quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Maar (en dit is niet gelogen) als ik ongesteld ben ben ik *standaard* aan de diarree. Echt naar is dat, dubbele buikpijn, dubbele troep in de pot.
Inso en Jolan in dat topic. Verrassend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uit de oude doos (whehehehehe)
mannen willen dit niet lezen, GOOR+++
Ik zal mn mond houden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens ben ik IRL ontzettend preuts en onschuldig.
Te VEEL informatie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee. Maar (en dit is niet gelogen) als ik ongesteld ben ben ik *standaard* aan de diarree. Echt naar is dat, dubbele buikpijn, dubbele troep in de pot.
Je verwacht het niet he.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:55 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Inso en Jolan in dat topic. Verrassend.
Ik was aan het zoeken naar een kloon van mij, maar ik kan 'em niet vinden. Ik had ook in dat topic gepost, dacht ik.quote:
Is dat waar, Miss Miss & C_C?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jahahaha! Als je je reet afveegt smeer je juist al dat bloed uit, ipv dat het er schoner op wordt!.
Geen idee, ik poep niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:00 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Is dat waar, Miss Miss & C_C?
*uuhwl*.
inderdaadquote:
Maar áls ik zou poepen, stel, puur hypothetisch, dan zou ik daar geen last van hebben, aangezien ik kurken gebruik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ja-ja-ja-ja-ja-ja-ja. Die vertrouw ik niet.
Niet TheCamel, dat was iemand anders, maar het topic is bijna niet door te komen omdat mijn blik steeds richting posts dwaalt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:57 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken naar een kloon van mij, maar ik kan 'em niet vinden. Ik had ook in dat topic gepost, dacht ik.
Kurken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar áls ik zou poepen, stel, puur hypothetisch, dan zou ik daar geen last van hebben, aangezien ik kurken gebruik.
Nee, niet TheCamel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet TheCamel, dat was iemand anders, maar het topic is bijna niet door te komen omdat mijn blik steeds richting posts dwaalt.
Don't make me say the word.quote:
Wij geloven jequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens ben ik IRL ontzettend preuts en onschuldig.
T.quote:
Jij kan daar niets over wetenquote:
Andersom zou een stuk beroerder zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij kan daar niets over weten.
Overigens is Tiek schattig in haar preutsheid en FOK kut in zijn downtime.
Neuh.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:22 schreef remlof het volgende:
Post je nog wel even in ONZ'ers met theedoek/hoofddoek c_c?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |