quote:
quote:
quote:
Denk dat het gewoon onderdeel is van een spel zodat Valencia een signaal afgeeft dat ze niet bereid zijn om de hoofdprijs te betalen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef BobbyHill het volgende:
Vreemd verhaal. Het is al weken bekend dat Valencia met Ajax aan het onderhandelen is en nu komt die trainer opeens vertellen dat hij hem niet nodig heeft. Alsof hij het gisteren voor het eerst hoorde. Lekkere communicatie dan.
Net als dat ' bewust' niks laten horen zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon onderdeel is van een spel zodat Valencia een signaal afgeeft dat ze niet bereid zijn om de hoofdprijs te betalen.
quote:
wel die van Wesley, dan moet hij daar maar niet heen gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Valencia kan dan spelen wat ze willen, er moet gewoon een heel goed bod komen. Alsof het ons probleem is als een trainer hem niet wil ofzo.
nee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef paaskannekoekje het volgende:
doet stam eigenlijk mee zondag ?
Jij snapt het.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon onderdeel is van een spel zodat Valencia een signaal afgeeft dat ze niet bereid zijn om de hoofdprijs te betalen.
Right. En omdat die trainer zegt dat hij 'm niet wil hebben, haalt Ajax opeens vijf miljoen van de prijs af?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Zo zijn veel mediaberichten(geruchten) onzin. Dit om transfers proberen te beïnvloeden, of wedstrijden.
Kijk heel het seizoen maar wat voor stront er over Ajax is uitgekapt. En meestel voor belangrijke wedstrijden. De media geilt hier gewoon op.
En ik hoef dan verder geen namen te noemen.
terugt uit Italië?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:37 schreef Freak187 het volgende:
Nee ze halen niks van de prijs af, maar ze willen voorkomen dat ze nog meer moeten gaan betalen voor Wesley. Er zit nog steeds een gigantisch gat tussen vraagprijs en wat Valencia biedt.
Gelukkig zwicht Van Geel niet voor dit soort praktijken.
Wat moet je nu in hemelsnaam met Kluivert? Ik geloof dat ie inmiddels al wel heeft bewezen dat ie geen toevoegende waarde heeft. En ik ben echt niet bang dat Ajax hem haalt, en een hoop salaris geeft, vanwege dat ene doelpuntje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon het basisteam bij elkaar houden. Behalve De Mul. Die jankerd mag lekker voor veel te veel geld naar Sevilla ofzo oprotten. Voor die positie hebben we Bakircioglu ook al gehaald.
Verder nog een goede vervanger voor Grygera aantrekken en Kluivert als stand in voor Huntelaar halen en ik ben tevreden.
Al is het maar om te voorkomen dat hij naar retteketet gaatquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat moet je nu in hemelsnaam met Kluivert? Ik geloof dat ie inmiddels al wel heeft bewezen dat ie geen toevoegende waarde heeft. En ik ben echt niet bang dat Ajax hem haalt, en een hoop salaris geeft, vanwege dat ene doelpuntje.
Een verschil Van der Vaart raakte zijn laatste jaar geen pinda, en Wes speelt zijn beste jaar ooit. Denk eens na voor je iets zegt manquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik denk dat het het beste voor Sneijder is als hij vertrekt. Anders krijgt hij misschien wel hetzelfde als met van de Vaart. Die is eigenlijk een jaar te lang gebleven.
Volgens mij bedoelt-ie juist dat Sneijder dat komend seizoen zou kunnen overkomen dan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een verschil Van der Vaart raakte zijn laatste jaar geen pinda, en Wes speelt zijn beste jaar ooit. Denk eens na voor je iets zegt man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |