abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:42:12 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49671207
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:37 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Pots? altijd al gedacht dat je een beetje pots was ... zie signature Ontaard stuk vreten, dat zich moeder durft te noemen

Ik had meer van je verwacht na je ractie op pederasten.....
Ach mannetje, als de wens om te handelen in het belang van mijn kind mijn geen moeder maakt wat dan wel? En geen PMetjes meer sturen he, om vriendjes te maken, je was nu al the laughing stock van heel OUD nml.

Ongelooflijke dombo
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:43:30 #152
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_49671238
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:41 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben hoogbegaafd dus dat gaat prima hoor
maak je geen zorgen!
Joh, heel Fok! is hoogbegaafd, dat maakt je niet uniek hoor.

Ik zal je ondertitel in acht nemen en mezelf in slaap huilen voor het feit dat ik je zoveel posts serieus genomen hebt. Je heb mij in ieder geval serieus genomen.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:43:50 #153
117098 Hathor
Effe niet
pi_49671245
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:41 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

Als je kinderen niet met auto's wilt vergelijken, moet je dat ook niet doen.
Ik mag toch hopen dat je wel begrijpt waar ik op doelde? Of zit ik hier tegen een muur te lullen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:44:03 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49671247
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

je mag alles zeggen over hem maar een simpele ziel is hij integendeel!!!!
Kijk eens wat vaker in ide spiegel van je kapper
Hij zit idd wel op een niveau wat jij al als intelligent zou moeten beschouwen ja
pi_49671250
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ach mannetje, als de wens om te handelen in het belang van mijn kind mijn geen moeder maakt wat dan wel? En geen PMetjes meer sturen he, om vriendjes te maken, je was nu al the laughing stock van heel OUD nml.

Ongelooflijke dombo
JIj bent vast een heule lieverd
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_49671270
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hij zit idd wel op een niveau wat jij al als intelligent zou moeten beschouwen ja
daar snap jij niets van met je geverfde koppie
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:45:14 #157
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49671278
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die adoptie ouders wel misschien, maar dat bureau niet, het verkocht willens en wetens een gestolen kind. FOUT Jij kan wel een leuke tweedehandse auto gaan kopen van wat jij denkt een betrouwbare autodealer te zijn, maar als een half jaar later blijkt dat het een omgekatte pikkert is ben je hem toch kwijt. Waarmee ik niet een kind met een auto wil vergelijken, maar wel het ontzettend foute idee van handel in gestolen kinderen wil onderstrepen.
Dat staat natuurlijk buiten kijf.
pi_49671280
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als ik het goed heb begrepen hebben ze via Mei Ling geadopteerd, een volledig legale organisatie.
in dat geval is het een loose-loose-loose situatie en zou je mijns inziens moeten beginnen met het contact herstellen tussen biologische ouders en kind en van daaruit verder gaan kijken .. als je de biologische ouders betrekt bij de groei van het kind hier gaan die vast ook inzien dat je het kind niet zo maar kan ontwortelen uit wat voor hem zijn leven is, het zien van de dagelijkse realiteit van hun kind (hij spreekt alleen maar nederlands, heeft nederlandse vrienden etc etc) gaat dan denk ik wel prevaleren boven de emotie van "ik wil mijn kind terug, daar heb ik recht op"
pleased to meet you
pi_49671289
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:43 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

Joh, heel Fok! is hoogbegaafd, dat maakt je niet uniek hoor.

Ik zal je ondertitel in acht nemen en mezelf in slaap huilen voor het feit dat ik je zoveel posts serieus genomen hebt. Je heb mij in ieder geval serieus genomen.
oh is het nu 1-0 ofzo?
pi_49671307
Ah mooi een drama topic.
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 00:46:24 #161
43556 miss_dynastie
pi_49671316
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:45 schreef moussie het volgende:
gaat dan denk ik wel prevaleren boven de emotie van "ik wil mijn kind terug, daar heb ik recht op"
Ik denk dat dat weleens heel anders zou kunnen zijn als je kindje uit zijn bed wordt gejat en je jarenlang wanhopig op zoek bent geweest. Jouw kind is toch ook zonder pardon al eens eerder ontworteld?
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:46:36 #162
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_49671323
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, jij stelt nogal zwart wit dat ouders die hun kind terug willen hun eigen belang laten prevaleren boven het emotioneel welzijn van hun kind. Ik denk dat ouders dat anders kunnen voelen. Dat ouders kunnen voelen dat niemand zoveel van hun kind zal houden als zijzelf. Dat hun kind recht heeft op hun liefde. Dat is niet per se alleen eigenbelang.
Filosofische kwesties weer... Kan een biologische ouder meer/betere liefde geven dan een adoptieouder? Daar zijn geen antwoorden op.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_49671325
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:46 schreef kraakschandaal het volgende:

Ah mooi een drama topic.
ik stop de blubber weer terug in de bak en ga me bed in
baaaiiii
pi_49671338
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ongelooflijke dombo
Hoe kun je in godsnaam .... de stelling innemen die je inneemt aangaande je eigen vlees en bloed.
Zelf al zouden de ouders onder een brug van rotte vis leven...dan nog ......

Jij bent er zo een die Ryan3 voor je laat babysitten of accepteert dat SCH een stel schoenen kado doet aan je kinderen: Betaalde tienerseks gewone zaak inkomen, schoenen etc is namelijk beter voor het kind toch
Z
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:47:40 #165
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49671345
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, jij stelt nogal zwart wit dat ouders die hun kind terug willen hun eigen belang laten prevaleren boven het emotioneel welzijn van hun kind. Ik denk dat ouders dat anders kunnen voelen. Dat ouders kunnen voelen dat niemand zoveel van hun kind zal houden als zijzelf. Dat hun kind recht heeft op hun liefde. Dat is niet per se alleen eigenbelang.
Maar het kind kan toch ook hun liefde ervaren JUIST doordat zijn ouders ervoor kiezen hem in zijn stabiele omgeving te laten? Liefde is toch niet "willen bezitten"? Althans dat is niet mijn definitie ervan.

Tis trouwens jammer dat hier door sommige mensen niet normaal gediscussierd kan worden.
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 00:47:46 #166
43556 miss_dynastie
pi_49671350
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:46 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

Filosofische kwesties weer... Kan een biologische ouder meer/betere liefde geven dan een adoptieouder? Daar zijn geen antwoorden op.
Nee, natuurlijk niet. Dat is ook niet wat ik wil beweren hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je dat als moeder, wiens kind onrechtmatig ontnomen is, wél zo voelt.
pi_49671373
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Dat is ook niet wat ik wil beweren hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je dat als moeder, wiens kind onrechtmatig ontnomen is, wél zo voelt.
Dat gevoel van vrouwen ook altijd.
*****Kraak........
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:49:57 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49671390
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:47 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Hoe kun je in godsnaam .... de stelling innemen die je inneemt aangaande je eigen vlees en bloed.
Zelf al zouden de ouders onder een brug van rotte vis leven...dan nog ......

Jij bent er zo een die Ryan3 voor je laat babysitten of accepteert dat SCH een stel schoenen kado doet aan je kinderen: Betaalde tienerseks gewone zaak inkomen, schoenen etc is namelijk beter voor het kind toch
Z
Vind je het erg als ik niet meer op je inga, ik vind nml. dat er een behoorlijke partij ontzettend domme bagger uit je toetsenbord vloeit, en ik vind het niet echt een uitdaging om met je te discussieren, aangezien je niet echt capabel overkomt. Ik discussier nog liever met Bokito als ik je mentally challenged getier zo eens aanzie.
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 00:50:09 #169
43556 miss_dynastie
pi_49671393
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:47 schreef Vivi het volgende:
Maar het kind kan toch ook hun liefde ervaren JUIST doordat zijn ouders ervoor kiezen hem in zijn stabiele omgeving te laten?
Ja, dat zou kunnen. Of het kind denkt: wat een (&*&&*(*(*&, ze hadden me gevonden, maar hielden blijkbaar niet genoeg van me om me mee naar huis te nemen.
quote:
Liefde is toch niet "willen bezitten"? Althans dat is niet mijn definitie ervan.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je gestolen kind terug wil. Gewoon, omdat het jouw kindje is. Omdat je er voor wil zorgen en het lief wil hebben. En omdat dat nou eenmaal moeilijk gaat op duizenden kilometers afstand. En omdat helemaal niet bewezen is dat 'daar laten' beter is dan 'hierheen halen'.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:50:58 #170
117098 Hathor
Effe niet
pi_49671412
quote:
Tis trouwens jammer dat hier door sommige mensen niet normaal gediscussierd kan worden.
Lees voor de grap je eigen posts eens terug..... ik ben gewoon een beetje bang van je geworden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:51:14 #171
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_49671416
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:45 schreef moussie het volgende:
in dat geval is het een loose-loose-loose situatie en zou je mijns inziens moeten beginnen met het contact herstellen tussen biologische ouders en kind en van daaruit verder gaan kijken .. als je de biologische ouders betrekt bij de groei van het kind hier gaan die vast ook inzien dat je het kind niet zo maar kan ontwortelen uit wat voor hem zijn leven is, het zien van de dagelijkse realiteit van hun kind (hij spreekt alleen maar nederlands, heeft nederlandse vrienden etc etc) gaat dan denk ik wel prevaleren boven de emotie van "ik wil mijn kind terug, daar heb ik recht op"
Precies. "Tijd heelt alle wonden" past hier niet, maar de enige manier lijkt me een dialoog proberen op te bouwen. Beter het kind langzaam te laten opgroeien met de situatie dan een big-bang op je 18e. Maar ja, zelfs dan is het afvragen hoe groot de kleerscheuren gaan zijn.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:51:33 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49671422
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

daar snap jij niets van met je geverfde koppie
Wat weet je me toch op een ontzettend hoogbegaafde manier te pareren meid
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:52:08 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49671435
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, het is ook verschrikkelijk voor alle betrokkenen.
pi_49671462
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat weet je me toch op een ontzettend hoogbegaafde manier te pareren meid
Gaat het je te boven......
Nog nooit van je klanten gehoord?
pi_49671469
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, het is ook verschrikkelijk voor alle betrokkenen.
Gut redelijkheid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')