Daar niet:quote:
Dat mag je nog niet zeggen nu verklap je al watquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:38 schreef jmac het volgende:
[..]
Daar niet:
Het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is dinsdag in de eerste dertig minuten tot twee keer toe onderbroken.
Verschillende Marokkaanse supporters klommen over de omheining van het Willem II-stadion in Tilburg en renden vervolgens rond op het speelveld.
Stewards haalden de supporters van het veld. De Belgische scheidsrechter Luc Wouters legde het duel enige tijd stil. Jong Oranje oefent tegen Marokko ter voorbereiding op het Europees kampioenschap in juni.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat mag je nog niet zeggen nu verklap je al wat!
alsof jij dat niet weet ik zag dat je had gepost in het live topicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef Wopper1 het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen vanavond![]()
Marokkanen lekker fluiten tijdens het volkslied van Nederland(en daar betalen wij voor
).
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
alsof jij dat niet weet ik zag dat je had gepost in het live topic
De commentator zei het verkeerd. Natuurlijk waren dat geen spelers.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Was dat nou een speler die het veld opging ? snapte niets van dat commentaar
En je was al zo'n liefhebber van het spelletjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef skiczukie het volgende:
Ik word nu al schijtziek van deze wedstrijd.
hehe ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef skiczukie het volgende:
Ik word nu al schijtziek van deze wedstrijd.
Kun je je voorstellen hoe ik nog meer afknap?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef fliert het volgende:
[..]
En je was al zo'n liefhebber van het spelletje![]()
Waarom? Ik dacht ik ga weer eens even een voetbalwedstrijdje kijken, krijg je dat geren op het voetbalveld.quote:
maar je blijft even hangen om wat vooroordelen over marokkanen bevestigd te zien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe ik nog meer afknap?
De wedstrijd is toch dodelijk saai dus ben blij dat er nog wat gebeurtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom? Ik dacht ik ga weer eens even een voetbalwedstrijdje kijken, krijg je dat geren op het voetbalveld.
Nooit, en je hebt mij daar ook nooit kunnen betrappen, maar als jij dat graag wil ..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef fliert het volgende:
[..]
maar je blijft even hangen om wat vooroordelen over marokkanen bevestigd te zien?
Moet je in marokko proberen, dan heb je een ijzeren lat in je nek en krijg je lekker een paar maanden "vakantie" in Noord Afrika!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef Fides het volgende:
Ik hou niet van racisme of generaliseren...maar wat een kankertuig.....bepaalde vakken gewoon afsluiten en iedereen afknallen. Waarom hebben we hier niet gewoon Zuid-Europese politie. Dan weet je gewoon dat je een ijzeren knuppel in je nek hebt.
idd, zo schokkend is het ook allemaal weer niet. Een mafkees die wat over het veld holt.. Heb ergere dingen gezien..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
De wedstrijd is toch dodelijk saai dus ben blij dat er nog wat gebeurt
Bij utrecht gaat het er harder aan toe !quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
idd, zo schokkend is het ook allemaal weer niet. Een mafkees die wat over het veld holt.. Heb ergere dingen gezien..
Den haagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef skiczukie het volgende:
Voetbal trekt sowieso tuig aan, Utrecht, Ajax, Jong-Whatever.
Tja Maceo Rigters doet zn best, maar het is niet om aan te zienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom? Ik dacht ik ga weer eens even een voetbalwedstrijdje kijken, krijg je dat geren op het voetbalveld.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Tja Maceo Rigters doet zn best, maar het is niet om aan te zien
Idd, die klappers bij AZ..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef skiczukie het volgende:
Voetbal trekt sowieso tuig aan, Utrecht, Ajax, Jong-Whatever.
Hollandia! Maar nee, fuck nederland, ik ben niet voor niets een Pool!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar zijn de hollandia supporters eigenlijk?
Tijd voor een nieuwe rel-marokkaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een saaie wedstrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjd
Legia uit, altijd gezelligquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hollandia! Maar nee, fuck nederland, ik ben niet voor niets een Pool!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een saaie wedstrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjd
Daar is het ook best gezelligquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe zou het in het livescore topic gaan?
Ik denk dat ik even stiekum ga kijken zo..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe zou het in het livescore topic gaan?
Ja kijk jij ff in het live topic okquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:36 schreef venomsnake het volgende:
Ik wil zo graag weten of er nog Marokkanen komen rellen of niet..![]()
Dan gaan ze neuken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:38 schreef Grulez het volgende:
Pff wat een kutsupporters daar en dat verwacht je ook niet vantevoren. Maar het is net wat de commentator zei:"Als er één schap over de dam is..."
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
HET WILLEM II STADION ONTPLOFT! DIE DEKSELSE MAROKKANEN
Ik heb stiekum in het live topic rond zitten neuzen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja kijk jij ff in het live topic ok
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk die dekselse Marokkaan rennen! Wat een vechtjas!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk die dekselse Marokkaan rennen! Wat een vechtjas!
Vertel komen er nieuwe rellen ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb stiekum in het live topic rond zitten neuzen..![]()
Als het maar halal gebeurt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Of aanranden, maar net waar ze zin in hebben, denk ik![]()
Dat mag ik toch niet verklappen hier, dan is het niet meer spannend..quote:
Iedereen die Theo heet wordt vermoord! Elke Hollander wordt barbaars afgeslacht! Er wordt bloed vergoten! Dat wil je niet weten gewoo!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
Het hele stadion vat vlam.
Nu heb je het verklapt..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
Het hele stadion vat vlam, er vallen 20 doden en 16 gewonden.
Mooi zo dit is toch in het RKC stadion ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mooi zo dit is toch in het RKC stadion ?
WillemIIquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kutmarokkanen ook!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, er word wel geschoten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef jpg97 het volgende:
wordt er al gevochten?
Vooral naast helaas.quote:
dudequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Beetje zelfde niveautje als Stekelenburgquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker gekeept van Vermeer
Nu weet ik weer waarom ik absoluut geen fan van hem ben
Stekelenburg is zeker twee klassen beter dan Vermeer. En zeker de tweede helft van het seizoen heeft Stekelenburg ontzettend goed gekeept.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:04 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Beetje zelfde niveautje als Stekelenburg
Daar tussendoor sloopten ze in Kerkrade het stadion ook nog ffquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef InnocentFR het volgende:
Vorig jaar sloopten ze de Galgenwaard, jaar ervoor bestormden ze het veld in de arena, waarom laat je die lui nog spelen en uberhaupt die lui naar binnen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef InnocentFR het volgende:
Vorig jaar sloopten ze de Galgenwaard
Als je het nou nog goed schreef.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef ruud_fr het volgende:
kut marrokanen
-edit: doe ff normaal-quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef Gelderland het volgende:
-edit quote-
ongelovelijk weerweerspiegeling vd samenleving
iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Lijkt alsof NL een uitwedstrijd speelt
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef jmac het volgende:
TILBURG - Het chaotisch verlopen duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is dinsdagavond na afloop compleet uit de hand gelopen.
Honderden Marokkaanse fans bestormden het veld, gooiden met stoeltjes en hoekvlaggen en sloopten ook andere onderdelen van het stadion, zoals doelen en reclameborden.
De autoriteiten waren hier duidelijk niet op berekend. Een kleine groep veiligheidsmensen probeerde de orde te herstellen, maar werden in het nauw gedreven. Zelfs de spelers van Jong Marokko kregen het er benauwd van.
Rond de 90'ste dus nog maar weer 's kijken.![]()
Ach je snapt wat ie bedoeltquote:
gvd spoilerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef jmac het volgende:
TILBURG - Het chaotisch verlopen duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is dinsdagavond na afloop compleet uit de hand gelopen.
Honderden Marokkaanse fans bestormden het veld, gooiden met stoeltjes en hoekvlaggen en sloopten ook andere onderdelen van het stadion, zoals doelen en reclameborden.
De autoriteiten waren hier duidelijk niet op berekend. Een kleine groep veiligheidsmensen probeerde de orde te herstellen, maar werden in het nauw gedreven. Zelfs de spelers van Jong Marokko kregen het er benauwd van.
idd , laat dit maar de laatste keer zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Plato1980 het volgende:
Tijdens het jeugd-WK hebben ze zich ook al zo misdragen, blijkbaar kan er niet meer tegen Marokko gespeeld worden hier.![]()
In de galgenwaard mogen ze ook nooit meer spelen heeft toen de burgemeester bepaald van Utrechtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Plato1980 het volgende:
Tijdens het jeugd-WK hebben ze zich ook al zo misdragen, blijkbaar kan er niet meer tegen Marokko gespeeld worden hier.![]()
In Kerkrade heb ik ook belachelijke taferelen gezien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
In de galgenwaard mogen ze ook nooit meer spelen heeft toen de burgemeester bepaald van Utrecht
Je vergeet de volgende toevoeging nog:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef jmac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |