abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:19:25 #101
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_49670613
Als uit de dna test komt dat het idd het kind is van die moeder moet het terug. Dat zal vast heel moeilijk zijn voor dat kind, maar het hoort daar.
stupidity has become as common as common sense was before
  Admin woensdag 23 mei 2007 @ 00:20:03 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49670631
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef Dodecahedron het volgende:

Wat denk je zelf?
Ik vind dat je je nu wel op glad ijs aan het begeven bent in je missie drang.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_49670635
quote:

[..]

Nogmaals: Het is een jongen.

Je hebt dus per definitie iets tegen adopteren?
Het is trouwens niet "terug naar huis laten gaan". Lijkt me sterk dat de jongen staat te springen om naar India te vertrekken en zijn ouders in de steek te laten.
[..]

Wat denk je zelf?
Eh ben jij wel eens in india geweest?
Geweldig mooi land, heel anders dan ons koude bekrompen kutlandje hoor!
pffffff jemig wat ben jij trots op een land waar je geboren bent voel je je verheven oid boven een land als india?
Waar haal je dit alles vandaan in vredesnaam? raaaaaaaaaaaaah harenuithoofdtrektnu
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_49670641
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik postte in OUD
Als mijn kind ontvoerd was en ik ben al jaren gek van verdriet en ellende, en ik hoor dat mijn kind nog leeft en gevonden is, weliswaar aan het andere eind van de wereld, maar het is gevonden, dan zal ik alles, al moet ik kruipen, alles in het werk stellen on m'n kind terug te krijgen.
Een beetje mensenkennis leert dat iedereen dat vindt. Maar probeer ook de situatie van het kind zelf te begrijpen en zijn band met de adoptieouders.
pi_49670671
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Eh ben jij wel eens in india geweest?
Geweldig mooi land, heel anders dan ons koude bekrompen kutlandje hoor!
pffffff jemig wat ben jij trots op een land waar je geboren bent voel je je verheven oid boven een land als india?
Waar haal je dit alles vandaan in vredesnaam? raaaaaaaaaaaaah harenuithoofdtrektnu
Ik heb nergens gezegd dat het land en zijn armoede er toe doen.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:21:10 #106
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_49670676
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Jij hebt geen gevoel voor de ouders en ook niet voor het kind nr 1
persoonlijke gevoelens doen hier niet terzake!
Het leven draait niet alleen op je verstand, er zijn ook gevoelens aanwezig in de mens.
Dat kind komt er over een aantal jaren achter dat hij gejat is en dan?
Hoe wil je dat rechtbreien?
Rechters die gaan beslissen wat er moet gebeuren?
Vaag man, ik snap de adoptie ouders wel dat ze dit kind gaan missen, maar ja dat kind heeft nog ouders die ouders hebben vreselijk verdriet van het verlies van hun kind.
Dat kan toch niet jongen!
Ja, rechters beslissen vaak in dit soort situaties wat moet gebeuren. En terecht; De situatie is emotioneel zo heftig voor de betrokkenen dat een objectief oordeel wat mij betreft beter is dan een emotioneel oordeel. Wat ook besloten wordt: één van beide ouderparen wordt ernstig teleurgesteld. Ik vind het verdriet van de één daarin niet per sé groter dan voor de ander.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  Admin woensdag 23 mei 2007 @ 00:21:53 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49670696
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Een beetje mensenkennis leert dat iedereen dat vindt. Maar probeer ook de situatie van het kind zelf te begrijpen en zijn band met de adoptieouders.
Kijk jij dan maar eens naar de post van Hathor.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

† In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 00:22:28 #108
43556 miss_dynastie
pi_49670712
quote:
Je hebt dus per definitie iets tegen adopteren?
Helemaal niet en dat zeg ik ook niet. Ik zeg juist dat het mogelijk is een kind van acht te adopteren, maar niet om hem terug naar huis te laten gaan blijkbaar. Maar in dit geval is er geen bewuste keuze door de ouders gemaakt, maar van een kindje dat uit zn bed is gejat. Als de ouders een bewuste keuze maken om hun kind te laten adopteren kiezen zij er voor het kindje af te staan aan iemand die er beter voor kan zorgen en/of meer van kan houden. Dat is hier niet het geval.
quote:
Wat denk je zelf?
Ik denk dat het kind het beste terug kan naar zijn biologische ouders en broertjes/zusjes (weet niet precies wat die andere kinderen zijn).
pi_49670731
quote:

[..]

Ik postte in OUD
Als mijn kind ontvoerd was en ik ben al jaren gek van verdriet en ellende, en ik hoor dat mijn kind nog leeft en gevonden is, weliswaar aan het andere eind van de wereld, maar het is gevonden, dan zal ik alles, al moet ik kruipen, alles in het werk stellen on m'n kind terug te krijgen.

En verder is het zo'n enorme kutsituatie die je gewoonweg nooit hoopt mee te maken.
Idem zo op handen en voeten kruipend whatever maar terug gaat het kind!
brr moet er niet aan denken hoe die ouders zich moeten voelen nu..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:23:56 #110
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_49670756
quote:
Ik postte in OUD

En verder is het zo'n enorme kutsituatie die je gewoonweg nooit hoopt mee te maken.
Natuurlijk gaan die ouders helemaal door het lint. Sterker nog, door alleen m'n mening hier te verkondigen jaag ik mensen al stuiterend op de kast. Juist omdat die ouders blind van woede en verdriet zijn, lijken ze me niet de juiste personen om een genuanceerde beslissing te nemen. Ja, zelfs al zijn het de biologische ouders.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_49670793
sorry hoor ik kap met reageren hier
ga me niet ergeren, geen zin in
  Admin woensdag 23 mei 2007 @ 00:26:23 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49670814
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:23 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

Natuurlijk gaan die ouders helemaal door het lint. Sterker nog, door alleen m'n mening hier te verkondigen jaag ik mensen al stuiterend op de kast. Juist omdat die ouders blind van woede en verdriet zijn, lijken ze me niet de juiste personen om een genuanceerde beslissing te nemen. Ja, zelfs al zijn het de biologische ouders.
Nee, maar de nederlandse ouders ook niet.

woensdag 23 mei 2007 @ 00:26:39 #113
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_49670817
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat het kind het beste terug kan naar zijn biologische ouders en broertjes/zusjes (weet niet precies wat die andere kinderen zijn).
De biologische ouders even buiten beschouwing gelaten; Waarom is dat het beste?
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 00:27:11 #114
43556 miss_dynastie
pi_49670832
Als het trouwens andersom zou zijn en een uit Nederland ontvoerd kind zou teruggevonden worden in India, dan zou het team van Hart van Nederland meegaan met een filmploeg om het kind op te halen. Niemand zou twijfelen of het wel goed voor het kind zou zijn.
pi_49670839
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kijk jij dan maar eens naar de post van Hathor.
Iets duidelijker mag op zich wel.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:27:49 #116
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_49670841
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:
sorry hoor ik kap met reageren hier
ga me niet ergeren, geen zin in
Rustig in- en uitademen. Loop even wat rond, snuif een teug frisse buitenlucht op en lees alles nog eens na met een heldere blik.
  Admin woensdag 23 mei 2007 @ 00:28:12 #117
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49670846
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Als het trouwens andersom zou zijn en een uit Nederland ontvoerd kind zou teruggevonden worden in India, dan zou het team van Hart van Nederland meegaan met een filmploeg om het kind op te halen. Niemand zou twijfelen of het wel goed voor het kind zou zijn.
Dat vervelende gevoel heb ik ook

pi_49670853
quote:
Dan zou ik nog steeds aan de kant van het kind staan en zijn band met de (in dat geval) Indiase ouders.
pi_49670871
De vuile huichelarij hier....of de walgelijke standaard ik kan er niet over uit.

Dat 6 jarige meiske dat in Portugal gekidnapt is..... wordt over 6 jaar teruggevonden....... dan maar niet meer terug naar de ouders?

Ik kan het niet geloven dat er hier MOEDERS zijn MOEDERS GVD ... die hun eigen vlees en bloed zo verkwanselen... het ligt niet aan het feit dat Indiers een lager danwel geen besteedbaar inkomen hebben.... Maar de stinkende verwaandheid dat europa zoveel beter is....

Een ouder die durft te pretenderen, dat ze hun kind na 5 of 6 jaar niet terug willen , of dit zelfs maar moeilijk te beantwoorden vinden....is het ouderschap niet waard....
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 00:29:26 #120
43556 miss_dynastie
pi_49670883
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:26 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

De biologische ouders even buiten beschouwing gelaten; Waarom is dat het beste?
Omdat er onrecht mee hersteld wordt. Niet alleen naar de ouders, maar ook naar het kind toe.
Dat kind is onrecht aangedaan door hem tegen de wil van zijn ouders die ziels- en zielsveel van hem houden en hielden te ontvoeren naar een ander land. Dat kind heeft recht op de liefde van zijn ouders en verdere familie, om terug naar huis te gaan.

En nee, hiermee ben ik niet tegen adoptie. Ik geloof ook absoluut dat de adoptiefouders zielsveel van het kind houden en kapot zijn van verdriet. Ook hun is onrecht aangedaan. Maar dat moet niet over de rug van de biologische ouders hersteld worden, enkel omdat ze hun kind nu pas gevonden hebben.
  Admin woensdag 23 mei 2007 @ 00:29:31 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49670886
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:27 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Iets duidelijker mag op zich wel.
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:17 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik zou helemaal uit elkaar knallen als mij op bijvoorbeeld 18 jarige leeftijd verteld zou worden dat ik vroeger als baby gestolen was, doorverkocht aan een pleeggezin aan de andere kant van de wereld, en ondanks dat mijn ouders me kwamen claimen, ze toch met lege handen naar huis werden gestuurd. Dat is voldoende om helemaal gestoord van te worden. Je pleegouders kun je weinig verwijten, maar hinken op twee gedachten ligt toch wel voor de hand. Degene die indertijd heeft beslist mijn ouders met lege handen naar huis te sturen kan dan ook maar beter even niet voor mijn voeten lopen want die zou ik waarschijnlijk helemaal aan stukken scheuren.

pi_49670893
Ach, deze domme eencellige huichelende slampamper met een antisociale stoornis gaat maar eens op bed, desiredbard.

Bedankt voor de vriendelijke discussie.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:30:02 #123
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_49670899
quote:
Jahaa. Maar dat is omdat Nederland nou eenmaal het móóiste plekje is om te leven.

De erfenis van decennia lang een welvarend land zijn; Dan denk je opeens dat alles maakbaar is.
pi_49670902
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:28 schreef desiredbard het volgende:
De vuile huichelarij hier....of de walgelijke standaard ik kan er niet over uit.

Dat 6 jarige meiske dat in Portugal gekidnapt is..... wordt over 6 jaar teruggevonden....... dan maar niet meer terug naar de ouders?

Ik kan het niet geloven dat er hier MOEDERS zijn MOEDERS GVD ... die hun eigen vlees en bloed zo verkwanselen... het ligt niet aan het feit dat Indiers een lager danwel geen besteedbaar inkomen hebben.... Maar de stinkende verwaandheid dat europa zoveel beter is....

Een ouder die durft te pretenderen, dat ze hun kind na 5 of 6 jaar niet terug willen , of dit zelfs maar moeilijk te beantwoorden vinden....is het ouderschap niet waard....
pi_49670915
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

[..]
Ja, daarom moeten de ouders ook hierheen komen.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:31:31 #126
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49670930
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

echt me bek valt open hier
Ja van mij ook, dat mensen die zich "ouder" noemen hun eigen belang laten prevaleren boven het emotioneel welzijn van hun bloedeigen kind. JIJ hebt geen rechten, je kind heeft godverdomme rechten.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_49670949
euhm, waarom gaat hier iedereen er maar van uit dat de biologische ouders een stel armoedige kneuzen zijn die hun kind niets te bieden hebben ? iedereen in india is een armoedige kneus of zo, allemaal ongeletterd volk dat eigenlijk blij moet zijn dat hun kind ontvoerd en verkocht is ?

en ten tweede .. de adoptieouders hebben voor geld illegaal geadopteerd, dat kan haast niet anders .. dus die zijn anyway nooit en te nimmer zielig
pleased to meet you
pi_49670961
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja van mij ook, dat mensen die zich "ouder" noemen hun eigen belang laten prevaleren boven het emotioneel welzijn van hun bloedeigen kind. JIJ hebt geen rechten, je kind heeft godverdomme rechten.
WTF waar heb jij het nu over dan?
gek
pi_49670964
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:32 schreef moussie het volgende:
euhm, waarom gaat hier iedereen er maar van uit dat de biologische ouders een stel armoedige kneuzen zijn die hun kind niets te bieden hebben ?
Waarom ga jij er vanuit dat wij kortzichtige kneuzen zijn die dat beweren?
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 00:33:49 #130
43556 miss_dynastie
pi_49670985
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, rechten om bij zijn liefhebbende ouders te zijn die hun kindje volledig tegen hun wil hebben verloren en graag voor hun bloedeigen kind willen zorgen.
Zou je echt, echt zo makkelijk denken als Dean vannacht uit zijn bed wordt gejat en je 4 1/2 jaar op zoek bent geweest naar hem? Of zou je denken dat het voor zijn emotionele welzijn het beste zou zijn om terug te zijn bij zijn eigen mama die zielsveel van hem houdt? Of heb je dan te lang gezocht, time's up...
pi_49670988
quote:
en ten tweede .. de adoptieouders hebben voor geld illegaal geadopteerd, dat kan haast niet anders .. dus die zijn anyway nooit en te nimmer zielig
Lees je in. Ze hebben legaal geadopteerd.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:34:10 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49670996
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:28 schreef desiredbard het volgende:

Niet terug willen heeft er geen flikker mee te maken simpele ziel.
pi_49671024
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:33 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Lees je in. Ze hebben legaal geadopteerd.
ja joh, een gestolen kind legaal adopteren .. da's dan ook helemaal geen contradictie
pleased to meet you
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:35:30 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49671030
quote:
euhm, waarom gaat hier iedereen er maar van uit dat de biologische ouders een stel armoedige kneuzen zijn die hun kind niets te bieden hebben ? iedereen in india is een armoedige kneus of zo, allemaal ongeletterd volk dat eigenlijk blij moet zijn dat hun kind ontvoerd en verkocht is ?
De materiele situatie doet imo niet terzake, de emotionele des te meer.
quote:
Ze waren ter goeder trouw neem ik aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 23-05-2007 00:42:52 ]
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:35:34 #135
117098 Hathor
Effe niet
pi_49671034
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:33 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Waarom ga jij er vanuit dat wij kortzichtige kneuzen zijn die dat beweren?
Kortzichtig ben je zeker, dat heb je nu al meerdere keren bewezen in dit topic.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 00:35:38 #136
43556 miss_dynastie
pi_49671038
quote:
Als ik het goed heb begrepen hebben ze via Mei Ling geadopteerd, een volledig legale organisatie.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:36:02 #137
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49671047
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

gek
Wat snap je niet aan mijn post? Viswijf.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:36:40 #138
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_49671064
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Omdat er onrecht mee hersteld wordt. Niet alleen naar de ouders, maar ook naar het kind toe.
Dat kind is onrecht aangedaan door hem tegen de wil van zijn ouders die ziels- en zielsveel van hem houden en hielden te ontvoeren naar een ander land. Dat kind heeft recht op de liefde van zijn ouders en verdere familie, om terug naar huis te gaan.
Wetende dat er bij veel adoptiekinderen de hang naar het ontdekken van de roots is:

Ik gok dat de schade die dat jochie oploopt door 'm nu terug te sturen groter is dan het wereld-onder-je-wegvallen-nieuws op 18-jarige leeftijd dat je ooit gestolen bent. Maar dat blijft gissen (voor iedereen denk ik).

Wat betreft dat onrecht, dat is ook wel iets dat knaagt. Mocht het besluit vallen dat het jochie heir blijft dan lijkt het me ook onkies de biologische ouders compleet uit te sluiten. Je moet er iets mee. En wat dat is? Een soort omgangsregeling in de ruimste zin des woords? Een bevredigende oplossing gaat er toch niet komen. Hoe dan ook is het leven voor de betrokkenen niet meer zo onschuldig als het was vóór dit nieuws.
pi_49671069
hmmz we laten een acht jarig kind maar beslissen wat het wil
Goed plan!
Ik wens eenieder hier die ooit kinderen mag krijgen van den Meneer God, dat hun kindertjes ontvoerd worden door rijke pleegouders (die kunnen toch alles maken ) zodat zij zelf zullen mogen ervaren wat het is als hun kind bij bv Michael Jackson komt te wonen en dan mogen ze vragen aan hun lieve kindertjes:
Lieverd ik mis je zo erg, kom je nog terug bij papa en mama of niet?
EHHHHHHHHHH nou niet echt, *ijsjevreet* het is hier zo leukkkkkkkkk
pi_49671093
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

Pots? altijd al gedacht dat je een beetje pots was ... zie signature Ontaard stuk vreten, dat zich moeder durft te noemen

Ik had meer van je verwacht na je ractie op pederasten.....
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_49671108
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Niet terug willen heeft er geen flikker mee te maken simpele ziel.
je mag alles zeggen over hem maar een simpele ziel is hij integendeel!!!!
Kijk eens wat vaker in ide spiegel van je kapper
pi_49671118
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

vuige pedofiel!!!!!!!!
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:39:13 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49671125
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, rechten om bij zijn liefhebbende ouders te zijn die hun kindje volledig tegen hun wil hebben verloren en graag voor hun bloedeigen kind willen zorgen.
Zou je echt, echt zo makkelijk denken als Dean vannacht uit zijn bed wordt gejat en je 4 1/2 jaar op zoek bent geweest naar hem? Of zou je denken dat het voor zijn emotionele welzijn het beste zou zijn om terug te zijn bij zijn eigen mama die zielsveel van hem houdt? Of heb je dan te lang gezocht, time's up...
NATUURLIJK zou ik daar niet makkelijk over denken, waarom moet het hier altijd zo zwart wit zijn zeg, jezus.

Ik zou kapot gaan van verdriet.

Maar ik hoop dat als ik in zo'n soort gruwelijke situatie zou komen ik de kracht heb om mijn eigen belang en wensen opzij te zetten om te doen wat voor mijn kind het allerbeste is. En imo is dat niet een kind van 6 wegrukken uit zijn vertrouwde wereldje...
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 00:39:31 #144
43556 miss_dynastie
pi_49671137
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:36 schreef ArtyShock het volgende:
Een soort omgangsregeling in de ruimste zin des woords? Een bevredigende oplossing gaat er toch niet komen. Hoe dan ook is het leven voor de betrokkenen niet meer zo onschuldig als het was vóór dit nieuws.
Een volledig bevredigende oplossing niet nee. Want hoe dan ook, iemand heeft verdriet. Maar mijn keuze zou zijn het verschrikkelijke onrecht dat de ouders is aangedaan door hun eigen vlees en bloed van hen te stelen te herstellen.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:39:33 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49671139
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

vuige pedofiel!!!!!!!!
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:39:49 #146
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_49671143
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:
gek
Discussieer je altijd zo? Door alles wat je wel aanstaat te beamen met 's en mensen die meningen verkondigen die je tegenstaan uit te maken voor gek?

Ik hoop -mocht je zelf kinderen hebben- dat je ze wat meer baggage meegeeft dan dat.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:39:54 #147
117098 Hathor
Effe niet
pi_49671144
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

De materiele sutuatie doet imo niet terzake, de emotiele des te meer.
[..]

Ze waren ter goeder trouw neem ik aan.
Die adoptie ouders wel misschien, maar dat bureau niet, het verkocht willens en wetens een gestolen kind. FOUT Jij kan wel een leuke tweedehandse auto gaan kopen van wat jij denkt een betrouwbare autodealer te zijn, maar als een half jaar later blijkt dat het een omgekatte pikkert is ben je hem toch kwijt. Waarmee ik niet een kind met een auto wil vergelijken, maar wel het ontzettend foute idee van handel in gestolen kinderen wil onderstrepen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49671176
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

Discussieer je altijd zo? Door alles wat je wel aanstaat te beamen met 's en mensen die meningen verkondigen die je tegenstaan uit te maken voor gek?

Ik hoop -mocht je zelf kinderen hebben- dat je ze wat meer baggage meegeeft dan dat.
Ik ben hoogbegaafd dus dat gaat prima hoor
maak je geen zorgen!
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:41:36 #149
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_49671185
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef Hathor het volgende:
Die adoptie ouders wel misschien, maar dat bureau niet, het verkocht willens en wetens een gestolen kind. FOUT Jij kan wel een leuke tweedehandse auto gaan kopen van wat jij denkt een betrouwbare autodealer te zijn, maar als een half jaar later blijkt dat het een omgekatte pikkert is ben je hem toch kwijt. Waarmee ik niet een kind met een auto wil vergelijken, maar wel het ontzettend foute idee van handel in gestolen kinderen wil onderstrepen.
Als je kinderen niet met auto's wilt vergelijken, moet je dat ook niet doen.
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 00:42:01 #150
43556 miss_dynastie
pi_49671199
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

NATUURLIJK zou ik daar niet makkelijk over denken, waarom moet het hier altijd zo zwart wit zijn zeg, jezus.
Nou ja, jij stelt nogal zwart wit dat ouders die hun kind terug willen hun eigen belang laten prevaleren boven het emotioneel welzijn van hun kind. Ik denk dat ouders dat anders kunnen voelen. Dat ouders kunnen voelen dat niemand zoveel van hun kind zal houden als zijzelf. Dat hun kind recht heeft op hun liefde. Dat is niet per se alleen eigenbelang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')