een dogmaticus is, dat is jouw soort onderbouwing ja.
quote:
Niet als er voor de honderdste keer door dezelfde dogmatici naar gevraagd wordt. Ik kan goed tegen tegenspraak, logische fouten en argumentatie van het niveau kleuterklas irriteren mij. Trollen ook, trouwens.
Dan moet je je enorm ergeren aan je eigen posts.
quote:
Nu, over dat totalitaire en intolerante, heb je nog een onderbouwing?
Dat is nu toch wel duidelijk?
pi_49773360
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:45 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je roept dat een ander een dogmaticus is, dat is jouw soort onderbouwing ja.
Natuurlijk, "armenocide albayrak", "milieuhysterie", "Ella CPN vogelaar", "fundamentalistische minister PJORourke.
quote:
Dan moet je je enorm ergeren aan je eigen posts.
Nee, valt best mee. Kun je nou ook nog even uitleggen wat er niet klopt aan de broeikastheorie?
quote:
Dat is nu toch wel duidelijk?
Sorry, . Probeer het nog eens.
pi_49773854
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Grapjas.
[..]

Methaan is 20x zo 'schadelijk' als CO2. Maar omdat we niet zoveel aan methaan schijnen te kunnen doen (behalve dan in de VS waar ze dit zelfs op een winstgevende manier doen, wordt dit niet als probleem gezien.
pi_49779518
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:25 schreef Monidique het volgende:
Kijk, dat is het punt met de septici, zoals kawotski en PJORourke en Kadesh en DS4, ze willen helemaal niet weten hoe het zit, ze hebben een idee en zullen feiten negeren en natuurwetten ombuigen als dat idee op die wijze maar blijft staan.
Iemand die bij het noemen van de Beer-law "watblieftu? " roept kan zichzelf beter een minder grote broek aanmeten.

CO2 is een broeikasgas, maar wel van beperkte significantie (ook daarop reageerde je met het goed onderbouwde "wat?"), aangezien het slechts een zeer beperkte golflengte kan absorberen.

Mag ik je er bovendien op wijzen dat jij in deze draad zelf loopt te trollen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 09:27:48 #118
132605 kawotski
Il Dottore
pi_49785405
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, ga toch weg, troll. Ik heb je al enkele malen wat linkjes en uitleg gegeven maar jij komt slechts met 'Ja, dat kan wel zo zijn, maar ik geloof het gewoon niet'. Ja, dan toch lekker niet?
jammer dat je op deze manier de discussie naar je hand wil zetten, ik noem jou antwoorden ook geen troll. Dacht even dat het aan mij lag maar ik zie dat de anderen van jou ook geen kans krijgen dus succes met het hooghouden van je standpunt.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_49793908
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Voor de gehele tekst: http://www.vaclavklaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id=IgDUIjFzEXAz

Klaus heeft gelijk. Het duidelijkste is onze fundamentalistische minister Cramer, die in een land waar nog niet veel verboden is, een nuttig iets als de gloeilamp wil verbieden. De vrijheid loopt in dit land duidelijk gevaar, en het milieuhysterie is de methode waarmee dat het vaakst bereikt wordt. We moeten weer opkomen voor onze vrijheid en niet op basis van slechte berekeningen en obscure theorettes onze vrijheid laten afnemen.

Want als CO2 een probleem is, dan kan Cramer beter eerst naar China, de VS en India gaan kijken, maar ze zou ook eens moeten kijken naar de temperatuurstijgingen op Mars.
Ik ben het er helemaal mee eens!
pi_49793948
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:50 schreef Monidique het volgende:

Nee, valt best mee. Kun je nou ook nog even uitleggen wat er niet klopt aan de broeikastheorie?
[..]
Het is een inderdaad een theorie en die kloppen vaak niet!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 20:17:52 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_49800089
Complottheorieen, complottheorieen....

Dat hele milieugedoe wordt enkel aangewakkerd om extra belastingen te kunnen heffen, verder niets. Want als puntje bij paaltje komt is de oplossing altijd een nieuwe belasting. Hoe dan ook.

Opdat onze politici genoeg geld in kanalen als de Europese Unie, de wereldbank, de derde wereld, de VN of wat dan ook kunnen sluizen, zodat een internationale carriere voor het grijpen ligt als ze eenmaal door het eigen volk zijn uitgekotst.

Verder is er helemaal niks aan de hand hoor!
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')