19" inch widescreen. zuinig, wat is zuinig ik maak dat ding al een jaar schoon met een doekje en ik zie geen beschadiging of wat dan ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:15 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dan heb jij vast geen 22" widescreen, of je bent gewoon niet zuinig op je spullen![]()
Hehe grappig dat je dat zegt! Dat zei ik bij mijn vorige monitor ook, en dat ging ook een paar jaar goed. Daarna ging het ineens heel hard achteruit met mijn monitorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:41 schreef ikJur het volgende:
[..]
19" inch widescreen. zuinig, wat is zuinig ik maak dat ding al een jaar schoon met een doekje en ik zie geen beschadiging of wat dan ook
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, weet iemand toevallig een winkel (met niet goed geld terug garantie, zoals de BCC, Media Markt etc...) die de HP W2207 op voorraad hebben? Overal hier in Twente staat ie 'in bestelling', maar hij wil maar niet komen, misschien dat ik eind v/d week geluk heb, maar als iemand een winkel weet waar ie toevallig staat (mag ook net over de grens in Duitsland) hou ik me aanbevolen.
Ja, kan zo 80 euro schelen! Ik wil hem best in Duitsland halen, alleen ik wil per se geen problemen bij dooie pixels of wat dan ook...quote:
1680x1050 is de resolutie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef jd1982 het volgende:
Ik twijfel ook om een 22inch breedbeeld te kopen 1650x1200 pixels ofzo toch?
Of raden jullie 2 17 of 19 inches aan naast elkaar?
1680x1050quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
1650x1050 is de resolutie.
En dat hangt een beetje van je gebruik af.. als je veel films kijkt ben je zeker beter af met een 22", bij veel werk waarbij je meer vensters nodig hebt kunnen 2 kleinere monitoren handig zijn..
Ik eis altijd 0 dode pixels. Neem desnoods een showmodel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb (nog steeds) m'n aloude Iiyama Vision Master 500 (21" CRT dus), 1600x1200@84 Hz. Prima beeld, maar ik blijf ruimte te kort komen, OpenOffice en Firefox naast elkaar is krap, terwijl het zeker in de hoogte ook niet overhoudt... Helaas maakt een 22" breedbeeld dat niet beter, want de meeste hebben dan iets van 1680x1080, waardoor ik er in pixels op achteruitga...
En wat me nog steeds weerhoudt zo'n TFT te kopen, is de knulligheid van dode pixels...
Ik sta ook op het punt hetzelfde scherm te kopen zoals eerder gezegd in dit topic. Moet alleen effe wachten tot hij óf bij de Media Markt, óf bij de BCC op voorraad komt, daarna koop ik hem direct en zal ik het je vertellen. Dit kan morgen zijn, of vrijdag... maar i.i.g. heel snel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:41 schreef TheVotary het volgende:
Ik was van plan voor de Samsung 226 te gaan maar ik denk toch dat ik voor de hp w2207 ga nu. Iemand die deze in zijn bezit heeft en mij kan vertellen hoeveel cm er zit tussen de onderkant van het scherm en het bureau wanneer je hem in de hoogste stand hebt?
Kom jij eerst zelf maar eens met bewijzen dat dit zo is. Ik ben ook in het bezit van een zogenaamd 'C-model' maar het beeld bij mij is ontzettend goed en scherp.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik sta ook op het punt hetzelfde scherm te kopen zoals eerder gezegd in dit topic. Moet alleen effe wachten tot hij óf bij de Media Markt, óf bij de BCC op voorraad komt, daarna koop ik hem direct en zal ik het je vertellen. Dit kan morgen zijn, of vrijdag... maar i.i.g. heel snel.
Je doet er sowieso verstandig aan om voor de HP te gaan, ik had gehoord dat er nu ontzettend veel C-panels van de 226BW rondzwerven, en die zijn echt ontzettend bagger van kwaliteit, dus het is gewoon een loterij of je een goeie krijgt of niet
Superquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
daarna koop ik hem direct en zal ik het je vertellen.
Bewijzen heb ik niet dat die het meest verkocht is, maar dat boeit toch niet? Ik heb dat ding vergeleken met talloze andere monitoren. Zelfs mijn oude 901B van Samsung gaf een veel helderder beeld. Wacht maar tot jij je eigen monitor ziet naast een willekeurige andere 22 inch (of 20), dan zul je zien wat het verschil is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:42 schreef Logitik het volgende:
[..]
Kom jij eerst zelf maar eens met bewijzen dat dit zo is. Ik ben ook in het bezit van een zogenaamd 'C-model' maar het beeld bij mij is ontzettend goed en scherp.
Jij werkt nu alleen maar roddels de wereld in. Samsung 226BW is een mooie monitor![]()
HP W2207.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:11 schreef jd1982 het volgende:
Nogmaals, welke is op dit moment HET aan te raden 22inch scherm?
Serieus, waarom zouden ze dat doen als het een groot succes isquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:26 schreef MaximumRush het volgende:
Bij de Mediamarkt in Rotterdam zeiden ze trouwens dat Samsung besloten heeft om de 226BW uit de collectie te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |