abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53261583
vind het erg. dieren zijn even dierbaar als mensen

sterkte Nokwanda en EW
Werewolf
pi_53261734
Ik heb halverwege vorig jaar ook twee keer vlak achter elkaar deze hele moeilijke beslissing moeten nemen voor onze 18 jarige poezedames die vlak na elkaar ziek werden. Ik was er kapot van en dat zal bij jullie niet anders zijn. Fijn dat jullie zo rustig thuis afscheid van haar hebben kunnen nemen.

Troostknuffel voor jullie allebei!!
pi_53261954
Pfff, die foto's
Wat een heerlijke herinnering
pi_53263123
Lief hoor. Dank jullie wel

Hier zijn er eerder twee overleden. Een overreden en een onbekende maar wss natuurlijke oorzaak. Dat was echt anders dan Roosje. We gaan die lekkere oranje poezepluisbuik vreselijk missen. Maar ik ben zo blij dat we die ouwe asielpoes de laatste 9 jaar van haar leven alle liefde hebben kunen geven. En zij ons. En op diezelfde manier is ze ook echt gegaan, knuffelend en wel.

@Mirre, het is idd wel anders bij zo'n oude poes die je al heel lang hebt. En dan twee, brrr.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_53265654
Hee Nok en EW....wat een verhaal, wat een 'mooi' verhaal, voor zover dit verhaal mooi kan zijn...
Rosa zal het vast goed gehad hebben bij jullie en die foto's.....ik zat hier met tranen in m'n ogen te lezen en te kijken.
Het is alweer een jaar of 3 geleden dat wij (toen ik nog bij mijn ouders woonde) ook onze kat moesten laten inslapen. Ik weet het nog als de dag van gisteren, ik moest die dag werken. Ik liep de straat uit en onze kat zat op de vensterbank, keek naar me totdat ie me niet meer zag. Het was zo'n lieverd...en ik maar huilen... En nu weer.
Heel veel sterkte voor jullie!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 september 2007 @ 22:27:15 #206
163650 Greys
pi_53341665
NokMuts Het spijt me zo dat ik dit nu pas lees, hoe heb ik dit nou niet kunnen lezen?
De tranen springen in mijn ogen bij die 1e foto, dat knuffelmuiltje van haar bij E-W
Sterkte, ook al ben ik Spuit 11
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53342908
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
NokMuts Het spijt me zo dat ik dit nu pas lees, hoe heb ik dit nou niet kunnen lezen?
De tranen springen in mijn ogen bij die 1e foto, dat knuffelmuiltje van haar bij E-W
Sterkte, ook al ben ik Spuit 11
No matter dear. Niks spuit 11. Ik waardeer het hoor.

en met ons gaat het best wel weer. We missen haar wel maar we staan wel echt achter de keuze.
Kreeg van mijn eigen DA trouwens een kaartje. Heel lief. Schoot ik wel weer vol van.
Mijn eigen DA kon niet thuis komen dus die hadden ons doorverwezen naar een heel goeie die wel thuis kon komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 september 2007 @ 23:06:45 #208
163650 Greys
pi_53342991
Gelukkig, dank je

Dat is wel heel 'fijn' (hoe raar dat ook klinkt) geweest he, dat het thuis kon gebeuren in haar eigen veilige omgeving. Kan ik me heel goed voorstellen dat je zo'n diertje er niet nog eens mee wilt opzadelen om in de auto ofzo te moeten naar een enge omgeving. Ga je die bovenste foto met E-W uitvergroten en ophangen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53343496
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
Gelukkig, dank je

Dat is wel heel 'fijn' (hoe raar dat ook klinkt) geweest he, dat het thuis kon gebeuren in haar eigen veilige omgeving. Kan ik me heel goed voorstellen dat je zo'n diertje er niet nog eens mee wilt opzadelen om in de auto ofzo te moeten naar een enge omgeving. Ga je die bovenste foto met E-W uitvergroten en ophangen?
EW heeft in zijn msn avatar een nog mooiere. daar heb ik ergens het origineel van dat ik eens moet zoeken.
Nou ben ik niet zo van de postume verering. Alleen bij hen die ik bij leven ook al eerde. Dus dit kan best
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 24 september 2007 @ 20:44:43 #210
160596 Doemijdiemaar
Ja, vind ik ook!
pi_53442687
Ach Nokwanda, ik lees nu pas dat Rosa het niet gered heeft. Wat triest, ik weet hoe het voelt.
Sterkte voor jou en EW!
Those who try to be different, are all the same.
pi_53447563
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:44 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Ach Nokwanda, ik lees nu pas dat Rosa het niet gered heeft. Wat triest, ik weet hoe het voelt.
Sterkte voor jou en EW!
Hoe is het met jouw kleintjes en Muts en Puma?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:28:49 #212
160596 Doemijdiemaar
Ja, vind ik ook!
pi_53465724
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw kleintjes en Muts en Puma?
Daar gaat het prima mee! Of tenminste, dat vertellen hun nieuwe eigenaars ons toch.

Vorige weekend zijn 4 van de 5 katjes opgehaald en we horen alleen maar erg enthousiaste verhalen van de nieuwe eigenaars. Dierenartsen zeiden dat ze in hun handjes mogen knijpen, de kleintjes zijn ondertussen dikke vriendjes met de andere katten/honden/cavia's van de familie's, omgekletste partners zijn nu al helemaal gek met het nieuwe poesje en allemaal schijnen ze gek op de was en wasmachine te zijn.

En met Muts, Puma en Wammes gaat het ook super. Ze vinden elkaar nog allemaal even lief (en soms even iets minder lief) en meneer Wammes is op z'n tijd lekker druk en stout. Nog steeds zoekt ie iedere avond z'n mama op voor een sabbelsessie, waarbij hard gesmakt wordt. Muts vindt het nog steeds allemaal best, geeft Wammes dan meteen 10 wasbeurten en zo vallen ze dan samen al spinnend in slaap. Superlief om te zien!

Hier de laatste foto's van de kleintjes vlak voordat ze opgehaald werden.

Hoe gaat het nu met Karel, weer helemaal vriendjes met de andere katten?
Those who try to be different, are all the same.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')