Omdat de kwaliteit gewoon bagger is van bepaalde schermen en mensen er steeds mee terug komen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:19 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Serieus, waarom zouden ze dat doen als het een groot succes is?
Yep.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:43 schreef Geqxon het volgende:
Wat doen deze schermen qua dode pixels? Vroeger was de kans bijna 1 op 5 dat je scherm rot was, is dat tegenwoordig al wat beter?
Zou jij misschien ergens een linkje vandaan kunnen halen waar dit bevestigd wordt? Dus eigenlijk: waar verteld wordt dat mensen niet tevreden zijn met de Samsung 226BW? Alvast bedankt, ben benieuwd!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat de kwaliteit gewoon bagger is van bepaalde schermen en mensen er steeds mee terug komen.
http://gathering.tweakers(...)16489/0#versies226bwquote:Op zondag 10 juni 2007 12:33 schreef Logitik het volgende:
[..]
Zou jij misschien ergens een linkje vandaan kunnen halen waar dit bevestigd wordt? Dus eigenlijk: waar verteld wordt dat mensen niet tevreden zijn met de Samsung 226BW? Alvast bedankt, ben benieuwd!
Nee, zij gaan lekker hun eigen product onderuit halenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:55 schreef Daklem het volgende:
dus geen persberichten van samsung..
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers(...)16489/0#versies226bw
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1207202//
Veel ervaringen. De S-versie wordt als (erg) goed beschouwd, de A-versie als iets minder, maar nog steeds ok, en de C-versie zijn mensen niet tevreden over (tenzij je niks hebt om te vergelijken natuurlijk), maar het is gewoon doodzonde van het geld als je zulke kwaliteit (van de C-versie) krijgt.
Verder staat hier nog het een en ander:
http://hardforum.com/showthread.php?t=1144130
Trouwens: waarom staat er in de eerste link dat de A-monitor de beste is, en in het tweede de S-versiequote:Op zondag 10 juni 2007 13:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers(...)16489/0#versies226bw
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1207202//
Veel ervaringen. De S-versie wordt als (erg) goed beschouwd, de A-versie als iets minder, maar nog steeds ok, en de C-versie zijn mensen niet tevreden over (tenzij je niks hebt om te vergelijken natuurlijk), maar het is gewoon doodzonde van het geld als je zulke kwaliteit (van de C-versie) krijgt.
Verder staat hier nog het een en ander:
http://hardforum.com/showthread.php?t=1144130
Ik denk dat je beter moet lezen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
Trouwens: waarom staat er in de eerste link dat de A-monitor de beste is, en in het tweede de S-versieVolgens mij klopt er niks van dit verhaal
Een HP, want Samsung heeft verschillende modellen in omloop (ik heb een C-model (lees kutmodel)quote:Op maandag 11 juni 2007 11:45 schreef jd1982 het volgende:
Ik moet nog steeds naar de winkel een 22inch breedbeeld halen, wie oh wie verteld me welke!
in aanschaf is het inderdaad goedkoper. maar zon busje tft reiniger is op lange termijn veel goedkoper! dat durf ik te garanderen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:18 schreef Logitik het volgende:
Ik heb vandaag speciale doekjes gekocht voor het reinigen van mijn TFT scherm. Maar ik had gehoord dat van die (vochtige) brillendoekjes ook werken. Die zijn wat goedkoper. Ik vind het een beetje risicovol om dat te gebruiken, of maakt dat niks uit?
Onzin, 22 inch is gewoon 2 inch groter, dus je hebt een groter beeld voor films etc...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef Aaargh! het volgende:
Zijn er ook 22" schermen met een resolutie anders dan 1680x1050 ? anders kan je nl. net zo goed de 20" kopen, zelfde aantal pixels op een kleiner oppervlak en dus scherper beeld.
Voor films heb ik gewoon een TV.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Onzin, 22 inch is gewoon 2 inch groter, dus je hebt een groter beeld voor films etc...
Nee, je kan beter een 20" kopen, want dat geeft een scherper beeld (meer pixels op dezelfde oppervlakte)quote:Qua resolutie maakt het natuurlijk geen donder uit, maar je kunt niet 'net zo goed' een 20 inch kopen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:00 schreef jd1982 het volgende:
Tis even scherp als je er wat verder vanaf zit.
Bouw je eigen systeem nou maarquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:15 schreef jd1982 het volgende:
Heb trouwens nog steeds geen 22inch scherm, hebben ze nergens een aanbieding? Computersysteem inclusief 22inch widescreen?
Heb ik slechte ervaring mee, weet niet welke moederborden het beste bij diverse processors passen etc...quote:
Het is dat je zo'n eind weg woont, anders had ik je geholpen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:18 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Heb ik slechte ervaring mee, weet niet welke moederborden het beste bij diverse processors passen etc...
De beste pc die ik ooit heb gehad is een Dell, nog nooit problemen mee gehad!
powerstrip? daarmee kan je elke willekeurige resolutie displayen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:39 schreef PiRANiA het volgende:
ik heb 'maar' 19". Alleen met ka-lo-te resolutie van 1280 x 960...
Ik wil nu 1440 x 900, das het max van mijn scherm: Samsung 940MW.
welke videokaart raden jullie me aan?
Ik wil nvidea, ~256MB denk (ik game niet), prijsklasse 50-70E.
Is dit een goede keus:
Klikk (Nvidea?? :S)
Tsja, het ligt eraan... de pixels zijn iets groter dan op een 20", en je kunt er dus iets verder vanaf zitten zodat het nog leesbaar is. Ik denk niet dat er verder nog een duidelijk voordeel aan 22" is behalve 'bigger = better'quote:Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef jd1982 het volgende:
Ik moet voor eind deze maand ff een nieuw scherm halen, heb eergister die Samsung 206BW gezien, vind eigenlijk 20inch widescreen ook wel al aardig groot...
Iemand een goeie tip waarom 22inch ipv 20inch? Ik ga er geen films op kijken ofzo.
Dat ligt alleen aan de resolutie. Die is bij 20 en 22 inch gelijk. Prijsverschil is ook niet zo groot, 299 voor de 20inch en 359 voor de 22inch Samsung.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:16 schreef Logitik het volgende:
Hoe groter hoe beter toch?Voordeel is ook dat je meerdere vensters overzichtelijk ik Windows kan weergeven
Groot voordeel vind ik vooral dat de DPI wat lager licht. mijn Macbook heeft een veel hogere DPI en kan daar gewoon minderlang teksten op lezen, omdat de letters zo klein en scherp zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:01 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tsja, het ligt eraan... de pixels zijn iets groter dan op een 20", en je kunt er dus iets verder vanaf zitten zodat het nog leesbaar is. Ik denk niet dat er verder nog een duidelijk voordeel aan 22" is behalve 'bigger = better'
Heb je een speciale kabel nodig om een 360 op je monitor aan te sluiten?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:25 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb 2 LG 19" ws schermen (1440*900). Werkt heel erg prima. Gebruik mijn pc atm niet, maar gebruik 1 van de schermen voor mijn xbox360 en dat gaat goed.
Hier idem, al had ik al een 20" van Samsung. De 22" Mirai kostte 259 ¤ bij Aragorn.nl en dat is precies een tientje minder dan ik 2,5 jaar gelden voor een 15" betaalde...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:50 schreef DJJoris het volgende:
Heb zelf een 22inch van Mirai staan, was een 15 inch gewend maar wow, wat een ruimte krijg je er in een keer bij.
Koop die 22 inch!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:27 schreef jd1982 het volgende:
Is er iemand die nu zegt, koop die 22inch ipv 20inch??? Anders ben ik morgen in de winkel, haha!
Een monitor koop je voor een lange termijn. Als ik iets voor de lange termijn koop, doe ik dit goedquote:Op maandag 25 juni 2007 22:27 schreef jd1982 het volgende:
Is er iemand die nu zegt, koop die 22inch ipv 20inch??? Anders ben ik morgen in de winkel, haha!
Echt een goed argument is dr niet volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |