Daar niet:quote:
Dat mag je nog niet zeggen nu verklap je al watquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:38 schreef jmac het volgende:
[..]
Daar niet:
Het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is dinsdag in de eerste dertig minuten tot twee keer toe onderbroken.
Verschillende Marokkaanse supporters klommen over de omheining van het Willem II-stadion in Tilburg en renden vervolgens rond op het speelveld.
Stewards haalden de supporters van het veld. De Belgische scheidsrechter Luc Wouters legde het duel enige tijd stil. Jong Oranje oefent tegen Marokko ter voorbereiding op het Europees kampioenschap in juni.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat mag je nog niet zeggen nu verklap je al wat!
alsof jij dat niet weet ik zag dat je had gepost in het live topicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef Wopper1 het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen vanavond![]()
Marokkanen lekker fluiten tijdens het volkslied van Nederland(en daar betalen wij voor
).
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
alsof jij dat niet weet ik zag dat je had gepost in het live topic
De commentator zei het verkeerd. Natuurlijk waren dat geen spelers.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Was dat nou een speler die het veld opging ? snapte niets van dat commentaar
En je was al zo'n liefhebber van het spelletjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef skiczukie het volgende:
Ik word nu al schijtziek van deze wedstrijd.
hehe ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef skiczukie het volgende:
Ik word nu al schijtziek van deze wedstrijd.
Kun je je voorstellen hoe ik nog meer afknap?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef fliert het volgende:
[..]
En je was al zo'n liefhebber van het spelletje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |