dan kan ze niet poepenquote:
dat was ook wel een idee geweest. heb nog een paar oude beenwarmers liggen. Maar ja... ze trekt het uit. Dus dan blijft de rotste optie over.... de kap. Ze ziet er heel zielig mee uit en ze heeft wel een uur heel stijfjes gezeten. Maar ja... beter dat dan de hechtingen lostrekken. Ik had nu ook even niets beters. Het is iig een soort karton die niet snijdt. Bel morgen de DA wel voor een beter alternatief.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef senesta het volgende:
Oh Nokwanda ik moest echt even hard lachen om die uitdrukking op haar koppie, wat zal ze je een vreselijk mens vinden op dit moment.
Oh en mijn zus heeft wel eens een benenwarmer gebruikt voor een klein hondje, die keek net zo!
Jij krijgt over een tijdje toch ook jouw Miyuki-grietje.quote:
jaaaa, vooral mijn schattige coc plakbandquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef senesta het volgende:
Als ze de hechtingen los krijgt dan ben je verder van huis, dus ik denk inderdaad dat je haar ongenoegen even voor lief moet nemen.
Ik vind dit er eerlijk gezegd nog confortabeler uitzien dan zo'n plastic ding.
Ach dat past wel een beetje bij jullie, heerlijk kleurrijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaa, vooral mijn schattige coc plakbandsoooo cute en prachtig knalroze
Okay dan... en waar ben je dan? Ik wilde er net om vragenquote:Op zondag 27 mei 2007 06:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Jee, ik wilde wel een boterham voor je maken als je zo een honger hebt hoor.
.
Je hebt nu al gegetenquote:Op zondag 27 mei 2007 09:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay dan... en waar ben je dan? Ik wilde er net om vragen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |