Waarschijnlijk weinig. Want wanneer ie niet naar Valencia gaat, komt er wel weer een andere club om de hoek kijken.quote:
Ik hoorde op Tien dat Urby vorig seizoen totaal 52 wedstrijden heeft gespeeld.quote:
Niet als er erg fisiek gespeeld wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef BobbyHill het volgende:
20-jarige jongens moeten juist veel wedstrijden kunnen spelen toch?
Hahah.. Ja Julien.. daar dacht je tijdens de bekerfinale vast wel anders over hequote:VI Juli 2006 - Gast in Gouda - Julien Jenner
"In de winterstop leek het er inderdaad op dat het tot een transfer naar Amsterdam zou komen. Maar helaas, er zijn factoren geweest die een overgang hebben gedwarsboomd. Als een club als Ajax je aan wilt trekken, en dat niet lukt, is het verschrikkelijk zuur!"
[..]
"Niet dat AZ nu 2de of 3de keus is, maar Ajax is gewoon de absolute top. Dat heb ik altijd al gevonden. Ajax is voor de buitenwereld, zowel in Nederland als daarbuiten, een club uit de Top vier. Van kinds af aan ben ik fan van Ajax geweest en dan wil je ook in je leven in dát rood-witte-shirt spelen
nadat hij die pingel gescoord had, stond hij een beetje het Ajax publiek te provoceren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef toma het volgende:
ik heb dat van Jenner en de beker gemist. Wat gebeurde er?
hij was waarschijnlijk zn 'vrienjes' aan het Jennen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
nadat hij die pingel gescoord had, stond hij een beetje het Ajax publiek te provoceren.
Veel is 30-35 wedstrijden. 51 is gewoon heel erg veel voor een jonge speler. Zeker als hij vrijwel elke zomer nog eens ergens een internationaal toernooi moet spelen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef BobbyHill het volgende:
20-jarige jongens moeten juist veel wedstrijden kunnen spelen toch?
Dit is een interview van een jaar terug. Waarom dat nu in hemelsnaam weer gequote moet worden snap ik niet zo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:47 schreef Houniet het volgende:
ja zoiets ja, wat een piposlaat weer nergens op wat hij zegt in een interview tegenover VI
zal Dirk leuk vinden
Hij heeft al lang genoeg de tijd gehad om daar aan te werken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:33 schreef Damzkieee het volgende:
Babel mag nog wel effe spelen om te oefenen op het scoren
quote:
Valencia-coach zit niet te wachten op Sneijder
23/5/2007 8 :45
Mochten Ajax en Valencia eruit komen en als ook Wesley Sneijder het persoonlijk eens wordt met de Spaanse club, dan komt de 22-jarige Utrechter niet automatisch in een gespreid bedje terecht.
Valencia-coach Quique Sánchez Flores staat niet springen om met Sneijder te gaan werken. 'Ik wil het niet over hem hebben omdat Valencia bezig is met de onderhandelingen', vertelde Sánchez Flores aan de zender Cadena SER. 'Wat ik wel kwijt wil is dat ik niet weet of Sneijder met zijn kwaliteiten degene is die Valencia nodig heeft. Maar ze hebben mij niet om mijn mening gevraagd.'
De uitlatingen van de trainer zijn het zoveelste bewijs van de gespannen verhoudingen binnen de club. Sánchez Flores en technisch directeur Amadeo Carboni zitten bepaald niet op één lijn. Zoals nu ook in het geval van Sneijder.
'De coach hoeft niet iedere naam voor te dragen, maar er moet wel overeenstemming zijn over welk soort spelers er moeten worden aangetrokken', verduidelijkte Sánchez Flores. 'Iedere club zou met een dergelijk gezond verstand moeten werken.'
Valencia klopte al twee keer aan bij Ajax om de Nederlandse international los te weken. De Amsterdammers vonden de twee aanbiedingen (tien en twaalf miljoen euro) niet voldoende. Sneijder wil zelf dolgraag de overstap maken.
Laten we het daar maar niet weer over hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij heeft al lang genoeg de tijd gehad om daar aan te werken.
Zijn rendement is echt beneden peil.
Ik vermoed dat interlands van Oranje en Jong Oranje zijn meegenomen in die 51 twi....quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:03 schreef twi het volgende:
Veel is 30-35 wedstrijden. 51 is gewoon heel erg veel voor een jonge speler. Zeker als hij vrijwel elke zomer nog eens ergens een internationaal toernooi moet spelen.
Zolang jij zelf geen profvoetballer bent geweest die 50 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld, neem ik de mening van Urby, Van Geel, Ten Cate en Foppe de Haan toch iets serieuzer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef PyTh het volgende:
Verder zijn 51 wedstrijden er gemiddeld 1 per week wat ik wel mee vind vallen......wat een gezeur altijd over de "vele" wedstrijden......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |