Of in d'r hoofddoekje en daarna snel bij hem op zijn hoofd zetten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef remlof het volgende:
Als ze op z'n gezicht zit?
Nee, het arme kind loopt het krampachtig op te houden, weet je wel wat een buikpijn je dan krijgt?!quote:
Daar voel jij toch niks vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, het arme kind loopt het krampachtig op te houden, weet je wel wat een buikpijn je dan krijgt?!
Niet?quote:
Dat jij jezelf verlaagt tot zulke dingen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Moon_Bridge het volgende:
Nolius gaat me allemaal kekke vragen emailen, Yvonne.
Ja maar dat begrijpt Yvonne niet, want zij doet het wel in het bijzijn van mannenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef Misstique het volgende:
Zeg yvonne, echte dames flatuleren niet in bijzijn van heren heur.
Doe eens?! Zo'n enorm knetterende harde!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef Misstique het volgende:
Zeg yvonne, echte dames flatuleren niet in bijzijn van heren heur.
Daar ben ik fysiek niet toe in staat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens?! Zo'n enorm knetterende harde!
Oh jawel, wedden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar ben ik fysiek niet toe in staat.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
OMG!
Hij is slapen. Ik ben aan de telefoon, maar straks ben je énorm de lul Vonne.
Dat klinkt als een uitdaging die ik niet voorbij kan gaan.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitdaging die ik niet voorbij kan gaan.
Of petomanie, zo u wilt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef Moon_Bridge het volgende:
"Flatuleren".
Als in: dat ga ik met gemak winnen.quote:
Je postte het zelfquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Al m'n onzekerheden op tafel.
Ik ben in het geheel niet verbaasd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik ken het beiden niet. Eigenlijk.
U heeft nóóit de klassieker Blazing Saddles gezien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik ken het beiden niet. Eigenlijk.
Niet terminaal, slechts stinkerigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef Dirkh het volgende:
De aanwezige mods en A's krijgen 5 minuten om hier wat van te maken omdat ze meer mogen.
Verder is het gewoon een tyfus topic. Wat kan het een ander rotten dat de vriendin van een of ander incrowd user een koliek heeft. (terminaal)
Nee, maar dat komt misschien omdat ik geen téévéé heb. Zou ik het moeten hebben doen hebben gezien moeten hebben?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
U heeft nóóit de klassieker Blazing Saddles gezien?
Niet nodig, ik geloof u onmiddelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Zoek maar in de Heilig Schrift. Blonde Engelen hebben geen darmgassen.
*Tadaáaáááááá*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet nodig, ik geloof u onmiddelijk.
Het is een klassieker, weest gerust u heeft dus nog alle tijd om die gezien te hebben gehad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt misschien omdat ik geen téévéé heb. Zou ik het moeten hebben doen hebben gezien moeten hebben?
HA! ZIE JE DAT YVONNE!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb Tiek trouwens nog nooit kunnen betrappen op een ruft. Een scheet. Een windje.
Jammer genoeg, iets van gelijk spel zou wel leuk zijn.
Misschien ga ik morgen wel dood, Dago. Je weet immers maar nooit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een klassieker, weest gerust u heeft dus nog alle tijd om die gezien te hebben gehad.
Dan nog. Het nalevendige leven is ruim voorzien van alle moderne gemakken en ongemakken naar believen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Misschien ga ik morgen wel dood, Dago. Je weet immers maar nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |