quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:15 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ik had pijn in mn ogen van die afschuwelijke choreo van jullie
Die beker
We breiden het uit, ook de bezoekers krijgen nu klappertjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
Als ze die klappertje is achterwege laten.
en dat ..... "rettekettette kettet.... az" geroep mag ook wel verbannen worden. Dirk, er is werk aan de winkel....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
Als ze die klappertje is achterwege laten.
Babel is natuurlijk wel drie jaar jonger dan Jenner, en is - vind ik - al duidelijk een betere speler. Het rendement moet natuurlijk omhoog, maar dat ligt denk ik voor een groot deel ook aan de speelstijl. Daarnaast maakt hij soms de moeilijkste ballen en mist hij de makkelijkste...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef xFriendx het volgende:
Maar goed, wellicht kunnen zowel Babel als Jenner hier nog aan trainen. Weten beiden hun acties uit te breiden en door te zetten naar wat rendement dan zijn het hele bruikbare spelers. Het talent zit er immers wel in.
Idd, de ene keer is het alles (doelpunt van hem tegen Heerenveen) en de andere keer is het helemaal niks (wedstrijd tegen AZ, qua acties wel maar doeltreffendheid 0,0)!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:29 schreef twi het volgende:
[..]
Babel is natuurlijk wel drie jaar jonger dan Jenner, en is - vind ik - al duidelijk een betere speler. Het rendement moet natuurlijk omhoog, maar dat ligt denk ik voor een groot deel ook aan de speelstijl. Daarnaast maakt hij soms de moeilijkste ballen en mist hij de makkelijkste...
Je weet tog....... Jullie hadden die vette coole shit, en die dope smoke!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:15 schreef kurk_droog het volgende:
Wat wij op het veld gooiden waren echte rookbommen.
Je kan nu wel heel tof gaan doen, maar die rook was gewoon ok.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Je weet tog....... Jullie hadden die vette coole shit, en die dope smoke!
Ja, lekker inademen daar op lange zijdequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je kan nu wel heel tof gaan doen, maar die rook was gewoon ok.
Of even langs de pearl .. gvd wat stonden medespelers 2 keer vrij voor de AZ doelman en ging die voor eigen succes. En de keer dat ie nog tijd had om voor zijn rechter te kappen schiet ie met links waardeloos in .. puffffquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef Ordinair het volgende:
Babel is een geweldige spits, maar hij zou toch eens wat meer moeten werken aan zijn scoringsvermogen.
Welcome!quote:
Was jij laatst op bezoek bij FC Utrecht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |