Of in d'r hoofddoekje en daarna snel bij hem op zijn hoofd zetten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef remlof het volgende:
Als ze op z'n gezicht zit?
Nee, het arme kind loopt het krampachtig op te houden, weet je wel wat een buikpijn je dan krijgt?!quote:
Daar voel jij toch niks vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, het arme kind loopt het krampachtig op te houden, weet je wel wat een buikpijn je dan krijgt?!
Niet?quote:
Dat jij jezelf verlaagt tot zulke dingen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Moon_Bridge het volgende:
Nolius gaat me allemaal kekke vragen emailen, Yvonne.
Ja maar dat begrijpt Yvonne niet, want zij doet het wel in het bijzijn van mannenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef Misstique het volgende:
Zeg yvonne, echte dames flatuleren niet in bijzijn van heren heur.
Doe eens?! Zo'n enorm knetterende harde!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef Misstique het volgende:
Zeg yvonne, echte dames flatuleren niet in bijzijn van heren heur.
Daar ben ik fysiek niet toe in staat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens?! Zo'n enorm knetterende harde!
Oh jawel, wedden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar ben ik fysiek niet toe in staat.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
OMG!
Hij is slapen. Ik ben aan de telefoon, maar straks ben je énorm de lul Vonne.
Dat klinkt als een uitdaging die ik niet voorbij kan gaan.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitdaging die ik niet voorbij kan gaan.
Of petomanie, zo u wilt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef Moon_Bridge het volgende:
"Flatuleren".
Als in: dat ga ik met gemak winnen.quote:
Je postte het zelfquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Al m'n onzekerheden op tafel.
Ik ben in het geheel niet verbaasd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik ken het beiden niet. Eigenlijk.
U heeft nóóit de klassieker Blazing Saddles gezien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik ken het beiden niet. Eigenlijk.
Niet terminaal, slechts stinkerigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef Dirkh het volgende:
De aanwezige mods en A's krijgen 5 minuten om hier wat van te maken omdat ze meer mogen.
Verder is het gewoon een tyfus topic. Wat kan het een ander rotten dat de vriendin van een of ander incrowd user een koliek heeft. (terminaal)
Nee, maar dat komt misschien omdat ik geen téévéé heb. Zou ik het moeten hebben doen hebben gezien moeten hebben?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
U heeft nóóit de klassieker Blazing Saddles gezien?
Niet nodig, ik geloof u onmiddelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Zoek maar in de Heilig Schrift. Blonde Engelen hebben geen darmgassen.
*Tadaáaáááááá*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet nodig, ik geloof u onmiddelijk.
Het is een klassieker, weest gerust u heeft dus nog alle tijd om die gezien te hebben gehad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt misschien omdat ik geen téévéé heb. Zou ik het moeten hebben doen hebben gezien moeten hebben?
HA! ZIE JE DAT YVONNE!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb Tiek trouwens nog nooit kunnen betrappen op een ruft. Een scheet. Een windje.
Jammer genoeg, iets van gelijk spel zou wel leuk zijn.
Misschien ga ik morgen wel dood, Dago. Je weet immers maar nooit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een klassieker, weest gerust u heeft dus nog alle tijd om die gezien te hebben gehad.
Dan nog. Het nalevendige leven is ruim voorzien van alle moderne gemakken en ongemakken naar believen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Misschien ga ik morgen wel dood, Dago. Je weet immers maar nooit.
Misschien ga je wel stiekem naar de gang iedere keer; "Dago, ik heb mijn inlèèèègkruisjes in mijn handtasje laten liggen, effe wachte hóór, ben zo terug." Ik verzin ook maar wat.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef Dirkh het volgende:
Mooi, dit is nog steeds niks, als je na 5 minuten nog niks van het topic kan maken dan ben je het ook niet waard.
Ga lekker in SC zitten ergens, maakt mij geen reet uit. Bagger is bagger. Opgedonderd.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarnaast, schop hem dan maar naar R&P.
Vergeef me het feit dat je in R&P moet posten, maar dan moet het zo maar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:28 schreef Moon_Bridge het volgende:
Oh.
Jíj hebt hem aangenomenquote:
Geeft niet. Die bewaren we voor een andere gelegenheid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:28 schreef Moon_Bridge het volgende:
Ja, nu heb ik dat andere [goede] topic voor niets gekicked.
Rrrrrrrrr. Doe maar zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geeft niet. Die bewaren we voor een andere gelegenheid.
Het was puickend overigens, in antwoord op uw vraag elders.quote:
Volgens mij passen ze zelfs hun dieet er op aan. Geen bier en geen bonen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
Past hier eik ook beter.
Dames,
waarom laten jullie geen scheten in de buurt van jullie vriendjes?!
Had ik de muziek nog wat harder moeten zetten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kán het gewoon niet. Zelfs plassen in andermans huis kost moeite.
Die bonen kan ik ze nog wel vergevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volgens mij passen ze zelfs hun dieet er op aan. Geen bier en geen bonen.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was puickend overigens, in antwoord op uw vraag elders.
Had het meest ideale geweest jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik de muziek nog wat harder moeten zetten?
Zeg dat dan gewoon muts!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had het meest ideale geweest ja.
Puikende.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef Moon_Bridge het volgende:
Welke muziek? Welke muziek? Welke muziek? Welke muziek?.
Ik ben nog niet zo goed in het praten over mijn plasgewoonten bij mensen waar ik voor het eerst over de vloer kom. Sue me.quote:
En ik maar blijven vragen of je nog wat wilde drinken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo goed in het praten over mijn plasgewoonten bij mensen waar ik voor het eerst over de vloer kom. Sue me.
Behoorlijk interessant eigenlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
That's it, Fokkers weten nu officieel meer van me dan mijn moeder.
Het betrof een Japanse Canadees geboren in New York wiens CD wij die dag aangeschaft hadden. Gevolgd door een goede band onder leiding van Matthew.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Dan is't mooi, Dago. Dan is't mooi.
Twéé soorten muziek maar? Breed hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het betrof een Japanse Canadees geboren in New York wiens CD wij die dag aangeschaft hadden. Gevolgd door een goede band onder leiding van Matthew.
Ik kreeg Tiek niet zover om zelf te gaan musiceren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Twéé soorten muziek maar? Breed hoor.
Zo'n mooie vette bierscheet in de ochtend, die lang blijft hangenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volgens mij passen ze zelfs hun dieet er op aan. Geen bier en geen bonen.
Wanneer je stress hebt, ben je dan ook in de dunne?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, iemand nog vragen over m'n darmstelsel, nu Yvonne er de mogelijkheid toe gegeven heeft?
Laat me raden, je gaat eerst over rechts hangen>> lawaai, dan wat naar links, fuck nog meer lawaai, en ondertussen sta je op klappenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kán het gewoon niet. Zelfs plassen in andermans huis kost moeite.
Kan ze dat dan? Heeft ze me nog nooit verteld! Wat doet de dame zoal? Bespeelt ze het darmorgel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kreeg Tiek niet zover om zelf te gaan musiceren.
Treffend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat me raden, je gaat eerst over rechts hangen>> lawaai, dan wat naar links, fuck nog meer lawaai, en ondertussen sta je op klappen
Nee. Maar (en dit is niet gelogen) als ik ongesteld ben ben ik *standaard* aan de diarree. Echt naar is dat, dubbele buikpijn, dubbele troep in de pot.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer je stress hebt, ben je dan ook in de dunne?![]()
Pianoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Kan ze dat dan? Heeft ze me nog nooit verteld! Wat doet de dame zoal? Bespeelt ze het darmorgel?
MUUS? Ben jij dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee. Maar (en dit is niet gelogen) als ik ongesteld ben ben ik *standaard* aan de diarree. Echt naar is dat, dubbele buikpijn, dubbele troep in de pot.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee. Maar (en dit is niet gelogen) als ik ongesteld ben ben ik *standaard* aan de diarree. Echt naar is dat, dubbele buikpijn, dubbele troep in de pot.
Zo'n scheet waarvan de dekens gaan bollen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo'n mooie vette bierscheet in de ochtend, die lang blijft hangen
Ohja, dat was ook al zo'n "dame".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Dagonet het volgende:
Dakota
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Inso en Jolan in dat topic. Verrassend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uit de oude doos (whehehehehe)
mannen willen dit niet lezen, GOOR+++
Ik zal mn mond houden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens ben ik IRL ontzettend preuts en onschuldig.
Te VEEL informatie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Je verwacht het niet he.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:55 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Inso en Jolan in dat topic. Verrassend.
Ik was aan het zoeken naar een kloon van mij, maar ik kan 'em niet vinden. Ik had ook in dat topic gepost, dacht ik.quote:
Is dat waar, Miss Miss & C_C?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jahahaha! Als je je reet afveegt smeer je juist al dat bloed uit, ipv dat het er schoner op wordt!.
Geen idee, ik poep niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:00 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Is dat waar, Miss Miss & C_C?
*uuhwl*.
inderdaadquote:
Maar áls ik zou poepen, stel, puur hypothetisch, dan zou ik daar geen last van hebben, aangezien ik kurken gebruik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ja-ja-ja-ja-ja-ja-ja. Die vertrouw ik niet.
Niet TheCamel, dat was iemand anders, maar het topic is bijna niet door te komen omdat mijn blik steeds richting posts dwaalt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:57 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken naar een kloon van mij, maar ik kan 'em niet vinden. Ik had ook in dat topic gepost, dacht ik.
Kurken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar áls ik zou poepen, stel, puur hypothetisch, dan zou ik daar geen last van hebben, aangezien ik kurken gebruik.
Nee, niet TheCamel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet TheCamel, dat was iemand anders, maar het topic is bijna niet door te komen omdat mijn blik steeds richting posts dwaalt.
Don't make me say the word.quote:
Wij geloven jequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens ben ik IRL ontzettend preuts en onschuldig.
T.quote:
Jij kan daar niets over wetenquote:
Andersom zou een stuk beroerder zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij kan daar niets over weten.
Overigens is Tiek schattig in haar preutsheid en FOK kut in zijn downtime.
Neuh.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:22 schreef remlof het volgende:
Post je nog wel even in ONZ'ers met theedoek/hoofddoek c_c?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |