Hulde aan TS.quote:
Gelukkig doe jij dat nooit.....quote:
En om stoer + niet onder te doen tegenover hun andere studentenvrinden. (die ze overigens na de studie nooit meer zien).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef Edie86 het volgende:
Helemaal mee eens...
Ook zijn het altijd die studenten die 's avonds over straat roepen/schreeuwen terwijl de meeste 'normale' werkende/studerende jeugd zich veelal normaler gedraagt dan zo'n studentje die eens 5 pilsjes gedronken heeft..
Het is vaak niet zat zijn, maar zat willen zijn van 5 bier bij ze![]()
En ook nog op de samenleving neerkijken.quote:
Én opscheppen over meiden en neukertjes terwijl ze iedere avond helaas tóch weer zelf moeten rukken... Maar volgende week neem ik echt een meid mee uit de kroeg, echt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En om stoer + niet onder te doen tegenover hun andere studentenvrinden. (die ze overigens na de studie nooit meer zien).
Want bier drinken is cool enzo![]()
![]()
Ja omdat pappie en mammie het bier betallen ja !
1 punt voor vingerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:00 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Én opscheppen over meiden en neukertjes terwijl ze iedere avond helaas tóch weer zelf moeten rukken... Maar volgende week neem ik echt een meid mee uit de kroeg, echt!![]()
![]()
Weet je het weer beter ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef Daantke het volgende:
Stereotype?
Ja zoals ik tot een jaar geleden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er zijn vast ook wel goeie studenten
Ik heb altijd gelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Weet je het weer beter ?
Mijn topic, mijn TT.
Check dat kepsel van die gast met dat geel witte lint om.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:06 schreef OldJeller het volgende:
maar de tweede is van random lelijke mensen.
HBO en nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef HenkieVdV het volgende:
Jammer hè dat je met je VMBO-diploma nooit zult studeren. Daarom ben jij nu gedoemd tot 40 uur per week keihard werken voor een scheitsalarisje. Ik snap wel dat je nu hier zit uit te huilen over je frustraties maar dat is ook logisch als jij 2 uur moet werken voor één biertje.
Je bedoeld: Reeel ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Knap dat je trouwens zo dom en generaliserend over kan komen nadat je een HBO papiertje hebt behaald.
Hangt er vanaf... Als je "vrijetijdskunde" of zoiets hebt, dan ben je werkloos... En verdien je dus helemaal niksquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
HBO en nee.
Weet jij wat een afgestudeerd HBO'er gemiddeld verdient METEEN nadat hij afgestudeerd is. Zoek dat eens op en vergelijk dat eens met een MBO student.
Kom dan eens terug.
Wat heb je dan gestudeerd?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
HBO en nee.
Weet jij wat een afgestudeerd HBO'er gemiddeld verdient METEEN nadat hij afgestudeerd is. Zoek dat eens op en vergelijk dat eens met een MBO student.
Kom dan eens terug.
HBO. En wat voor studie het ook is: Je antwoord is toch ---> Hahaha, had je ook maar iets anders moeten doen als die kutstudie. Dus totaal niet interessant voor je.quote:
Ik heb terwijl ik studeerde ook lol gehad:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:20 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Misschien mis jij gewoon het echte studentenleven?
Als ik je vraag dat ik nu zin heb om te neuken met je heb ik ook interesse. Ga jij dan gelijk met je benen wijd liggen ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:22 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Als iemand jou vraagt wat je gestudeerd hebt, heeft hij er duidelijk interesse in. Ik ben nu ook nieuwsgierig geworden.
Jij hebt nooit gestudeerd...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik heb terwijl ik studeerde ook lol gehad:
1: Met echte vrienden
2: Met mijn eigen geld dingen gekocht
3: Zonder elke dag bier te drinken.
Ergo: je had geen studentenleven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik heb terwijl ik studeerde ook lol gehad:
1: Met echte vrienden
2: Met mijn eigen geld dingen gekocht
3: Zonder elke dag bier te drinken.
Sssssssssssssssssssssssst...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef Public_NME het volgende:
Weer zo'n mooi topic. Sandstorm, niet iedereen is een corporale lambal. (ik ben zelf ook student, en heb er een hekel aan)
Lezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef Public_NME het volgende:
Weer zo'n mooi topic. Sandstorm, niet iedereen is een corporale lambal. (ik ben zelf ook student, en heb een hekel aan die corpo's met matjes)
Waar slaat dat nou op?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als ik je vraag dat ik nu zin heb om te neuken met je heb ik ook interesse. Ga jij dan gelijk met je benen wijd liggen ?
Mjah hij bedoelde eigenlijk stereotype, maar dat konden zijn ongeoefende hersentjes niet aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:27 schreef vaudej het volgende:
prototypealsof jij de student hebt uitgevonden
Universitair zeker ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef OldJeller het volgende:
Daarnaast: HBO'ers zijn bij voorbaat al scholieren.
Dat ik niet op alles wat me gevraagd wordt in hoef te gaan. Doe jij toch ook niet ?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Universitair zeker ?
Dat zijn de ergsten.
Komen van VWO af of hebben zojuist propadeuse behaald, gaan Uni doen om toch de schijn op te kunnen houden in de buurt en tegenover de ouders. Om vervolgens na 3 jaar allemaal 3en te hebben behaald toch maar de stap terugnemen naar het HBO.
Degenen die wel slagen zijn van die freaks met bril op die het klaar krijgen een schoolgebouw binnen te wandelen en 30 mensen neer te knallen omdat ze "anders" zijn.
Ingaan op de vraag "neuken?" zou betekenen ja of nee antwoorden. Als iemand jou vraagt wat je gestudeerd hebt ga je toch niet opeens naar je onderwijsinstelling fietsen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat ik niet op alles wat me gevraagd wordt in hoef te gaan. Doe jij toch ook niet ?
Oke dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Universitair zeker ?
Dat zijn de ergsten.
Komen van VWO af of hebben zojuist propadeuse behaald, gaan Uni doen om toch de schijn op te kunnen houden in de buurt en tegenover de ouders. Om vervolgens na 3 jaar allemaal 3en te hebben behaald toch maar de stap terugnemen naar het HBO.
Degenen die wel slagen zijn van die freaks met bril op die het klaar krijgen een schoolgebouw binnen te wandelen en 30 mensen neer te knallen omdat ze "anders" zijn.
Jawel. Die van Maastricht.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Oke dan.
Jij hebt echt nog nooit een universiteit van binnen gezien hé.
Kerel, ik snap best dat je een hekel hebt aan die corpsballen, maar vind je nu zelf ook niet dat je een beetje overdrijft. Hoeveel van die gasten heb je nu helemaal op een universiteit? De meesten zijn HBO'ers.
Wat kaklelijk, allejezus!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef SuperWeber het volgende:
Gelukkig heeft TS wel een foto met een ogenschijnlijk alcoholische versnapering in zijn fotoboek geplaatst
[afbeelding]
En onverzorgdquote:
Want mensen die boeken lezen en/of Gaastra dragen zijn gestoord...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jawel. Die van Maastricht.
En wat ik daar binnen aantrof: Gehurkte mensen die boeken aan het lezen waren. Freaks met Gaastra truien. Veel mensen met brillen en onverzorgde uiterlijken. En hele lelijke vrouwen.
Ja mensen met Gaastra truien aan zijn een bepaalde slag volk ja; genaamd Paupers.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Want mensen die boeken lezen en/of Gaastra dragen zijn gestoord...
Oke, kom maar eens naar het Erasmusgebouw in Nijmegen, daar zijn de mensen mooier, misschien kun je dat wel aan.
Maar op welk van die kenmerken baseerde je nu precies dat alle studenten alleen maar 3en halen of psychopathisch zijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jawel. Die van Maastricht.
En wat ik daar binnen aantrof: Gehurkte mensen die boeken aan het lezen waren. Freaks met Gaastra truien. Veel mensen met brillen en onverzorgde uiterlijken. En hele lelijke vrouwen.
1. Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
1: Studenten die niet meer thuis willen wonen kiezen erzelf voor
2: Ze hebben nergens geld voor behalve voor bier
3: Met hun 10 uur college per week ook nog durven zeggen dat ze het druk hebben.
4: Studenten zijn verkapte alcolisten die het stoer vinden om bier te drinken. WOOOOOH !!!!![]()
En ook nog leugenaars !!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
1. Ja
2. Nee, ik werk ook nog full-time dus ik heb genoeg geld
3. Naast mijn 40 urige werkweek doe ik er ook nog een studie bij die me 30/40 uur per week zelfstudie kost.
4. Nee.
Zit je echt op de universiteit ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Maar op welk van die kenmerken baseerde je nu precies dat alle studenten alleen maar 3en halen of psychopathisch zijn?
Oke, ik vind het af en toe wel stoer om bier te drinkenquote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zit je echt op de universiteit ?
Dan raad ik je toch eens aan om in groep 8 de cursus begrijpend lezen beter te gaan volgen.
Zie je wel. Is het het een, dan is het het ander.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Oke, ik vind het af en toe wel stoer om bier te drinken
Je hebt een typo gemaakt, bij de universiteit geven ze helemaal geen HBO-diploma's weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja zoals ik tot een jaar geleden.
Ik woonde thuis. Studeerde 2 uur per week. Had een goede bijbaan van 25 uur p.w. Heb me een wagen gekocht. En op vrijdag en zaterdag zat ik in de kroeg. En uiteindelijk mijn HBO papiertje gehaald zonder die pauperige aanstellerij.
HUHquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je hebt een typo gemaakt, bij de universiteit geven ze helemaal geen HBO-diploma's weg.
Waarom? Omdat je dan geen stoere snelle auto hebt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zie je wel. Is het het een, dan is het het ander.
Dat je een fulltime baan hebt ok. Maar dan ook nog wonen in een pauper gehuurd kamertje en al je geld opmaken aan bier, pakjes sigaretten en magnetronmaaltijden gaat echt te ver.
Nee ik heb een ruim appartement van 100m2, 2 verdiepingen en 3 aparte slaapkamers, aparte douche + wc en een grote zolder. Ik drink trouwens voornamelijk wijn... bier is voor HBO-volkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zie je wel. Is het het een, dan is het het ander.
Dat je een fulltime baan hebt ok. Maar dan ook nog wonen in een pauper gehuurd kamertje en al je geld opmaken aan bier, pakjes sigaretten en magnetronmaaltijden gaat echt te ver.
Dat zeg ik: Begrijpend lezen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:55 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je dan geen stoere snelle auto hebt?
Of omdat hij niet slim genoeg was om naar de Universiteit te mogen en daarnaast ruim tijd over te houden om te werken en te zuipen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:55 schreef Marc1711 het volgende:
TS is gewoon jaloers dat hij nooit iets van zijn pappie en mammie heeft gekregen en overal zelf voor heeft moeten staan te werken.
Nu probeert hij dit trauma te verwerken door te kotsen op andere mensen die niet net als hem uitgebuit en misbruikt zijn.
OH JEE, ER IS ER EEN IN DE ZAAL !!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee ik heb een ruim appartement van 100m2, 2 verdiepingen en 3 aparte slaapkamers, aparte douche + wc en een grote zolder. Ik drink trouwens voornamelijk wijn... bier is voor HBO-volkPakjes sigaretten maak ik me wel schuldig aan, net zoals magnetronmaaltijden
ELKE HBO'er kan universiteit doen. De vraag is alleen: Heb je daar zin in.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Of omdat hij niet slim genoeg was om naar de Universiteit te mogen en daarnaast ruim tijd over te houden om te werken en te zuipen?
Dirktator is een kl00n van me.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:57 schreef Shadowlyse het volgende:
Hierbij worden vermoedens van user dirktator over de TS bevestigd.
De TS is een wereldvreemde pauper die turend vanuit zijn Roermondse zolderkamer allerlij -soms toch wel grappige- verhalen en verzinsels via zijn computertje, gebruikmakend van het meidum Fok, de wereld instuurt.![]()
Ik ben nog maar een jaar bezig met m'n studie en ik ben pas 25quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
OH JEE, ER IS ER EEN IN DE ZAAL !!!!
DE EEUWIGE STUDENT !
30+ jaar, getrouwd, 2 kinderen, citroen picasso en dan nog studeren omdat ie vroeger met zijn maten alles verzopen en verrookt heeft.
Je had je studie allang af kunnen hebben op je 23ste man pauper.
Hee, maar wij komen nog eens buitenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een jaar bezig met m'n studie en ik ben pas 25Heb eerst gekozen voor een carriere als luchtverkeersleider maar neuropsycholoog lijkt me toch leuker
![]()
Toe maar ! Schep maar op !quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een jaar bezig met m'n studie en ik ben pas 25Heb eerst gekozen voor een carriere als luchtverkeersleider maar neuropsycholoog lijkt me toch leuker
![]()
Ik ben het wel eens met TSquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoevaak hoor je in het dagelijks leven wel niet van een of andere kennis of vriend die studeert en op kamers woont dat "STUDENT" zijn een moeilijke opgave is. Alles is duur. Kamer moet worden betaald etc.
En maar klagen en klagen he.
Maar WTF. Wel gezellig met z'n allen elke donderdagavond jezelf bezatten van de laatste eurie's die ze opgevist hebben. Maar dan wel een tyfuslelijke stinkkamer hebben waar ze 5 dagen in de week rondhangen met een biertje en een peuk op de bank.
[afbeelding]
En waarom werken de uitwonende studenten nooit ? Juist ja: Omdat het een stelletje luie zakkenwassers zijn. Ik zie het zelf bij een vriend van me. Nooit gewerkt, maar wel op kamers terwijl hij 23 jaar is. En hoe komt ie aan dat geld: Pappie en Mammie. En pappie en mammie hebben zelf geen rooie cent om de reet te krabben met hun te lelijke Hyundai Pony.
[afbeelding]
1: Studenten die niet meer thuis willen wonen kiezen erzelf voor
2: Ze hebben nergens geld voor behalve voor bier
3: Met hun 10 uur college per week ook nog durven zeggen dat ze het druk hebben.
4: Studenten zijn verkapte alcolisten die het stoer vinden om bier te drinken. WOOOOOH !!!!![]()
Studenten![]()
![]()
JA.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met TSEr zijn veel van die personen.. Ik ben ook het type persoon waar je over praat
Alleen krijg ik geen geld van mn ouders maar leen ik. Over 1 jaar klaar en dan hopelijk een baan en een goed salaris.
Ik heb iig een TOPtijd gehad vanaf mn 18 tot 23e, ik hoop dat jij dat ook kunt zeggen van jezelf. Ik denk er nog wel aan terug als ik straks 60 ben iig...
Greetz![]()
Ik zou d'r nog een studie achteraan plakken! Of een bestuursjaar ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met TSEr zijn veel van die personen.. Ik ben ook het type persoon waar je over praat
Alleen krijg ik geen geld van mn ouders maar leen ik. Over 1 jaar klaar en dan hopelijk een baan en een goed salaris.
Ik heb iig een TOPtijd gehad vanaf mn 18 tot 23e, ik hoop dat jij dat ook kunt zeggen van jezelf. Ik denk er nog wel aan terug als ik straks 60 ben iig...
Greetz![]()
Jij snapt het werken kan altijd nogquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou d'r nog een studie achteraan plakken! Of een bestuursjaar ofzo.
Moet jij maar niet beweren dat ik eeuwig student benquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Toe maar ! Schep maar op !
Waarom zeg je niet gelijk dat je minister-president bent![]()
Hahaha, je bent een beetje doorgedraaidquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
JA.
Alleen heb ik niet hoeven te lenen en zit niet gebukt onder de schulden.
Plus ik heb mijn eigen vrienden nog. Niet van die paupers met kraag die na 4 jaar toch aftaaien.
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
ELKE HBO'er kan universiteit doen.
Nee, heb nu ook wel keer zin aan werken en regelmatig leven. Tis nu vaak ene dag 4 uur snachts en andere dag 2 uur snachts..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat hij geen jokkebrok isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Toe maar ! Schep maar op !
Waarom zeg je niet gelijk dat je minister-president bent![]()
Precies, en er is nog tijd genoeg om oud, volwassen en wijs te zijn. Waarom dan niet nog lekker van je jeugd genieten zolang het kan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:07 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Jij snapt het werken kan altijd nog![]()
Dat is ook iets wat je zelf doet hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Nee, heb nu ook wel keer zin aan werken en regelmatig leven. Tis nu vaak ene dag 4 uur snachts en andere dag 2 uur snachts..![]()
Gebukt onder schuldenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
JA.
Alleen heb ik niet hoeven te lenen en zit niet gebukt onder de schulden.
Plus ik heb mijn eigen vrienden nog. Niet van die paupers met kraag die na 4 jaar toch aftaaien.
Hahah, deze gast is echt kansloosquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nu ga ik ervandoor:
Bier drinken in een schuur. Met ECHTE vrienden !
Studenten
Juist. Of tijdens je studie. Twee studies tegelijk, wat besuurswerk, kan allemaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vooral jaloers omdat hij zijn studie zelf moet betalen. En het allemaal met de hakken over de sloot nét redt, zodat hij over een klein tijdje al fulltime moet gaan werken, terwijl wij gewoon heerlijk relaxed kunnen verder gaan met onszelf ontwikkelen. En leuke dingen doen, uiteraardquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Hahah, deze gast is echt kansloosmooi man
![]()
Exact. Komend jaar ga ik misschien een tweede bestuursjaar doen, nog een jaartje langer feestenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Juist. Of tijdens je studie. Twee studies tegelijk, wat besuurswerk, kan allemaal.
Geniet ervan zolang het kan.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nu ga ik ervandoor:
Studenten
Precies, ik heb dit jaar bestuurswerk naast mijn studie gedaan maar volgend jaar neem ik een jaartje studievrij om in het bestuur van de faculteit zitting te nemen. En daarna een extra studie er bij, of een jaartje buitenland.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Exact. Komend jaar ga ik misschien een tweede bestuursjaar doen, nog een jaartje langer feesten!
Oja, de FR is inderdaad ook erg leuk. Bovendien staat het gewoon heel goed op je cvquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Precies, ik heb dit jaar bestuurswerk naast mijn studie gedaan maar volgend jaar neem ik een jaartje studievrij om in het bestuur van de faculteit zitting te nemen. En daarna een extra studie er bij, of een jaartje buitenland.
Idem. Nouja, momenteel even niet. Maar ik doe weer andere dingen. Je krijgt zóveel kansen tijdens je studie... wanneer hou je in je leven nou ooit genoeg tijd over om naast je studie ook nog eens een kleinkunstopleiding te doen, een theatersportgroep te hebben en te zingen in twee bandjes?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef HAL9000S het volgende:
Ik combineer het gewoon. Een baan, opleiding + feesten.
+ Fok. Niet te vergeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef HAL9000S het volgende:
Ik combineer het gewoon. Een baan, opleiding + feesten.
Mja naast uitgaan + baan (+ fokken iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Idem. Nouja, momenteel even niet. Maar ik doe weer andere dingen. Je krijgt zóveel kansen tijdens je studie... wanneer hou je in je leven nou ooit genoeg tijd over om naast je studie ook nog eens een kleinkunstopleiding te doen, een theatersportgroep te hebben en te zingen in twee bandjes?. Nee, ik vermaak me prima met dat soort dingen
.
Alsof medestudenten geen echte vrienden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nu ga ik ervandoor:
Studenten
Veel plezier kerel! Drink een pilsje op TSquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef Astoreth het volgende:
Ja, studeren is de mooiste tijd van je leven. Met ongelooflijk veel kansen, maar misschien is niet iedereen daar geschikt voor.
Maar ik ga er ook vandoor, even een paper afmaken en dan de kroeg in met mijn ONECHTE studentenvrienden (die speciaal vanuit de stad naar mijn kroeg om de hoek komen, omdat ik niet naar onze stamkroeg kan vandaag)
Titel: Master of Generalizationquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef nr25 het volgende:
generaliseren is ook een vak.
een bont-kraag is ook een kraag, pauper!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
...
Plus ik heb mijn eigen vrienden nog. Niet van die paupers met kraag
...
Ik hap heul niet!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef Koewam het volgende:
Heerlijk topic trouwens. En maar happen he die WO'ers.
Wie is hier nou dom!
Dat dusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Homdeck het volgende:
Wat een triest topic sandstorm![]()
volgens mij heb je er spijt van dat je geen echt studentenleven hebt gehad en ga je je er nu tegen afzetten![]()
Dude, je punten 1 en 2 zijn precies hetzelfde.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Apart topic dit. De meeste mensen die iets over studenten zeggen 1) studeren zelf niet, of 2) doen HBO. Makkelijk zo!
zeg dat nou maar tegen ex-mbo'ers.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Studenten die denken dat supermarktwerk/horecawerk/callcentrewerk/etc. echt werk is
En daar kan ik me nog best iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Homdeck het volgende:
Wat een triest topic sandstorm![]()
volgens mij heb je er spijt van dat je geen echt studentenleven hebt gehad en ga je je er nu tegen afzetten![]()
Hoe voel je je nu? Beter als WO-er ten opzichte van het andere "gepeupel"?? Ik had eenvoudig voor Uni kunnen kiezen, maar heb bewust voor HBO gekozen vanwege het grotere aandeel van praktijkervaring in de opleiding. Ik ken mensen die na 5 jaar universiteit nog geen uurtje praktijkervaring hebben opgedaan in het bedrijfsleven... Mensen van de uni dénken altijd dat ze het goed weten, maar schrikken ineens hard terug als blijkt dat het in de praktijk compleet anders gaat dan ze geleerd hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Dude, je punten 1 en 2 zijn precies hetzelfde.
quote:
Dat zeker.quote:Beter als WO-er ten opzichte van het andere "gepeupel"??
Fantastisch, scholieren die keihard afgeven op studenten met argumenten als: "Ik had best Uni kunnen doen, maar...".quote:Ik had eenvoudig voor Uni kunnen kiezen, maar heb bewust voor HBO gekozen vanwege het grotere aandeel van praktijkervaring in de opleiding. Ik ken mensen die na 5 jaar universiteit nog geen uurtje praktijkervaring hebben opgedaan in het bedrijfsleven... Mensen van de uni dénken altijd dat ze het goed weten, maar schrikken ineens hard terug als blijkt dat het in de praktijk compleet anders gaat dan ze geleerd hebben.
Verder heb ik ook een gruwelijke hekel aan studentenverenigingen, de leden daarvan zijn juist de mensen die TS zo hekelt... Balletjes die zichzelf heel wat vinden![]()
Namens Dirktator krijgt Roflkuuul een waardig 'chapeau' naar zijn lollerhoofd gesmeten!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef Maikuuul het volgende:
http://clenardus.student.(...)6/cantus05.sized.jpg
Jupiler
Studenten die denken dat ze mij pwnen
sad
De enige student die wel vet is is Dirktator.
Wat btw wel sad is zijn die gare studenten die denken dat ze stoer zijn en mij dan gaar aankijken
Ik moest lachen om deze replyquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu? Beter als WO-er ten opzichte van het andere "gepeupel"?? Ik had eenvoudig voor Uni kunnen kiezen, maar heb bewust voor HBO gekozen vanwege het grotere aandeel van praktijkervaring in de opleiding. Ik ken mensen die na 5 jaar universiteit nog geen uurtje praktijkervaring hebben opgedaan in het bedrijfsleven... Mensen van de uni dénken altijd dat ze het goed weten, maar schrikken ineens hard terug als blijkt dat het in de praktijk compleet anders gaat dan ze geleerd hebben.
Verder heb ik ook een gruwelijke hekel aan studentenverenigingen, de leden daarvan zijn juist de mensen die TS zo hekelt... Balletjes die zichzelf heel wat vinden![]()
jij vingert meiden eerder dan kussenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1 punt voor vingeren
2 voor kussen
3 voor neuken
HIHIHIHIHI. Wat zijn we stoer he
* Checkt Profielquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik woonde thuis. Studeerde 2 uur per week. Had een goede bijbaan van 25 uur p.w. Heb me een wagen gekocht. En op vrijdag en zaterdag zat ik in de kroeg. En uiteindelijk mijn HBO papiertje gehaald zonder die pauperige aanstellerij.
Noem het een bijbaan, als student kom je toch al snel bij zulke baantjes terecht, en het is soms echt wel hard werken hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Studenten die denken dat supermarktwerk/horecawerk/callcentrewerk/etc. echt werk is
Dan moet je goedkoper gaan wonenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:53 schreef superhero87 het volgende:
wat een bullshit.
Sommige studenten zijn gewoon arm doordat hun huur belachelijk hoog is![]()
Er valt bijzonder veel te huren voor een normale prijs hoor. Je moet het alleen niet erg vinden om eens per jaar te verkassen. Maar ik woon in een paleisje, aan het randje van Utrecht centrum. Voor weinigquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef nr25 het volgende:
Ben het geheel eens met superhero 87. Huur belachelijk hoog voor wat je krijgt...
ejj duwd vingeren is meer waard dan kussenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1 punt voor vingeren
2 voor kussen
3 voor neuken
HIHIHIHIHI. Wat zijn we stoer he
Ik heb acht uur college per week en werk ook acht uur.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:25 schreef EDMAN- het volgende:
Ik heb ook maar 10 uur college, en ik voer ook echt geen fuck uit maar mij za je niet horen zeggen dat ik het druk heb.
Ik werk gewoon in die vrije tijd.
Uitwonende stufi + 4 dagen per week werken = gewoon lekker veel geld (en dan nog steeds rood staan.)
Maar als ik sommige mensen bij mij op school zie, van die typetjes die jij beschrijft, heb ik daar ook een bloedhekel aan.
Of ze weten dat ze later een zeer goed betaalde, doch drukke baan krijgen, waardoor ze nu nog even de mogelijkheid gebruik maken om zich door de IBG te laten sponsoren, hetgeen ze later natuurlijk eenvoudig kunnen terugbetalen en bovendien de economie stimuleren door een wetenschappelijke opleiding gevolgd te hebben...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef groggy het volgende:
Ik zie het probleem van TS niet.
Die studenten waar jij over spreekt hebben het gewoon goed voor elkaar. Studeren een beetje, krijgen pieken van paps en mams zodat ze lekker kunnen leven en doordat ze niet werken hebben ze tijd zat om lekker phils te drinken en/of uitgebreid te chillen
zit je nu stilletjes in een hoekje te huilen, nu je je gerealiseerd hebt wat je eigenlijk hebt gemist in je leven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe die schooiers zich hier moeten verdedigen
Hoe jij de aanval kansloos opent.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe die schooiers zich hier moeten verdedigen
Wat moet ik gemist hebben ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zit je nu stilletjes in een hoekje te huilen, nu je je gerealiseerd hebt wat je eigenlijk hebt gemist in je leven?![]()
ga jij maar weer samen met je vrindjes van 't kamp pallets sorterenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat moet ik gemist hebben ?
De rollende R, het alcoholisme, het samenzijn bij een studentenvereniging![]()
![]()
EENSCH!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:27 schreef Freezer het volgende:
[..]
* Checkt Profiel
Opleiding: HBO (af)
Beroep: Fulltime gokkert
Nee jij hebt het lekker voor elkaar... beetje afgeven op mensen die een beetje een leuke tijd aan het hebben zijn. Kunnen wij het helpen dat jij een K*T studie hebt gekozen en een K*T studietijd hebt gehad? En dat je als baan Fulltime Gokkert bent?
NEE
Dus bek houden en oplazeren met je graf Topic....
Gast, dat jij studentenverenigingen niet leuk vindt prima! ik wil je er niet eens bij! Jij bevestigt maar weer eens een vooroordeel dat er onder druk phils gedronken word. Totaal niet waar. Ik denk dat de groepsdruk bij de gemiddelde pauper en zijn vriendjes hoger ligt. Ik zal niet ontkennen dat er genoeg gedronken word, maar dat is ieders eigen beslissing, waardoor er ook geaccepteerd word wanneer iemand een rustig avondje houd@!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ja man. Want studentenverenigingen zijn LEUK
En onder druk biertjes drinken ook
En tegen iedereen vertellen dat studenten arm zijn is ook normaal
Kijk, ik ben ook student maar aan mensen zoals jij heb ik een broertje dood. Je hebt zeker een mat en zit bij het ..SC?! Doe me een lol, en doe niet zo uit de hoogte... Want zo speciaal zijn al die studentenverenigingen ook niet qua inhoud.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:35 schreef Doodmetaal het volgende:
Ah, wat fijn, weer wat zielige proleten die betalen voor mijn opleiding waar ik hoofdzakelijk feest en bier drink. Ik lach, ik geniet, en ik zeg geen bedankt.
Wat een generalisatie weerquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef groggy het volgende:
[..]Niet-leden zeiken dat ze het zwaar hebben, leden genieten met volle teugen (op wat voor manier dan ook) zonder te zeiken!
hap hap hap hap hapquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:14 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Kijk, ik ben ook student maar aan mensen zoals jij heb ik een broertje dood. Je hebt zeker een mat en zit bij het ..SC?! Doe me een lol, en doe niet zo uit de hoogte... Want zo speciaal zijn al die studentenverenigingen ook niet qua inhoud.
ik bedoel niet te zeggen dat alle niet-leden lopen te zeiken dat ze het zwaar hebben. Maar ik hoor leden nooit klagen, niet-leden daarentegen wel.quote:
Ja, had gezopen en dan ben ik wat impulsieverquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Universitair zeker ?
Dat zijn de ergsten.
Ik mag jou welquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:35 schreef Doodmetaal het volgende:
Ah, wat fijn, weer wat zielige proleten die betalen voor mijn opleiding waar ik hoofdzakelijk feest en bier drink. Ik lach, ik geniet, en ik zeg geen bedankt.
Een lotgenoot!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef hiephoi het volgende:
10uur studie per week. WHAHAHA laat de studie geschiedenis het maar niet horen whehe, daarmee redden we niet eens tentamens leren
Ja oh jeetje stel je s voor dat je in je leven iemand tegenkomt die andere interesses heeft dan jij.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:45 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
Ik studeer zelf ook. Maar ben het voor een groot deel met TS eens. Vooral van studentenverenigingen kots ik. Die vieze arrogante, misselijke en vooral neppe mensen
Realiteitscheck. Ken je überhaupt HBO'ers die universiteit hebben geprobeerd? Ik wel. Viel ze vies tegen. Alleen al het feit dat de studieboeken ineens in het Engels waren vormde een enorm struikelblok.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
ELKE HBO'er kan universiteit doen.
Sowieso, dit nog een studie durven te noemenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ja, die ken ik ja. Ik ben er zelf één. Het valt me niet zo vies tegen, het is nl. redelijk hetzelfde qua stof. Er zit niet zoveel verschil in, alleen de examinering is anders. Je moet meer punten halen voor een voldoende, en op het HBO is het meer toegepaste kennis ipv facts. Boeken zijn bijna allemaal van dezelfde uitgevers bij mijn opleiding!quote:Op zondag 27 mei 2007 11:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Realiteitscheck. Ken je überhaupt HBO'ers die universiteit hebben geprobeerd? Ik wel. Viel ze vies tegen. Alleen al het feit dat de studieboeken ineens in het Engels waren vormde een enorm struikelblok.
Als je het VWO al niet aankon, gaat WO ook niet lukken.
Van mij mag je klagen totdat je een ons weegtquote:Op zondag 27 mei 2007 12:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ga Gaastra polo's kopen !
Die suggestie wek ik ook helemaal niet. Wat ik zeg is dat de HBO'ers die ik kende lui waren geworden omdat ze op het HBO alles in het Nederlands kregen voorgeschoteld.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:00 schreef Public_NME het volgende:
En je moet niet doen of WO-ers allemaal zo goed in Engels zijn, wat ik heb gemerkt is het niveau net zo bedroevend als op het HBO.
Ik durf dat te beweren, je moet geen dingen roepen waar je geen verstand van hebt. GNK is ook gewoon memory voor gevorderden, dus ga maar terug naar je Sobotta troep etc.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:44 schreef Wuder het volgende:
Oh jah, wie durft te beweren dat Bedrijfskunde een Universitaire studie is![]()
![]()
Bij deze beweer ik dat. Het is ook zo.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:44 schreef Wuder het volgende:
Oh jah, wie durft te beweren dat Bedrijfskunde een Universitaire studie is![]()
![]()
Nee, tis gewoon zo, als je vwo al niet aankunt... rot dan op!
Kheb wel Engels als vak gehadquote:Op zondag 27 mei 2007 17:47 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Die suggestie wek ik ook helemaal niet. Wat ik zeg is dat de HBO'ers die ik kende lui waren geworden omdat ze op het HBO alles in het Nederlands kregen voorgeschoteld.
Dit is het prototype van zijn topic.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef Daantke het volgende:
Stereotype?
Ik kan bedrijfskunde samenvatten in 1 formule: Meer risicio's = Meer winstquote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik durf dat te beweren, je moet geen dingen roepen waar je geen verstand van hebt. GNK is ook gewoon memory voor gevorderden, dus ga maar terug naar je Sobotta troep etc.
Jij bent echt een bekrompen figuur.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:09 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ik kan bedrijfskunde samenvatten in 1 formule: Meer risicio's = Meer winst
Klaar..
Goed, noem eens wat grensverleggend onderzoek waar het HBO op kan bogen.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:10 schreef Batsnek het volgende:
Waar ze sowieso het idee al vandaan halen dat je niet met onderzoek bezig bent
Ze kunnen het prima uitvoeren, alleen het bedenken van het onderzoek en op welke manier het moet en waarom het bij zou kunnen dragen aan de wetenschap schort er aan.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Goed, noem eens wat grensverleggend onderzoek waar het HBO op kan bogen.
Je weet duidelijk niet waar je over praat. Ik weet dat met GNK wel redelijk, aangezien mijn broertje oudere jaars is bij het UU/UMC.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:09 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ik kan bedrijfskunde samenvatten in 1 formule: Meer risicio's = Meer winst
Klaar..
Ik woon bij 2 3e jaars bedrijfskunde studenten in huis, dus ik weet dat ook wel een beetjequote:Op maandag 28 mei 2007 00:04 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar je over praat. Ik weet dat met GNK wel redelijk, aangezien mijn broertje oudere jaars is bij het UU/UMC.
Bull-shit, er zijn genoeg voorbeelden van mensen die zelfs zonder een hoge opleiding een zeer hoog niveau bereikt hebben. Het heeft ook met andere dingen te maken, behalve opleiding.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:13 schreef Wuder het volgende:
[..]
En verder, je kunt met HBO zo praktisch zijn als je kan, maar je uiteindelijke te bereiken niveau zal nooit zo hoog zijn als een WO'er
Zo te horen genieten ze er gewoon van. Geef ze eens ongelijk!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:56 schreef Sessy het volgende:
Mwuah valt wel mee. Ben uitwonend, ga nauwelijks uit, werk wel, sport veel, heb op zich niks te klagen over de studiebelasting, behalve dat die extreem onevenwichtig verdeeld wordt (zonder dat je er wat aan kunt doen). Behalve over de onderburen die dus prototype studenten zijn met veel te veel feestjes, daar klaagt onze hele flat steen en been over (hoe die lui het in hun hoofd halen om midden in de tentamenmaand 4 feestjes per week te gooien weet ik niet, wil ik ook niet weten, ben gelukkig klaar met m'n tentamens inmiddels).
Klopt, maar ik heb het natuurlijk over het gemiddelde. Als jij heel bijzonder bent kun je zonder opleiding en een iq van 50 nog een zeer hoog niveau bereiken! (zie voetballersquote:Op maandag 28 mei 2007 00:44 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Bull-shit, er zijn genoeg voorbeelden van mensen die zelfs zonder een hoge opleiding een zeer hoog niveau bereikt hebben. Het heeft ook met andere dingen te maken, behalve opleiding.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Prototype?Ach ja je moet toch wat te klagen hebben als je DJ bent..
quote:U hebt gezocht op prototype:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
pro·to·ty·pe (het ~)
1 oorspronkelijk model
2 karakteristiek voorbeeld
Eenschquote:Op zondag 27 mei 2007 11:46 schreef qmaxor het volgende:
Ach, uitwonende studenten zijn gewoon helden.
En nu je punt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:40 schreef BabblingBrook het volgende:
Hij: Rode broek, bootschoenen, te lang haar, polo met omhoogstaand kraagje, aardappel in de keel en een gemaakt Leids accent "Wouter", luidruchtig lachen in de trein. Achternaam met "de, den, van of van den".
Zij: hockey of net iets te dik, rose, puma's, paardenstaart, meerderwaardigheidscomplex.
Das wel erg kansloos. Als je een jaar niks doet omdat je een bestuurs-iets doet ofzo kan ik het me voorstellen, maar dit is te ergquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:31 schreef fathank het volgende:
Ik ken een "student" en die heeft in 3 jaar tijd pas 1 tentamen gemaakt. Kun je dat ook nog een student noemen?
Ik weet niet waar jij komt, maar je kraag omhoog doen is toch echt not done! Juist de mensen die niet lid zijn, maar het stiekem erg gaaf lopen met hun kraag omhoog.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:40 schreef BabblingBrook het volgende:
Hij: Rode broek, bootschoenen, te lang haar, polo met omhoogstaand kraagje, aardappel in de keel en een gemaakt Leids accent "Wouter", luidruchtig lachen in de trein. Achternaam met "de, den, van of van den".
Zij: hockey of net iets te dik, rose, puma's, paardenstaart, meerderwaardigheidscomplex.
OMGquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef groggy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij komt, maar je kraag omhoog doen is toch echt not done! Juist de mensen die niet lid zijn, maar het stiekem erg gaaf lopen met hun kraag omhoog.
Mhaw beetje misschien wel, maar aan de andere kant is de studietijd ook een tijd van jezelf ontplooien. En daar hoef je geen tentamens voor te maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Das wel erg kansloos. Als je een jaar niks doet omdat je een bestuurs-iets doet ofzo kan ik het me voorstellen, maar dit is te erg
Voor 2500 euri per jaar jezelf ontplooien zonder iets met de aangeboden kans te doen vind ik kansloos hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
Mhaw beetje misschien wel, maar aan de andere kant is de studietijd ook een tijd van jezelf ontplooien. En daar hoef je geen tentamens voor te maken.
Weet je wat een doorsnee student is? Je bedoelt "stereotype" in deze context.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:04 schreef Stigma het volgende:
Weet jij wat een prototype is? Je bedoelt denk ik "doorsnee student" in deze context.
Leuk geprobeerd, jammer van de titel!
Thuiswonende HBOers zijn geen studenten, dat zijn scholieren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Uitzonderingen bevestigen de regel...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:44 schreef Public_NME het volgende:
Bull-shit, er zijn genoeg voorbeelden van mensen die zelfs zonder een hoge opleiding een zeer hoog niveau bereikt hebben. Het heeft ook met andere dingen te maken, behalve opleiding.
Ik vermoed dat hij 'stereotype' bedoelt. Beetje jammer dat hij zo af zit te geven op studenten maar z'n woordenschat niet bepaald op niveau is...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:04 schreef Stigma het volgende:
Weet jij wat een prototype is? Je bedoelt denk ik "doorsnee student" in deze context.
Leuk geprobeerd, jammer van de titel!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij 'stereotype' bedoelt. Beetje jammer dat hij zo af zit te geven op studenten maar z'n woordenschat niet bepaald op niveau is...
Nee, want een stereotype is een overdreven beeld van een groep mensen dat niet klopt met de werkelijkheid. Hij zou dan dus klagen over het verkeerde overdreven beeld dat bestaat van studenten, dat is niet het geval! In deze context zou doorsnee passen, omdat hij dan zou doelen op "de gemiddelde student", ofwel: "de meeste studenten" , dat past wel bij zijn klacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:52 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Weet je wat een doorsnee student is? Je bedoelt "stereotype" in deze context.
Leuk geprobeerd![]()
En zo is het.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:46 schreef qmaxor het volgende:
Ach, uitwonende studenten zijn gewoon helden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |