dan kan ze niet poepenquote:
dat was ook wel een idee geweest. heb nog een paar oude beenwarmers liggen. Maar ja... ze trekt het uit. Dus dan blijft de rotste optie over.... de kap. Ze ziet er heel zielig mee uit en ze heeft wel een uur heel stijfjes gezeten. Maar ja... beter dat dan de hechtingen lostrekken. Ik had nu ook even niets beters. Het is iig een soort karton die niet snijdt. Bel morgen de DA wel voor een beter alternatief.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef senesta het volgende:
Oh Nokwanda ik moest echt even hard lachen om die uitdrukking op haar koppie, wat zal ze je een vreselijk mens vinden op dit moment.
Oh en mijn zus heeft wel eens een benenwarmer gebruikt voor een klein hondje, die keek net zo!
Jij krijgt over een tijdje toch ook jouw Miyuki-grietje.quote:
jaaaa, vooral mijn schattige coc plakbandquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef senesta het volgende:
Als ze de hechtingen los krijgt dan ben je verder van huis, dus ik denk inderdaad dat je haar ongenoegen even voor lief moet nemen.
Ik vind dit er eerlijk gezegd nog confortabeler uitzien dan zo'n plastic ding.
Ach dat past wel een beetje bij jullie, heerlijk kleurrijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaa, vooral mijn schattige coc plakbandsoooo cute en prachtig knalroze
Okay dan... en waar ben je dan? Ik wilde er net om vragenquote:Op zondag 27 mei 2007 06:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Jee, ik wilde wel een boterham voor je maken als je zo een honger hebt hoor.
.
Je hebt nu al gegetenquote:Op zondag 27 mei 2007 09:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay dan... en waar ben je dan? Ik wilde er net om vragen![]()
Jaaa, de derde dag. Gelijk heeft ze de hechting eruit gepeuterd toen ik niet keek en daarna keek ze nergens meer naar om. Ze is nu wel veel speelser en levendiger. De wond is wel mooi. Je ziet het haast niet meer.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef buitenbeentje het volgende:
De kap is al weer af bij Purrr neem ik aan?
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:05 schreef Ole het volgende:
Blijft heerlijk die poezen...
Wordt Purr dat gelurk nog niet zat? Ik bedoel.. volgens mij zien die kleintjes haar gewoon als voermachine![]()
eerst ee en dan ooquote:Op zondag 27 mei 2007 14:22 schreef Ole het volgende:
sleep of sloop?
Leer mij kattenbeesten kennenquote:
quote:
Hij lijkt eigenlijk wel een kloon van zijn vader.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:56 schreef Barbaaf het volgende:
Stuit is toch wel mijn favoriet. Volgens mij gaat hij heel erg op zijn vader lijken: vriendelijk en aardig maar als hij iets in zijn poezebolletje gehaald heeft is hij onstuitbaar
quote:
Stuit besloot even solitair te doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:17 schreef Barbaaf het volgende:
Arme Purrr, 't lijkt alsof ze haar helemaal leegzuigen. Zelfs geen plaats meer voor 't vierde kitten (mis ik Stuit nu op de foto's? Of vind hij zichzelf daar nu te groot voor nu hij zelf 'prooien' vangt?)
Veel sterkte vast.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:05 schreef nokwanda het volgende:
Karel gaat donderdag mee met mijn moeder en Stuit wordt zondag opgehaald door collega.
Ja hoor. Karel is natuurlijk helemaal logisch. Die zal ik nog vaak genoeg zien. Mijn moeder gaat best regelmatig op vakantie en zo. dan komt ie lekker hier logeren.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef wonderer het volgende:
En je kunt ze toch altijd nog bezoeken enzo?
Purrr voedt de kitjes nog steeds af en toe. Vanmiddag vroeg Karel erom. Ze weigerde hem en liet de andere toe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Purr zonder Karel![]()
Lijkt me echt niet leuk om die kleintjes te laten gaan, ook al kun je ze nog wel vaak zien.
Tnx voor de verhaaltjes en de foto's iig en eh...blijf je de dames wel showen hier?![]()
Ik zou zeker ook emomutsje worden....quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou ook emomutsje worden.:')
Het "exvrouwtje" van Baileys moest ook huilen toen we hem meenamen en ik jankte haast spontaan mee, omdat ik me zo kon voorstellen wat een k*t-gevoel het voor haar moest zijn![]()
Prachtige foto's trouwens van het rooie ventje![]()
![]()
Het is geen plaatje maar een script, dat pakt ie niet goed geloof ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef nokwanda het volgende:
waarom zijn de foto's niet te zien?
Tis maar goed dat ik binnenkort een beter betaalde baan krijg om de kattenbrokjes mee te verdienen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef Ole het volgende:
Nou ja, het had toch gekund dat ze in een onbewaakt ogenblik ontsnapt is of zo?
Maar goed, het is een droppie hoor! Ze heeft in elk geval wel een goed huis gevonden![]()
Sommige mensen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:09 schreef Ole het volgende:
Verschrikkelijk hoe mensen toch met dieren omgaan..
Er heeft hier eens een kat van een huis boven me een paar dagen in huis gezeten. Niet gezien, want hij was bang voor mijn panter, en bleek dus meer dan 2 dagen onder de bank gezeten te hebben
Maar goed. hij kwam tevoorschijn, en wij hadden idd een briefje van de bovenburen. Die gast deed echt zo onverschillig![]()
Ik zou echt een gat in de lucht springen, en de volgende dag met een dikke fles wijn voor de deur staan! Hoop dat zijn vriendin (van wie de kat was) wel beter voor hem was.
Ik had die kat bijna gehouden!
Ik kan daar ook met mijn hoofd niet bij. De enige die hier de voordeur uitglipt is Spice. En die komt ook gelijk weer achterom. De enige die er achter in en uit kan trouwens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sommige mensen...![]()
![]()
Als ik hier 1 in huis al niet snel genoeg kan vinden, loop ik al *insert poezenaam* gillend door het huis....en bij geen reactie jodel ik ook nog even in de tuin![]()
Maar tis wel een scheet van een beestje, die Byoux![]()
Ja en ik danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:49 schreef wonderer het volgende:
Je bent te goed voor deze wereld, Nok
Je zou Karel eens moeten zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:42 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Wat goed van je dat het katje bij jullie mag blijven! Onbegrijpelijk dat het beestje niet gemist wordt, het is een dotje!En wat zijn Mudhle en Kay groot geworden!
![]()
Met die avatar zeker..quote:
Maar verder is ie echt schattig hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:49 schreef wonderer het volgende:
Je bent te goed voor deze wereld, Nok
Ik kan me er iets bij voorstellen. Er loopt hier ook zo'n flinke, rode Puma op enorme tijgerpoten rond .quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:01 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Je zou Karel eens moeten zien![]()
Hoe gaat het met de kleine pumamutsjes?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:22 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Er loopt hier ook zo'n flinke, rode Puma op enorme tijgerpoten rond .
Erg goed!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de kleine pumamutsjes?
fotooooo'squote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:37 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Erg goed!Het zijn lekkere dikke pluizebolletjes en hebben het spelen en (soms ruig) stoeien ontdekt. Echte stoere druktemakers worden ze nu, maar piepen als kleine babies als het menens wordt of als ze iets "engs" tegenkomen. Maar na een uurtje (of meer) druk doen vinden ze het nog steeds heerlijk om als 1 krioelboel met zn allen op en over en tegen elkaar aangekropen te slapen.
Oh en het beste van al: we houden er eentje!![]()
De mooiste en de liefste en de schattigste natuurlijk!quote:
Wie niet ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:11 schreef Ole het volgende:
Ik zit hier weer eens weg te smelten..
Die rooitjes allemaal op een rij!
Mijn moeder bleek allergisch.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Karel! Mijn favorietje![]()
Waarom is hij teruggekomen?
Dat weet je idd nooit zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn moeder bleek allergisch.
En toen ie meeging had ik gezegd dat als er enige reden was waarom hij niet zou kunnen blijven, hij dan terug zou komen.
@Ole, nee, die is grijs (dacht ik)
Yep. Hij blijft, zoals het er nu uitziet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef kauwkikker het volgende:
blijft Karel nu ook bij jou wonen? wel jammer voor je moeder ze was vast al aan hem gewend.
Natuurlijk is dat een optie. Karel doet het heel goed als enige kat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:28 schreef wonderer het volgende:
Bij een ander huis onderbrengen is geen optie?
Denk dat het niet hoeft. Inmiddels hebben de oudere poezen hem zijn plaats gewezen en heeft Purrr vooral haar ouderlijk gezag weer doen gelden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:35 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Aaahw Nokwanda, wat jammer dat je moeder allergisch bleek te zijn voor Katen. Zo te horen is Karel een echte macho-meneertje. Ik hoop dat je een goed nieuw thuis vind voor Karel!
Op dit moment lijkt ze wat krakkemikkig maar gelukkig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ff in dit topic...
Hoe gaat het met Rosa, Nokwanda?![]()
Ik weet het.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ze kan wel willen, maar ze kan het niet. Dat zou mij genoeg zeggen.
Slecht.quote:Op zondag 16 september 2007 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe gaat het nu?
Heel veel sterkte EW, het zijn altijd klote dingen maar ik geloof echt dat jullie voor haar het allerbeste hebben gedaan.quote:
Ach gut, die stakkerquote:
Mooi he hoe ze dat dan met z'n allen doenquote:Op maandag 17 september 2007 15:57 schreef nokwanda het volgende:
Ik moest wel lachen om de DA. (niet mijn eigen DA)
Die keek wat verwonderd rond en zei: hier liggen echt overal poezen. Hoeveel heb je er wel niet?
Trouwens... De kleintjes kwamen er ook echt omheen zitten
Ze "hielpen" me ook bij het gravenquote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Mooi he hoe ze dat dan met z'n allen doende foto's trouwens ook!
uhm tja.....quote:Op maandag 17 september 2007 16:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze "hielpen" me ook bij het graven![]()
No matter dear. Niks spuit 11. Ik waardeer het hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:27 schreef Greys het volgende:NokMuts
Het spijt me zo dat ik dit nu pas lees, hoe heb ik dit nou niet kunnen lezen?
De tranen springen in mijn ogen bij die 1e foto, dat knuffelmuiltje van haar bij E-W
Sterkte, ook al ben ik Spuit 11![]()
EW heeft in zijn msn avatar een nog mooiere. daar heb ik ergens het origineel van dat ik eens moet zoeken.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
Gelukkig, dank je
Dat is wel heel 'fijn' (hoe raar dat ook klinkt) geweest he, dat het thuis kon gebeuren in haar eigen veilige omgeving. Kan ik me heel goed voorstellen dat je zo'n diertje er niet nog eens mee wilt opzadelen om in de auto ofzo te moeten naar een enge omgeving. Ga je die bovenste foto met E-W uitvergroten en ophangen?
Hoe is het met jouw kleintjes en Muts en Puma?quote:Op maandag 24 september 2007 20:44 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Ach Nokwanda, ik lees nu pas dat Rosa het niet gered heeft. Wat triest, ik weet hoe het voelt.![]()
Sterkte voor jou en EW!
Daar gaat het prima mee! Of tenminste, dat vertellen hun nieuwe eigenaars ons toch.quote:Op maandag 24 september 2007 23:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw kleintjes en Muts en Puma?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |