Ja dus we hebben nog wel 3 topic dezelfde opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:57 schreef dubidub het volgende:
Fipo de clown en mamalou
Keijz: ik zei dat ik de nieuwe op na m'n examens ging maken, lullo
IE7 op XP geen last...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:12 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige waar mijn Internet Explorer (7, Vista) elke keer crasht bij het openen van deze fantastische site?
Of Opera. Die vind alles uit, en dan kopieert Firefox het. En als je firefox download, heb je alleen een lege shell. Dan moet je eerst stuff downloadne voordat het een beetje naar je zin isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef kassenbouwer het volgende:
Hmm... vreemd, zal dan maar 's Firefox installeren
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Of Opera. Die vind alles uit, en dan kopieert Firefox het. En als je firefox download, heb je alleen een lege shell. Dan moet je eerst stuff downloadne voordat het een beetje naar je zin is![]()
Weet ik veul. Op zondag hebben ze nog wel eens redelijk nieuwe afleveringen, maar die heb ik geloof ik ook allemaal wel eens gezien. Zijn van die specials, 'Shopping special', 'bloopers'. Wel lachen, maar ik wil oko neue jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef wlsandman het volgende:
He dub, wanneer beginnen de nieuwe series van Mythbusters? Ik zit alleen maar herhalingen te kijken....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |